mi6obishi Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Проблем-забелязах силно омаслен всмукателен колектор-има тръби за вентилация на картера и някякъв клапан,свързан с маркуч към колектора,близо до инекторите!!!НЯКОЙ знае ли за какво е това чудо и дали от него не влиза маслото в горивната камера!!!На двигателя са сменени сегментите и всякякви гумички и уплътнения.ПОМАГАЙТЕ Моля!!!ж Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Я обясни по подробно какъв е този Лансер 90-та година, пък с 2000 кубика мотор ..:icon_hmm:Те през онези години и дизелите са с по малка кубатура .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Я обясни по подробно какъв е този Лансер 90-та година, пък с 2000 кубика мотор ..:icon_hmm:Те през онези години и дизелите са с по малка кубатура .. И аз това питам . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi6obishi Публикувано 11 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2011 Добре,обяснявам подробно!!!Шеметът,който е карал колата преди мен е прецакал оригиналният 4г67 и са монтирали 4г63 от Галант,неизвестна година!!!На това отгоре са сложили и газова от долна проба!Вече шест години тази кола ми взема здравето,но и аз взех нейното,ама затова е кола,я!!!Иначе двигателят си е напълно оборудван!!Само че е 1998 куб.см.Това е!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi6obishi Публикувано 11 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2011 Я обясни по подробно какъв е този Лансер 90-та година, пък с 2000 кубика мотор ..:icon_hmm:Те през онези години и дизелите са с по малка кубатура ..сменен е двигателя -4г67 с по голям-4г63.Но не е удачен.но човек си пати от акъла-ако знаех че е така,никога нямаше да купя точно тази кола!!!Но понеже вече си е “вечно моя“-търся лек за болестите и!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 В такъв случай една снимка на мотора ще бъде от голяма полза ..Това за което говориш вероятно е ЕГР клапана, но причината за разхода на масло, най вероятно е в калпави гумички или износени цилиндри, а може и сегментите които сте сложили да не са стока .. .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.