Symptom Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Четейки доста написано от брата руснак мисля да отработя тая схема с добавянето на вентилатор за климатика. Очевидно стандартният сетъп не е особено ефективен в горещините .Още повече че всичко е направено, има куплунг има си място за реле ,на металната рама има отвори за тампони просто вентилатора го нямааа..а си е нужен. Та по номенклатурата въпросното духалник се води MN123607Релето е с номер MR588567. Питането ми е .. към колегите с авточасти .. дайте оферта за 2-те анджаклами и да викаме пингвините на работа. Държа да си е предвидения за модела.. не че е проблем да режем и напасваме. Да видим план максимум какъв е пък ще размишляваме. Благодаа на отзовалите се. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 (редакция) Ако този вентилатор не е серийно оборудване - от магазина или за оригинален пиши на Miroslav. Релето вероятно се ползва такова и за друго предназначение и вероятно ще го намериш доста по-лесно. Редактирано 14 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B.Botev Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Четейки доста написано от брата руснак мисля да отработя тая схема с добавянето на вентилатор за климатика. Очевидно стандартният сетъп не е особено ефективен в горещините .Още повече че всичко е направено, има куплунг има си място за реле ,на металната рама има отвори за тампони просто вентилатора го нямааа..а си е нужен. Та по номенклатурата въпросното духалник се води MN123607Релето е с номер MR588567. Питането ми е .. към колегите с авточасти .. дайте оферта за 2-те анджаклами и да викаме пингвините на работа. Държа да си е предвидения за модела.. не че е проблем да режем и напасваме. Да видим план максимум какъв е пък ще размишляваме. Благодаа на отзовалите се. :mitsu-smiley:Там където четеш колега братушките са дали варянт от КИЯ РИО и аз мисля да опитам с такъв или от друга КИЯ , поради цената на оригиналния за Л200 :vsurprise: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B.Botev Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Опа гледай какво открих http://base.gdr.ru/subdmn/base/faql200new/tree/@0412@0430@0440@0438@0430@043D@0442%20@043E@0442%20@0434@0440@0443@0433@0438@0445%20@0430@0432@0442@043E.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 15 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2012 Така де, ама като има орогинален с крачета за дупките... аз на цена го докарах до 250 лв инак имам всичките тематики по тоя казуз.Реленце БС може да има... Незнам коя фирма може да рови по база данни за японци.. Авто + мисля ,че ги нямат.. всепак ще питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 15 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2012 (редакция) Ето така изглежда оригинала.. http://club-l200.ru/forum/viewtopic.php?f=68&t=17&start=20 на края на страницата са снимките В добавка, хубаво да се знае Каталожный номер KIA: 97730-FD100 или Hella 8EW 351 034-691NBB-A023 фирма NT Сега разбрах още нещооо..производител на оригиналния уж митсу вентилатор е Valeo, като разбера цени ще споделя. Редактирано 15 юни 2012 от Symptom Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 18 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2012 Аммм...цената на оригиналния вентилатор е несмилаема... 530 лв. Ще се дирят аналози.. Реленцето го поръчах ,24 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B.Botev Публикувано 18 юни 2012 Сподели Публикувано 18 юни 2012 Засега съм намерил за Кия Рио на цена 178 лв.но чакам цена и от още едно място и ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 18 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2012 То това за Киата си е Hella , утре и ааз ще питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 22 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2012 Пръчах си Hella-та .. ще има развитие по темата и снимкаов материал. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 3 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2012 Вентилаторчето дойде, ама реленцето го няма още и ще се монтирваме. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 3 август 2012 Автор Сподели Публикувано 3 август 2012 :mitsu-smiley: Здравейте отново, малко да ъпна темата за вентилаторааа. Дефакто днес е ден 2-ри от монтажа вчера зациклих и ми писна. Още отначало искам да кажа ,че икономията е майка на мизерията. Ако някой иска да прави тази конверсия го съветвам да спести още малко и да си купи оригиналният вентилатор. Това не важи за хората които имат магарешки мерак, Дремел под ръка, една кутия с различни по размер и дължина винтчета,маркучета, 2 свободни дни и мнооого мерак. Ако липсват изброените неща поръчвате си Valeo за 530 лв бодвате го и заспива. общо взето преместих всичко каквото можеше да се премести ,какво ли не пилих за да влезне Карлсон и да не пречи на каквото има около него. По почина на руския брат слагате и готово ..мне, не става. При мен е още по тясно заради двойно по-големият кулер .Тръгнах да свалям бронята и ми се отщя.. стигнах до пластмасите на подкалниците и ми писна ( а съм я свалял сам като слагах кулера) . Мъчих го през ластмасовата част дето е емблемата..доообре че се огъва.. Вадене, мерене ,пилене.. по едно време не виждах варианти. Намери се един болт тънък 6 мм и прозрях къде да го бодна, добре че има за незнам какво си вдясно 2 отвора с заварени гайки отзад.. ползвах единя .Направил съм снимки предполагам че ще е интересно за аудиторията. Понеже Карлсон е за Киа Рио , 320 мм.. оригиналния е 300 ако не греша. Нищо над 320 не можв да влезе в тази предница!Буксата не пасва на Митсубиши ,явно си е Киа ,та резнах ги и двете и ги запоих.Изолирах хубаво и готово. Врът на ключа ,бац климатика.. :plane: много е тих почти не се долавя шум ,свтках с фенерче да разбера върти ли се, ко става?.. Тръгна от раз, а вътре става чуввствително по-хладно от преди ,направо е кеф . Та нещата си дойдоха на мястооооо . Констатацията е оригинален сетъп 530 ( Valeo) лв, 26 реленце (original Mitsubishi ,Japan),макс 1 час монтаж. БГ сетъп 200 лв вент(Behr/Hella ). 26 лв реленце 2 дена монтаж с много инструменти и нерви.Има разлика в цената но ако сега чета това , ще избера оригиналния кит....ама нали казват ,че кеф цена нема :icon_angel: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 7 август 2012 Автор Сподели Публикувано 7 август 2012 Чудесно си аботни в днешната жега ,а е толкова горещо ,че и виското беше зацепило. Вътре си се усеща идеално.Дори не съм издевателствал над климатика едно деление преди 22,цял ден карах така. Просто това си е нужната част в този модел. Голям минус за Митсубиши ,че са пуснали серии автомобили без вентилатора.Не е честно за кола нова за 63 бона да няма тази важна част за 200 евро. Добре ,че има форуми. :mitsu-smiley: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.