Владимир Гетов Публикувано 9 юни 2012 Сподели Публикувано 9 юни 2012 Колеги здравейте, в карс.бг се подвизава един врачански Галант ВР-4 Битурбо с английски номера и съответно най-отвратителното нещо в колата е мястото на волана.До тук добре въпроса ми е следният.Ако се ползва обикновен Галант който не е ВР-4 за донор ще стане ли шашмата с обръщането на волана и какви други неща трябват?Рейката различна ли е при ВР-4 и обикновените Галант-и?Който е правил подобно нещо ако може да каже какви са тънкостите.Мисля да я взимам ама с десен волан не ми се кара такава кола , с толкова коне под капака си пътник... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlienPump Публикувано 9 юни 2012 Сподели Публикувано 9 юни 2012 (редакция) Става обръщането, ако искаш съвети тук, за да го направиш сам, доста хора ще ти помогнат, някои обаче ще те се направят. Отделно, имаме си майстор във форума (mario64 му е името) който се е специализирал и е станал много добър в обръщането (съдейки по мненията на колегите, които вече се възползваха от услугите му), можеш да се обърнеш към него ако няма да го правиш сам и си решил да си платиш за услугата, не съм 100% сигурен че извършва тази услуга, но можеш да го питаш.. Предценявай как ще процедираш и не се изнервяй на льольовците и успех с начинанието Редактирано 9 юни 2012 от AlienPump Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 9 юни 2012 Сподели Публикувано 9 юни 2012 Виж тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25577темата е от преди няколко дена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юни 2012 Сподели Публикувано 9 юни 2012 Колеги здравейте, в карс.бг се подвизава един врачански Галант ВР-4 Битурбо с английски номера и съответно най-отвратителното нещо в колата е мястото на волана.До тук добре въпроса ми е следният.Ако се ползва обикновен Галант който не е ВР-4 за донор ще стане ли шашмата с обръщането на волана и какви други неща трябват?Рейката различна ли е при ВР-4 и обикновените Галант-и?Който е правил подобно нещо ако може да каже какви са тънкостите.Мисля да я взимам ама с десен волан не ми се кара такава кола , с толкова коне под капака си пътник...Рейката на ВР4 е еднаква само с тази на Галант 2.5 след 2000 г. ..Та ако търсиш донор, най добре е да е такъв галант, защото освен рейката се сменя почти цялата периферия около мотора + всичко в купето от мотора до задните врати, за да стане така, че все едно цял живот си е била с ляв волан .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.