МИХТИ Публикувано 10 април 2012 Сподели Публикувано 10 април 2012 (редакция) Здравейте колеги! Преди извесно време се чу шум на 5-та скорост :icon_hmm: и мислех,че има проблем заради тампоните.Смених гиНо сега шуменето се засили. Само на 5-та го има този шум.Двигателя е 4г93 колата е 96г ръчни скорости 1,8 см3.Та разбрах,че си имам работа с 5-тата.Въпроса ми е дали от GDI двигател става на моя тип мотор скоростна кутия? :icon_hmm: Като се има в предвид ,че аз не съм GDI. И ще търся такава с максимална точност за моя мотор.Защото не намирам кола на части с мотор като моя. :icon_doh: Поздрави на всички :icon_bye: Редактирано 10 април 2012 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 април 2012 Сподели Публикувано 10 април 2012 (редакция) На GDI е същата като на галанта (и със същите болежки), само че с различни предавателни числа и т.н. Твоята е френска (от Ренде). Отвори някой сайт, на който излизат парт номерата и ще си отговориш на въпроса дали и какво трябва да се смени освен кутията. Тя френската може и да излиза по-здрава... Редактирано 10 април 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 .Двигателя е 4г93 колата е 96г ръчни скорости 1,8 см3.Та разбрах,че си имам работа с 5-тата.Въпроса ми е дали от GDI двигател става на моя тип мотор скоростна кутия? :icon_hmm: Дай номер на рамата, за да проверим ..Има Каризми 1.8 и със скорости като на ГДИ-то има и със Френски кутии .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 11 април 2012 Автор Сподели Публикувано 11 април 2012 Ами до колкото разбирам е Френския тип. Все пак ето вин-NMCLNDA2ATF010300 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 април 2012 Сподели Публикувано 11 април 2012 Да, с Френската кутия си, което до някъде е добре, защото 5-та скорост се отремонтира без сваляне на кутията ..Стига проблема да не идва от счупен пластмасов улей, по който минава маслото за да смазва зъбчатките ..Ако той ти е здрав, другото се прави на место .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 12 април 2012 Автор Сподели Публикувано 12 април 2012 А с чарковете как седят нещата?Дали са цифри новите?Или могат ли да се вземат чаркове от гди кутия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 април 2012 Сподели Публикувано 12 април 2012 Какво си се хванал за това ГДИ, като кутиите нямат нищо общо, как да станат части от едната на другата според теб ..При толкова Каризми и Спейсове на части из форума, мобиле и карс, все ще намериш читави зъбчатки, но ти не си установил още какъв е проблема, тръгнал си части да дириш ..:DОсвен от 1.8 като твоята, стават и от 1.6 Каризма и от Спейс Стар 1.3 ..Ако искаш по дълга 5-а скорост, слагаш двете зъбни колела от 1.9 TD и хвъркаш по магистралата с по малко обороти и по нисък разход .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 13 април 2012 Автор Сподели Публикувано 13 април 2012 Еха ти ми дае страхотен съвет.Сега ако кажеш че има пиниз за 5та и на галант 2,0 98г от друга машина , както с дизеловия на каризма.Ше е супер.Благодаря за инфото. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.