Владимир Гетов Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Здравейте,имам много досаден проблем и съм се хванал за главата вече.Колата е Еклипс 1Г 93-ти набор 2000 кубика 150 магарета (незнам колко все още са живи).Та да си дойдем на думата,проблема се състои в много трудно палене на двигателя,когато е студен.Нужни са 7-8 пъти завъртане препуква пали вдига 1300 оборота и след 20-тина секунди гасне,при подаване на газ почва едно претрисане и прекъсване докато се форсира.Така е докато не поработи 3-4 минути да позагрее и тогава пали на 1-вия зъб.Сменени са ремъци и ролки (абсолютно всичките) сменено е маслото с Кастрол Формула 10в60,сменен е температурен датчик на двигателя и ТПС сензора (за който благодаря на един съфорумец,който ми го подари при обявената цена от Балкан Стар 518 лева без доставка).Сменени са свещите с NGK BPR7ES,каквито ги дават за мотора.Ауспуха отзад е черен,не гори масло и разхода е високичък около 18-19 на 100 нормално каране.На диагностика дава проблем в дебитомера но проблема не е там.Карах с дебитомера на един приятел и с него е съшата работа(неговият не дава никакви грешки).Компютъра беше с изтекли кондензатори,което е нормално за толкова годишни кондензатори,платката е надлежно изчистена в ултразвукова ваничка и са сменени със абсолютно същите.Колата върви на самолет няма забиване на муцуна няма прекъсване стига само да запали. Ше съм благодарен на всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 Най-вероятно в компютъра е проблема. Изчистен е добре, ама от киселината има прекъснати пътечки някъде. Най-лесно се разбира на диагностика, освен грешките трябва да се видят и параметрите в реално време....... Най-често бърка показанията на дебитомера и захранващото напрежение. Или ги дели на две, или ги умножава по две....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 13 март 2012 Сподели Публикувано 13 март 2012 (редакция) Другия вариант е стъпковото моторче, иди в някой сервиз да го почистят хубаво. Редактирано 13 март 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 14 март 2012 Автор Сподели Публикувано 14 март 2012 Другия вариант е стъпковото моторче, иди в някой сервиз да го почистят хубаво.Ще пробвам с друг компютър и ше кажа какво е станало.Според мен проблем в стъпковото моторче няма.Знам,че им е болка по пронцип. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 15 март 2012 Автор Сподели Публикувано 15 март 2012 Здравейте,проблема не е в компютъра.Снощи закачин на един приятел компа и неговият дебитомер и преди малко пробвах да запаля.Еми всичко по старо му.Други идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 (редакция) Аз съм със същия мотор, само че на Галант '92г. В мануала свещите са ТЕЗИ Аз съм с Денсо.Не зная дали има голямо значение тази разлика в една цифра (6 и 7), нека по-запознатите кажат.Другото, което ми хрумва е ТПС-а. Казваш, че е сменян, но доколкото знам настройката му е много фина. Възможно е на старата кола, от която е свален да е работел коректно, но при монтажа на твоята да не е центрован точно и от там да прави проблема. Другия обичаен заподозрян вече е споменат - стъпков мотор. (Градски, къде я закачва на диагностика в Плевен?) Редактирано 15 март 2012 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 15 март 2012 Автор Сподели Публикувано 15 март 2012 Аз съм със същия мотор, само че на Галант '92г. В мануала свещите са ТЕЗИ Аз съм с Денсо.Не зная дали има голямо значение тази разлика в една цифра (6 и 7), нека по-запознатите кажат.Другото, което ми хрумва е ТПС-а. Казваш, че е сменян, но доколкото знам настройката му е много фина. Възможно е на старата кола, от която е свален да е работел коректно, но при монтажа на твоята да не е центрован точно и от там да прави проблема. Другия обичаен заподозрян вече е споменат - стъпков мотор. (Градски, къде я закачва на диагностика в Плевен?)Пред блока сам си направих и при Милен с Галанта до Стадиона.Дай някакъв телефон да ти звънна да се запознаем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.