Премини към съдържание

+ Още един диамант в форума


Препоръчано мнение

Кривината в окачването и промяната в геометрията идват от по-ниското окачване. Сложи си нормални пружини и амортисьори и геометрията сама ще си дойде в нормите.

 

Това го разбирам ама с нормални пружини няма да изглежда по този начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го разбирам ама с нормални пружини няма да изглежда по този начин.

 

Ако наистина го разбираш, тогава ти остава да подложиш едни шайби на задните, горни носачи и след това на реглаж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина го разбираш, тогава ти остава да подложиш едни шайби на задните, горни носачи и след това на реглаж.

 

И на това ще му дойде реда. Ако не стане слагам нормални пружини и това е .

 

Да ви питам една друга работа. В кутията на въздушния филтър на 2.0 и V6 има ли разлика. И най вече в раздатката дето пред кутията

 

http://media.snimka.bg/s1/0963/028170866.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на това ще му дойде реда. Ако не стане слагам нормални пружини и това е .

 

Да ви питам една друга работа. В кутията на въздушния филтър на 2.0 и V6 има ли разлика. И най вече в раздатката дето пред кутията

 

 

Няма разлика, еднакви са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...