Flexos Публикувано 24 август 2012 Автор Сподели Публикувано 24 август 2012 Кривината в окачването и промяната в геометрията идват от по-ниското окачване. Сложи си нормални пружини и амортисьори и геометрията сама ще си дойде в нормите. Това го разбирам ама с нормални пружини няма да изглежда по този начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 24 август 2012 Сподели Публикувано 24 август 2012 Това го разбирам ама с нормални пружини няма да изглежда по този начин. Ако наистина го разбираш, тогава ти остава да подложиш едни шайби на задните, горни носачи и след това на реглаж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 26 август 2012 Автор Сподели Публикувано 26 август 2012 Ако наистина го разбираш, тогава ти остава да подложиш едни шайби на задните, горни носачи и след това на реглаж. И на това ще му дойде реда. Ако не стане слагам нормални пружини и това е . Да ви питам една друга работа. В кутията на въздушния филтър на 2.0 и V6 има ли разлика. И най вече в раздатката дето пред кутията http://media.snimka.bg/s1/0963/028170866.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 август 2012 Сподели Публикувано 26 август 2012 И на това ще му дойде реда. Ако не стане слагам нормални пружини и това е . Да ви питам една друга работа. В кутията на въздушния филтър на 2.0 и V6 има ли разлика. И най вече в раздатката дето пред кутията Няма разлика, еднакви са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.