Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Датчик за изгорели газове Аутлендер 2,2 дизел


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Искам да по попитам някой дали е имал същият проблем при скорост около 130км в час ми светна датчик за изгорелите газове. Няма загуба на мощност върви си нормално само този датчик светна. Колата е на 23к км и досега съм зареждал от ОМВ само (за добро или лошо). Обаждах се в БС тъй като е още в гаранция и ми казаха да съм карал около 20 мин със около 70км в час на 4та предавка и само щяло да се управи. Въпроса ми е някой пробвал ли го е това и как трябва да се кара колата по принцип за да се избегне пак това светване на индикатора? Аз съм доста спокоен водач и рядки се случва да "цедя" скорости.

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Т.Е. от БС са ти казали да накараш колата да почисти ДПФ филтъра , трябва да я покараш с над 2000 оборота и да не пада под тях(ако има възможност задръж около 2500 без голяма промяна на оборотите плюс минус 300 оборота) за да се почисти .Колата сама прави процедурата , на мен не ми е светвала лампата но усещам кога се чисти ДПФ-а има едно леко придърпване когато започне процедурата . Избери си малко натоварен път извън града и така за около 30 40 мин трябва да е готово . Успех и да пишеш какво се е случило !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

 

junakov благодаря че се включи с мнение. Миналата седмица карах 35 мин на 4-та с 80км/час (около 2200 оборота) и лампичката не изгасна на връщане карах отново 35 мин но този път на 3-та с близо 70км/час (2700 оборота) и нищо не стана. Колата отиде в БС и там направиха така че че лампата да не свети вече, за радост пари не взеха но до колкото разбрах само са променили за какви стойности да се включва докато дойде време за смяна на филтъра след около 3 месеца. За съжаление проблемите не свършиха до тук сега започна да свети ASC system service required! което е доста дразнещо защото явно софтуера на мицубиши е като на майкрософт. Оправиш една дупка друга се отвори. Това за пореден път ме навежда на мисълта че избора на мицубиши беше грешка. След две субару трябваше да си продължа с тях.

post-10173-098954400 1338884944_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

junakov благодаря че се включи с мнение. Миналата седмица карах 35 мин на 4-та с 80км/час (около 2200 оборота) и лампичката не изгасна на връщане карах отново 35 мин но този път на 3-та с близо 70км/час (2700 оборота) и нищо не стана. Колата отиде в БС и там направиха така че че лампата да не свети вече, за радост пари не взеха но до колкото разбрах само са променили за какви стойности да се включва докато дойде време за смяна на филтъра след около 3 месеца. За съжаление проблемите не свършиха до тук сега започна да свети ASC system service required! което е доста дразнещо защото явно софтуера на мицубиши е като на майкрософт. Оправиш една дупка друга се отвори. Това за пореден път ме навежда на мисълта че избора на мицубиши беше грешка. След две субару трябваше да си продължа с тях.

Слаб акумолатор ?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

paralichko благодаря че се включи в дискусията, не съм много сигурен каква е връзката на акумолатора с този проблем, но не вярвам да е от него. Този индикатор светва след малко каране 5-6 мин. след като изгася напълно двигателя изчезва и после пак се появява. В допълнение, колата е на по малко от две години и зимите е била в топъл гараж (+14С), така че не мисля че може да се скапе толкова бързо батерията. Разбира се има и други фактори които могат до доведат до по-бързото изтощаване на един акумолатор но не мисля че това е моят случай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

paralichko благодаря че се включи в дискусията, не съм много сигурен каква е връзката на акумолатора с този проблем, но не вярвам да е от него. Този индикатор светва след малко каране 5-6 мин. след като изгася напълно двигателя изчезва и после пак се появява. В допълнение, колата е на по малко от две години и зимите е била в топъл гараж (+14С), така че не мисля че може да се скапе толкова бързо батерията. Разбира се има и други фактори които могат до доведат до по-бързото изтощаване на един акумолатор но не мисля че това е моят случай.

И аз не знам къде е връзката, но явно ако при въртене на стартера напрежението падне под някъква граница се появява грешка за ASR - а. При мен като беше заминъл акумолатора се случи. Но явно при теб не е такъв проблема. Прочети грешката...

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега обратно в БС оставяш я там и до 3 дни ако не е готова да ти дават заместващ автомобил (ако го имаш като опция при закупуването на автомобила при мен я има, плюс асистент в почти цяла европа )скандал му е майката.

При мен на 23хкм пребоксува съединителя , приемчика взе да ми хъка просто му казах че ще звънна след 3 дни и ако не готов ще се чуят с адвоката ми . На 2 ден звънаха и колата беше готова , всичко сменено гаранционно преключих с БС сега съм в Ратола масла и тн :) . Успех и не губи време отивай да си оправят бакиите !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...