Премини към съдържание

Добавяне на вентилатор L200


Препоръчано мнение

:) Четейки доста написано от брата руснак мисля да отработя тая схема с добавянето на вентилатор за климатика.

 

Очевидно стандартният сетъп не е особено ефективен в горещините .Още повече че всичко е направено, има куплунг има си място за реле ,на металната рама има отвори за тампони просто вентилатора го нямааа..а си е нужен.

 

Та по номенклатурата въпросното духалник се води MN123607

Релето е с номер MR588567.

 

Питането ми е .. към колегите с авточасти .. дайте оферта за 2-те анджаклами и да викаме пингвините на работа.

 

 

Държа да си е предвидения за модела.. не че е проблем да режем и напасваме. Да видим план максимум какъв е пък ще размишляваме.

 

Благодаа на отзовалите се.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако този вентилатор не е серийно оборудване - от магазина или за оригинален пиши на Miroslav. Релето вероятно се ползва такова и за друго предназначение и вероятно ще го намериш доста по-лесно.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Четейки доста написано от брата руснак мисля да отработя тая схема с добавянето на вентилатор за климатика.

 

Очевидно стандартният сетъп не е особено ефективен в горещините .Още повече че всичко е направено, има куплунг има си място за реле ,на металната рама има отвори за тампони просто вентилатора го нямааа..а си е нужен.

 

Та по номенклатурата въпросното духалник се води MN123607

Релето е с номер MR588567.

 

Питането ми е .. към колегите с авточасти .. дайте оферта за 2-те анджаклами и да викаме пингвините на работа.

 

 

Държа да си е предвидения за модела.. не че е проблем да режем и напасваме. Да видим план максимум какъв е пък ще размишляваме.

 

Благодаа на отзовалите се.

:mitsu-smiley:

Там където четеш колега братушките са дали варянт от КИЯ РИО и аз мисля да опитам с такъв или от друга КИЯ , поради цената на оригиналния за Л200 :vsurprise:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така де, ама като има орогинален с крачета за дупките... аз на цена го докарах до 250 лв инак имам всичките тематики по тоя казуз.Реленце БС може да има... Незнам коя фирма може да рови по база данни за японци.. Авто + мисля ,че ги нямат.. всепак ще питам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето така изглежда оригинала.. http://club-l200.ru/forum/viewtopic.php?f=68&t=17&start=20

 

на края на страницата са снимките :)

 

В добавка, хубаво да се знае Каталожный номер KIA: 97730-FD100 или Hella 8EW 351 034-691

NBB-A023 фирма NT

 

 

Сега разбрах още нещооо..производител на оригиналния уж митсу вентилатор е Valeo, като разбера цени ще споделя.

Редактирано от Symptom
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аммм...цената на оригиналния вентилатор е несмилаема... 530 лв. Ще се дирят аналози.. :) Реленцето го поръчах ,24 лв. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 1 месец ...

:mitsu-smiley: Здравейте отново, малко да ъпна темата за вентилаторааа.

 

Дефакто днес е ден 2-ри от монтажа вчера зациклих и ми писна. Още отначало искам да кажа ,че икономията е майка на мизерията. Ако някой иска да прави тази конверсия го съветвам да спести още малко и да си купи оригиналният вентилатор. Това не важи за хората които имат магарешки мерак, Дремел под ръка, една кутия с различни по размер и дължина винтчета,маркучета, 2 свободни дни и мнооого мерак.

 

Ако липсват изброените неща поръчвате си Valeo за 530 лв бодвате го и заспива.

 

общо взето преместих всичко каквото можеше да се премести ,какво ли не пилих за да влезне Карлсон и да не пречи на каквото има около него. По почина на руския брат слагате и готово ..мне, не става. При мен е още по тясно заради двойно по-големият кулер .Тръгнах да свалям бронята и ми се отщя.. стигнах до пластмасите на подкалниците и ми писна ( а съм я свалял сам като слагах кулера) .

Мъчих го през ластмасовата част дето е емблемата..доообре че се огъва.. Вадене, мерене ,пилене.. по едно време не виждах варианти.

Намери се един болт тънък 6 мм и прозрях къде да го бодна, добре че има за незнам какво си вдясно 2 отвора с заварени гайки отзад.. ползвах единя .

Направил съм снимки предполагам че ще е интересно за аудиторията.

Понеже Карлсон е за Киа Рио , 320 мм.. оригиналния е 300 ако не греша. Нищо над 320 не можв да влезе в тази предница!

Буксата не пасва на Митсубиши ,явно си е Киа ,та резнах ги и двете и ги запоих.Изолирах хубаво и готово.

Врът на ключа ,бац климатика.. :plane: много е тих почти не се долавя шум ,свтках с фенерче да разбера върти ли се, ко става?.. Тръгна от раз, а вътре става чуввствително по-хладно от преди ,направо е кеф :drive: . Та нещата си дойдоха на мястооооо .

 

Констатацията е оригинален сетъп 530 ( Valeo) лв, 26 реленце (original Mitsubishi ,Japan),макс 1 час монтаж.

 

БГ сетъп 200 лв вент(Behr/Hella ). 26 лв реленце 2 дена монтаж с много инструменти и нерви.

Има разлика в цената но ако сега чета това , ще избера оригиналния кит.

...ама нали казват ,че кеф цена нема :icon_angel: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:)Чудесно си аботни в днешната жега ,а е толкова горещо ,че и виското беше зацепило. Вътре си се усеща идеално.Дори не съм издевателствал над климатика едно деление преди 22,цял ден карах така. Просто това си е нужната част в този модел. Голям минус за Митсубиши ,че са пуснали серии автомобили без вентилатора.Не е честно за кола нова за 63 бона да няма тази важна част за 200 евро. Добре ,че има форуми.

 

:mitsu-smiley: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...