Премини към съдържание

Теч на около дифенерциала


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Тази сутрин забелязах под колата теч на червеникаво кафява течност в задната част на колата - някъде около диференциала.

Като я пипнах ми заприлича на масло.

Може ли да ми дадете жокер дали теча е от диференциала или от някъде другаде.

 

Колата е Аутлендър 2,2 дизел.

 

Мерси предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

написа "диференциал" по три различни начина :D

Извинявам се!

Опитвам се да пиша с десет пръста и разменям буквички ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Тази сутрин забелязах под колата теч на червеникаво кафява течност в задната част на колата - някъде около диференциала.

Като я пипнах ми заприлича на масло.

Може ли да ми дадете жокер дали теча е от диференциала или от някъде другаде.

 

Колата е Аутлендър 2,2 дизел.

 

Мерси предварително!

Най вероятно е от дифа, не е лошо да се види точно от къде тече, защото може да е от семеринга на кардана, може да е от пробката и т.н. а това трябва да се оправи за да не стане беля.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Тази сутрин забелязах под колата теч на червеникаво кафява течност в задната част на колата - някъде около диференциала.

Като я пипнах ми заприлича на масло.

Може ли да ми дадете жокер дали теча е от диференциала или от някъде другаде.

 

Колата е Аутлендър 2,2 дизел.

 

Мерси предварително!

 

Здравейте колеги,

 

Тъкмо се връщам от сервиз. Вдигнахме колата на подемник и се оказа нещо много неприятно. Спукан е резервоара на филтъра за твърди частици и от там капе. По предварителни данни между 1400 и 1600 лева.

А най-куцото е, че резервоара на филтъра е поставен в най-ниската част на задния мост.

 

Някой имал ли е подобна случка! Моля, споделете опит и мнения.

Редактирано от Deliversky
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

заварка не става ли там? такава джаджа втора ръка?

Резевроара е пластмасов, а вътре течността до колкото обясниха е в нещо, като "найлонов плик" подобно на системите в болниците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резевроара е пластмасов, а вътре течността до колкото обясниха е в нещо, като "найлонов плик" подобно на системите в болниците.

 

Колега това все пак е консуматив и се сменя на определени километри . Не зная точно колко са при Аутлендър - а но по принцип е в границата на 100 000 км. И точно защото е консуматив цената с сигурност не е 1400 - 1600 лв. това по скоро е цената на филтъра .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако колата е гаранционна, се сменя веднага и без проблем - при мене се получи същото преди седмица и вече съм с нов резервоар.

Има една много важна особенност - почти в 100 % от случаите, при развиването на винтовете на капака на пластмасовата кутия,/ в която е положен найлоновият плик с течността /, повечето от гайките превъртат и свалянето става невъзможно. И там става интерессно, защото от БС се мъчат всячески да сменят гаранционно само плика с течността, а се ослушват за пластмасовата кутия - просто трябва да се остави всичко в ръцете на сервиза и да не се съгласяваш по никакъв начин на компромис и да плащаш пластмасовата кутия...Длъжни са да ти върнат всичко както е излязло от завода.

За всички, които се интересуват от повече подробности по въпроса, съм насреща...

........ Има и вариант за негаранционна кола.... /но за това-на "Лични"

А иначе, цената е 800-900 лв. ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...