Премини към съдържание

Еклипс досаден ПРОБЛЕМ


Препоръчано мнение

Здравейте,имам много досаден проблем и съм се хванал за главата вече.Колата е Еклипс 1Г 93-ти набор 2000 кубика 150 магарета (незнам колко все още са живи).Та да си дойдем на думата,проблема се състои в много трудно палене на двигателя,когато е студен.Нужни са 7-8 пъти завъртане препуква пали вдига 1300 оборота и след 20-тина секунди гасне,при подаване на газ почва едно претрисане и прекъсване докато се форсира.Така е докато не поработи 3-4 минути да позагрее и тогава пали на 1-вия зъб.Сменени са ремъци и ролки (абсолютно всичките) сменено е маслото с Кастрол Формула 10в60,сменен е температурен датчик на двигателя и ТПС сензора (за който благодаря на един съфорумец,който ми го подари при обявената цена от Балкан Стар 518 лева без доставка).Сменени са свещите с NGK BPR7ES,каквито ги дават за мотора.Ауспуха отзад е черен,не гори масло и разхода е високичък около 18-19 на 100 нормално каране.На диагностика дава проблем в дебитомера но проблема не е там.Карах с дебитомера на един приятел и с него е съшата работа(неговият не дава никакви грешки).Компютъра беше с изтекли кондензатори,което е нормално за толкова годишни кондензатори,платката е надлежно изчистена в ултразвукова ваничка и са сменени със абсолютно същите.Колата върви на самолет няма забиване на муцуна няма прекъсване стига само да запали.

 

Ше съм благодарен на всички отзовали се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно в компютъра е проблема. Изчистен е добре, ама от киселината има прекъснати пътечки някъде. Най-лесно се разбира на диагностика, освен грешките трябва да се видят и параметрите в реално време....... Най-често бърка показанията на дебитомера и захранващото напрежение. Или ги дели на две, или ги умножава по две.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е стъпковото моторче, иди в някой сервиз да го почистят хубаво.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е стъпковото моторче, иди в някой сервиз да го почистят хубаво.

Ще пробвам с друг компютър и ше кажа какво е станало.Според мен проблем в стъпковото моторче няма.Знам,че им е болка по пронцип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,проблема не е в компютъра.Снощи закачин на един приятел компа и неговият дебитомер и преди малко пробвах да запаля.Еми всичко по старо му.Други идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия мотор, само че на Галант '92г. В мануала свещите са ТЕЗИ Аз съм с Денсо.

Не зная дали има голямо значение тази разлика в една цифра (6 и 7), нека по-запознатите кажат.

Другото, което ми хрумва е ТПС-а. Казваш, че е сменян, но доколкото знам настройката му е много фина. Възможно е на старата кола, от която е свален да е работел коректно, но при монтажа на твоята да не е центрован точно и от там да прави проблема. Другия обичаен заподозрян вече е споменат - стъпков мотор.

 

(Градски, къде я закачва на диагностика в Плевен?)

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия мотор, само че на Галант '92г. В мануала свещите са ТЕЗИ Аз съм с Денсо.

Не зная дали има голямо значение тази разлика в една цифра (6 и 7), нека по-запознатите кажат.

Другото, което ми хрумва е ТПС-а. Казваш, че е сменян, но доколкото знам настройката му е много фина. Възможно е на старата кола, от която е свален да е работел коректно, но при монтажа на твоята да не е центрован точно и от там да прави проблема. Другия обичаен заподозрян вече е споменат - стъпков мотор.

 

(Градски, къде я закачва на диагностика в Плевен?)

Пред блока сам си направих и при Милен с Галанта до Стадиона.Дай някакъв телефон да ти звънна да се запознаем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...