T-rex Публикувано 12 декември 2011 Сподели Публикувано 12 декември 2011 Здравейте. Може да ви се стори глупав въпрос, но не видях никъде във форума точно такъв проблем. Колата е Лансър (до)95г, 1.6, 16V, 113k.с. Въпросът ми е, някой знае ли как се управлява централното + или -. На снопът с кабели пробвах да подам маса през пробна лампа(крушка от фар) на всички кабели, които излизат от вратата, но нито се отключи, нито се заключи :? Пробвах да заключвам за да видя на кой кабел ще дойде сигнал и такъв се появи на 1 кабел, а при отключване на другият. Времето на светене беше някъде секунда или 2. Кабелите бяха синьо с черно и синьо с червено(пиша по спомен, но не гарантирам). Ако някой може да ми каже какво да правя ще съм му благодарен. Иначе към алармата на нормално отворен за закл. и за откл. на тези, които търся, а общите на -. Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 декември 2011 Сподели Публикувано 12 декември 2011 Най-лесно и най-безопасно ще стане ако го свържеш към управляващите проводници. Вероятно модула ти за централно който ще свързваш е с релета и няма да има проблем да ги свържеш паралелно на управляващите контакти и да управляваш с тах фабричния модул. Най-добре ползвай ел.схемите за да избереш подходящо място за свързване http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/ . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 13 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2011 Мерси много колега. Да модула е с релета :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 16 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2011 Явно прибързах да се радвам :icon_hmm: От ключалката идват 4 кабела. Когато отключа на 1 идва импулс, а когато заключа идва на другият. Когато подам маса на третият проводник отключва, а когата махна масата заключва. На четвъртият явно е маса :icon_hmm: И сега въпроса е как да се управлява :icon_doh: Да поясня, че алармата има 6 извода за упр. на централното общ, затворен, отворен за откл. и закл.. Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 декември 2011 Сподели Публикувано 16 декември 2011 Ами свързваш релетата паралелно на управляващите контакти. Ако не ти се разглобява гледаш хубаво в схемата кой цвят проводник за какво е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T-rex Публикувано 21 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2011 Пробвах, но единствено се чуваше тихо щракване и не се заключва :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 декември 2011 Сподели Публикувано 22 декември 2011 Да не си го свързал след фабричното управление? Алармата ти или там каквото е трябва да има и настройка колко да е дълъг импулса за централното. Виж си упътването. Ако не можеш да се справиш и само това ти е останало върви при някой алармаджия да ти го свърже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.