mitko_57 Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Здравейте,от две седмици съм собственик на спейс стар 1,3 произв.2000 г.прочетох всички теми и отстраних доста неизправности-смяна на крушки по таблото,запалка и пепелник.Оправих и компа,т.е дисплея пак по Ваши съвети за което благодаря.Проблема с лампата на маслото остана въпреки,че правих замерване с пробна лампа,но не се получи.Въпросът ми е това ли е датчикът който съм мерил намира се зад алтернатора ли като се погледне отдолу леко в ляво над масления филтър - обувката на кабела е закрепена към датчика с болт?Предварително Ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 http://plentycar.ru/autopart/132336 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_57 Публикувано 10 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2012 Здравей,благодаря за данните от руския сайт,но аз искам да разбера дали проблема е в датчика и правилна ли е методиката ми на мерене.Аз обясних в темата която отворих какво съм правил и се опитвам да реша проблема сам поради обичайни причини.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 10 януари 2012 Сподели Публикувано 10 януари 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22903&st=0&p=227344&fromsearch=1&&do=findComment&comment=227344 Здравей,Проблема го реших по следния начин: Действително датчика за маслото е над масления филтър.Датчика ми беше свързан с клема към ел инсталацията.Извадих кабелната обувка от клемата на датчика. След което почистих клемата на датчика с фина шкурка и напръсках с контактен спрей- както почистената клема, така и кабелната обувка.След горе описаните и проведени мероприятия проблеми не съм имал с лампата на маслото.Всичко си е доволно и по старо му http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif. Надявам се и при теб да е подобен проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_57 Публикувано 12 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22903&st=0&p=227344&fromsearch=1&&do=findComment&comment=227344 Здравей,Проблема го реших по следния начин: Действително датчика за маслото е над масления филтър.Датчика ми беше свързан с клема към ел инсталацията.Извадих кабелната обувка от клемата на датчика. След което почистих клемата на датчика с фина шкурка и напръсках с контактен спрей- както почистената клема, така и кабелната обувка.След горе описаните и проведени мероприятия проблеми не съм имал с лампата на маслото.Всичко си е доволно и по старо му http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif. Надявам се и при теб да е подобен проблема.Привет,още веднъж благодаря за практическия съвет.Тази събота или неделя отново ще разкача кабела,ще почистя и ако се окаже лош контакт ще излезе най-лесния ремонт,ако не е ще се прозвъняват кабели.За мен беше важно дали това е датчика.Ще пиша как съм се справил.Още веднъж благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko_57 Публикувано 5 март 2012 Автор Сподели Публикувано 5 март 2012 Привет на всички съфорумци.Преди време писах,че имам проблем с лампата на маслото и ето дойде и времето.Оказа се,че преди завиването на болчето към датчика има клема която се е окислила/почистих и смазах/,освен това в таблото където са приборите имах подгъната клема на контактнита мека връзка към десния куплунг.Това оправих и всичко е наред.Дано съм бил полезен.Лек и безавариен път на Всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.