Премини към съдържание

проблем с лампата на маслото на спейс стар 1,3 2000г.


Препоръчано мнение

Здравейте,от две седмици съм собственик на спейс стар 1,3 произв.2000 г.прочетох всички теми и отстраних доста неизправности-смяна на крушки по таблото,запалка и пепелник.Оправих и компа,т.е дисплея пак по Ваши съвети за което благодаря.Проблема с лампата на маслото остана въпреки,че правих замерване с пробна лампа,но не се получи.Въпросът ми е това ли е датчикът който съм мерил намира се зад алтернатора ли като се погледне отдолу леко в ляво над масления филтър - обувката на кабела е закрепена към датчика с болт?Предварително Ви благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,благодаря за данните от руския сайт,но аз искам да разбера дали проблема е в датчика и правилна ли е методиката ми на мерене.Аз обясних в темата която отворих какво съм правил и се опитвам да реша проблема сам поради обичайни причини.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22903&st=0&p=227344&fromsearch=1&&do=findComment&comment=227344

 

Здравей,

Проблема го реших по следния начин:

 

Действително датчика за маслото е над масления филтър.

Датчика ми беше свързан с клема към ел инсталацията.

Извадих кабелната обувка от клемата на датчика. След което почистих клемата на датчика с фина шкурка и напръсках с контактен спрей- както почистената клема, така и кабелната обувка.

След горе описаните и проведени мероприятия проблеми не съм имал с лампата на маслото.

Всичко си е доволно и по старо му http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif.

 

Надявам се и при теб да е подобен проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22903&st=0&p=227344&fromsearch=1&&do=findComment&comment=227344

 

Здравей,

Проблема го реших по следния начин:

 

Действително датчика за маслото е над масления филтър.

Датчика ми беше свързан с клема към ел инсталацията.

Извадих кабелната обувка от клемата на датчика. След което почистих клемата на датчика с фина шкурка и напръсках с контактен спрей- както почистената клема, така и кабелната обувка.

След горе описаните и проведени мероприятия проблеми не съм имал с лампата на маслото.

Всичко си е доволно и по старо му http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif.

 

Надявам се и при теб да е подобен проблема.

Привет,още веднъж благодаря за практическия съвет.Тази събота или неделя отново ще разкача кабела,ще почистя и ако се окаже лош контакт ще излезе най-лесния ремонт,ако не е ще се прозвъняват кабели.За мен беше важно дали това е датчика.Ще пиша как съм се справил.Още веднъж благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Привет на всички съфорумци.Преди време писах,че имам проблем с лампата на маслото и ето дойде и времето.Оказа се,че преди завиването на болчето към датчика има клема която се е окислила/почистих и смазах/,освен това в таблото където са приборите имах подгъната клема на контактнита мека връзка към десния куплунг.Това оправих и всичко е наред.Дано съм бил полезен.Лек и безавариен път на Всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...