largo555 Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 колеги, някой знае ли къде е модулът на каризма гди 98 . проблемът е следният: вързвам си аларма а немога да намеря модулът за да вържа централното. "разкостил" съм цялата кола Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 Нямаш ли бутон на шофьорската врата за заключване на всички врати? Вържи се към него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 9 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2011 Нямаш ли бутон на шофьорската врата за заключване на всички врати? Вържи се към него намира се до скоростният лост. но нещо не е се получава. да отбележа че не съм голям електричар. слагал съм аларми ама на скапани коли. аххахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 9 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2011 намира се до скоростният лост. но нещо не е се получава. да отбележа че не съм голям електричар. слагал съм аларми ама на скапани коли. аххахаханяма ли кой да помогне??? да каже къде е този скапан модул?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 9 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2011 Нямаш ли бутон на шофьорската врата за заключване на всички врати? Вържи се към него това е копчето с кабелите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 (редакция) Снопа с кабели влизащи в шофьорската врата, търси два кабелa кафяв и светло зелен. Това са управляващите (управлението е с "-"). Същите кабели трябва да ги има и на това копче дето си снимал..... Редактирано 9 декември 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 9 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2011 Снопа с кабели влизащи в шофьорската врата, търси два кабелa кафяв и светло зелен. Това са управляващите (управлението е с "-"). Същите кабели трябва да ги има и на това копче дето си снимал.....Благодаря ти много. утре ще пробвам. алармата емалко "по-специална". със пейджър система е и с дистанционно запалване. което ми усложнява работата много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 (редакция) То това добре.....но управлението на централното си е съвсем стандартна функция, там няма разлики. Аааа запалване, затова ли ме разпитваш за илиминиране на имобилайзера.....Ми каже бе човек, няма да гадаем. Иди при някой ключар да ти направи едно копие на чипа, лепи го с тиксо и ....... Редактирано 9 декември 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) То това добре.....но управлението на централното си е съвсем стандартна функция, там няма разлики. Аааа запалване, затова ли ме разпитваш за илиминиране на имобилайзера.....Ми каже бе човек, няма да гадаем. Иди при някой ключар да ти направи едно копие на чипа, лепи го с тиксо и .......благодря, след голямо проучване за чипът разбрах , та даже и цената му е към 30лв. оттука обаче ме навява мисълта че някои от кабелите след контакният ключ се пркъсват за да минат през реле. и тъй като незнам по какво пуска сигнал чипът. дали няма да прекъстна точно кабел по който тече инфото. оттука пак проблем май ще е къде да лепна чипът???иначе съм вързал всичко почти. алармата има доста екстри. ще снимам схемата да ви е покажа. а ето това е саматта аларма най- отдолу:http://www.bktuning.net/Photos/Hardware/SW004TW.jpgАВТО АЛАРМА С ДВУСТРАННА КОМУНИКАЦИЯ МЕЖДУ ДИСТАНЦИОННОТО УПРАВЛЕНИЕ И АВТОМОБИЛА И LCD ДИСПЛЕЙ С ДИСТАНЦИОННО ПАЛЕНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ, ОТВАРЯНЕ НА БАГАЖНИК И АВТОМАТИЧНО ВДИГАНЕ НА ПРОЗОРЦИТЕ.FM двустранна комуникация между дистанционното и алармата с обхват до 5км към дистанционното и 1,5км за контрол към автомобила.Звуков режим и режим на вибрация за дистанционното управление.Шоксензора, модула за запалването на двигателя и модула за централното управление са вградени в централния блок.Пневматично и електронно управление на централното заключване с позитивен и негативен импулс.Дистанционно запалване на двигателя, чрез таймер и температурни настройки.Допълнителни температурни, ултразвукови и микровълнови датчици.Звукова сигнализация, вибрация и показване на конкретния режим на екрана при активиране на алармата.Изходящи канали за автоматично вдигане на прозорците, управление на климатик и управление за светлини. Редактирано 10 декември 2011 от largo555 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 учудващо но... закачих почти всичко по алармата. забелязах че когато запаля колата, исккам да е загася вадя ключът, а колата продължава да си работи. когато отворя шофьорската врата и е затворя колата изгасва. това според мен е напправено с цел да не е забравяш на скорост. остана ми 3 кабела за вързване. единият е към алтернатора, който когато колата е на контакт да показжа 2в. а когато запали да става на 12в. ама ми е малко проблемно че този генерато е заврян в @#$%. някой знае ли какъв по цвят и къде на някое по- достъпно место мога да го открия??? а и още един проблем имам НЕМОГА ДА КАЧА СНИМКИ. иска да ги направя супер малки и..... то не се вижда нищо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 За снимките - качи ги в снимка.бг и дай тук линк... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 За снимките - качи ги в снимка.бг и дай туснимки ще кача. или по скоро видео. ама за сега имам прблем. никой ли не знае каде отива на по- достъпно място този кабел??? или май ще требва сам да го диря??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Значи търсиш кабелчето за лампата на генератора (то няма никъде другаде такива напрежения).......Ми сваляй таблото, виж коя е лампата за генератора, проследи и пътечките по платката и виж на коя букса отива. И се вържи там, най-лесно е ......кабела трябва да е син на цвят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 11 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2011 Значи търсиш кабелчето за лампата на генератора (то няма никъде другаде такива напрежения).......Ми сваляй таблото, виж коя е лампата за генератора, проследи и пътечките по платката и виж на коя букса отива. И се вържи там, най-лесно е ......кабела трябва да е син на цвят.вързах всичко. кабелът го намерих в близост до кутията с бушони. една букса (мисля че 6 кабела). колата пали и всичко е както требва. обаче заради чипът ключът трябва да е на контакта. сега през седмицата ще си направя само чип ,но вапросът ми е : КЪДЕ ДА ГО ЗАЛЕПЯ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 По-добре реши сам - че иначе някой може да ти стане ортак на автомобила. Този форум все пак е публичен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Приемащата сигнала бобинка е най отпред на контактния ключ...За оптимална работа е най добре чипчето и да се пада в средата, и по възможност перпендикулярно....От тук нататък техническите решения както каза valboss трябва да са твой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 11 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2011 Приемащата сигнала бобинка е най отпред на контактния ключ...За оптимална работа е най добре чипчето и да се пада в средата, и по възможност перпендикулярно....От тук нататък техническите решения както каза valboss трябва да са твой.благодаря Ви за инфото много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 12 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2011 (редакция) благодаря Ви за инфото много.ето и линк на видеото с което вече ДОВОЛНО паля моята "Мичи Клизма" :icon_rock: http://www.facebook.com/video/video.php?v=2501661734240http://www.facebook.com/video/video.php?v=2501696535110 Редактирано 12 декември 2011 от largo555 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.