Премини към съдържание

Теч на масло, моля за съвет!


pashabg

Препоръчано мнение

Здравейте, имам следния проблем. Вчера качихме колата (Каризма Елеганс, 2000, 1.8GDI, 125hp) при един майстор Българин в Англия защото забелязах, че имам омасляване под двигателя и той ми каза, че маслото излиза от гадно място, проблема според него е някаква семеринга до маховика и каза, че за да се оправи трябва да се разглобява скоростната кутия /или съединителя, забравих/ и ще излезе скъпо, а ако не го оправя може да влезе при съединителя и да започне да буксува. Молбата ми е ако някой, който разбира от това да ми каже доколко сериозно би било това и дали има вероятност да карам колата още няколко месеца безпроблемно докато събера пари да си купя нещо по-ново или да я продавам скорострелно. Да я оправям не е опция защото колата може да се продаде максимум за 500 паунда според мен а ремонта ще излезе минимум 300 по-вероятно повече и не си заслужава да инвестирам тези пари. Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята имаше същия проблем с този семеринг.. като я паркирам някъде и правеше една локвичка колкото цигарена кутия за около 1 ден .. Карах я така около 1-2 месеца /2 - 3 000 км/ преди да я оправя семеринга по спомени струваше към 10-20 лв, ремонта 150 лв ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята имаше същия проблем с този семеринг.. като я паркирам някъде и правеше една локвичка колкото цигарена кутия за около 1 ден .. Карах я така около 1-2 месеца /2 - 3 000 км/ преди да я оправя семеринга по спомени струваше към 10-20 лв, ремонта 150 лв ..

 

Моята дори не прави локвичка - поне не съм забелязал - просто е зацапано отдолу с масло но това е. Няма капки по асфалта или нещо такова. Тука ремонта няма да излезе 150 лв за съжаление. Затова искам да знам дали мога още да я карам поне няколко месеца. Аз вече я карам около 5 месеца така. Още като я купих го имаше това омасляване но не му обърнах внимание. Съединителя за сега е супер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята дори не прави локвичка - поне не съм забелязал - просто е зацапано отдолу с масло но това е. Няма капки по асфалта или нещо такова. Тука ремонта няма да излезе 150 лв за съжаление. Затова искам да знам дали мога още да я карам поне няколко месеца. Аз вече я карам около 5 месеца така. Още като я купих го имаше това омасляване но не му обърнах внимание. Съединителя за сега е супер.

Карай и няма да се плашиш, съединителя е зад маховика и няма как за се омасли от такъв слаб теч .

Като си дойдеш в България ще го мислиш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карай и няма да се плашиш, съединителя е зад маховика и няма как за се омасли от такъв слаб теч .

Като си дойдеш в България ще го мислиш ..

 

Ама аз вече си идвах - няма да си идвам повече! Карай ама до къде?! Идеята ми е дали има вероятност да ме остави някъде на пътя заради този проблем или да се влоши до толкова, че да не мога да я продам?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да я караш спокойно, това няма да те остави на пътя .. стига да си следиш и маслото от време на време ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да я караш спокойно, това няма да те остави на пътя .. стига да си следиш и маслото от време на време ..

Следя го - губи но не мисля, че е много. Значи като тръгвах за България беше на Max, когато се върнах след 7-8000 км беше на Min. Не знам това колко е но.......толкова! Еми щом казвате - ще я карам. Дано изкара - пък ако не - на скрап!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...