Премини към съдържание

Грекшки 56 и 58


dobrev

Препоръчано мнение

Здравейте Колеги! Каризмата ми е 1.8 GDI. Показва че има грешки 56 и 58. Незнам за какво става въпрос защото не разбирам английски. Интересно е ,че като дам на контакт и поставя мост между 1и 4 на клемата за диагностика първо показва грешка 48 после 56 и 58 , като ги изреди тези грешки, после показва само 56 и 58 тази 48 не. Няколко пъти го правих и все така 48,56,58 и после върти само 56и 58.ако някой знае какви са тези грешки да ми помогне. БЛАГОДАРЯ ВИ!

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

56 е сензора на помпата за високо налягане - налягането не е в норма, което ти очертава път към Пловдив, когато имаш възможност.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23868&view=findpost&p=236067 - това е за тези със сивия капак преди фейслифта.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

56 е сензора на помпата за високо налягане - налягането не е в норма, което ти очертава път към Пловдив, когато имаш възможност.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=23868&view=findpost&p=236067 - това е за тези със сивия капак преди фейслифта.

 

 

Благодаря,Ви . и аз разбирам че в Пловдив е най-добре но мие малко далечко сасега.Незнам какво да напраавя дали да си купя нов сензор и да го сменя да видя какво ще стане.вчера докато се се появи друг проблем както вървеше на обороти и обортомера отиде на 2000 а като слушам оборотите са не повече от 1000.загазих мотора и като дадох контакт без дае запален мотора стрелката на обортомера показва 1500

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама сензора най-вероятно не е в него проблема, а просто налягането е извън норма. Трябва да идеш на диагностика за да се разбере по-точно. Ако положението е много зле търси някой оторизиран сервиз или някой който му разбира. Ако мислиш да пътуваш някой ден към България и не е критично положението - в Пловдив е най-добре.

 

http://img822.imageshack.us/img822/494/90861754.png

 

 

Обърни внимание и какво пише отдолу - че грешка 56 може да се предизвика ако е имало въздух в системата за високо налягане, например ако ти свърши бензина.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама сензора най-вероятно не е в него проблема, а просто налягането е извън норма. Трябва да идеш на диагностика за да се разбере по-точно. Ако положението е много зле търси някой оторизиран сервиз или някой който му разбира. Ако мислиш да пътуваш някой ден към България и не е критично положението - в Пловдив е най-добре.

 

http://img822.imageshack.us/img822/494/90861754.png

 

 

Обърни внимание и какво пише отдолу - че грешка 56 може да се предизвика ако е имало въздух в системата за високо налягане, например ако ти свърши бензина.

И аз незнам от къде да започна.Тази кола е стояла 2 години в една автокъща.Нямаше много бензин като я взех ,знам ли може и да е свършвал бензина. Оборотите и ходят нагоре надолу ,най вероятно е нямала батерия.И те като мен неса знаели преди да вляза в този форум и ги увеличили в от болчето на клапата така че и то е разцентрено.Тя си е за пловдив направо за доктора ,дано изкара до август.Другия вариан е да я карам в митсубиши.Проблема е че не и пасват газовете и не мога да я регистрирам и незнам дали е катализатор или от тези грешки .

Благодаря Ви ! Като я закарам в сервиза на митсубиши ще пиша какво е било и какво са направили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Проблема е че не и пасват газовете и не мога да я регистрирам и незнам дали е катализатор или от тези грешки .

 

Чети от този пост надолу - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697&view=findpost&p=125817

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като са го барали болта е нормално да се държи странно. Върви най-добре в сервиз на :mitsu-smiley: да ти нагласят дросела. Ръководството го има на английски и руски (във важната тема). Би трябвало да има и на немски по принцип. Търсиш глава 13J, ако ще правиш някакви опити, но едва ли ще се получи както трябва. (При отпуснато жило болта до него трябва да е затегнат 1 и 1/4 оборота след опиране при затворена клапа.) Грешка 58 си е точно някакъв проблем с управлението на дросела, заради който влиза повечето въздух. Ако се върти болта, който е при жилото, компютъра не пресмята правилно положението на клапата, а за да се нагласи датчика и трябва компютър. Ако е въртяно много ще се изгуби и превкючвателя за празен ход, който трябва да се задейства на 0,45мм преди да опре в болта (ако положението му е фабричното). Така че най-добре в :mitsu-smiley: сервиза.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

58-ма няма нищо общо с дросела, не го пращайте за зелен хаивер......Като можете да четете сервизните ръководства ги четете докрай. След описанието на грешките има методика за проверка и отстраняване......

А пък 56-та е ясна, няма го налягането на бензина (може и да е датчика, ама той се вижда и с просто око), ама и не ми е ясно как ще влезе въздух в затворена система. Дори и да свърши горивото после се обезвъздушава за секунди.......

При тези проблеми нормално е изгорелите газове да не са в норма. Така няма да минеш преглед дори и в България.

И последно в оторизиран сервиз с тези проблеми.......да ама ще излезне малко повече от цената на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

58-ма няма нищо общо с дросела, не го пращайте за зелен хаивер......Като можете да четете сервизните ръководства ги четете докрай. След описанието на грешките има методика за проверка и отстраняване......

А пък 56-та е ясна, няма го налягането на бензина (може и да е датчика, ама той се вижда и с просто око), ама и не ми е ясно как ще влезе въздух в затворена система. Дори и да свърши горивото после се обезвъздушава за секунди.......

При тези проблеми нормално е изгорелите газове да не са в норма. Така няма да минеш преглед дори и в България.

И последно в оторизиран сервиз с тези проблеми.......да ама ще излезне малко повече от цената на колата.

Благодаря ти Милене за информацията.При всички положения ще се видим лятото като си дойда, само живот и здраве да е. Колкото до цената в сервиза не съм запознат, но при всички положения ще е повече от колата - подарък ми е. Днес питах за бензина и собственика ми каза, че никога не е свършвал.

Благодаря още веднъж!

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеѝте приятели,пиша от Дания преди един месец си купих каризма 1,8 ГДИ 98,когато изключа от скорост рядко ми светваше chekin„а сега по често,иначе колата има тяга ,качих колата на компа имам сьщият проблем компа дава грешка 56 ,от нета разбрах,че е датчика на бензиновата помпа,карах колата на сервиз оказа се че щеми струва 3000 лева :( колата струва 3500 :) , намерих сензора втора употреба за 250 лв.но не ми се ходи на сервиз при арабите там е по евтино но не разчитам на тях . Могали сам да си го сменя този сензор сам и как? каде се намира точно ? да не си отворя по галяма беля. Лятото ще идвам в бг с колата и веднага в Пловдив при Милен :)живот и здраве, но сега трябва да го сменя този сензор.Някой знаели каде се намира(помпата,сензора)?нямам престава каде се намира, моля за инфо или снимки благодаря ви предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...