Премини към съдържание

модул за централлно наGDI 98


largo555

Препоръчано мнение

колеги, някой знае ли къде е модулът на каризма гди 98 . проблемът е следният: вързвам си аларма а немога да намеря модулът за да вържа централното. "разкостил" съм цялата кола

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли бутон на шофьорската врата за заключване на всички врати? Вържи се към него :yes3:

намира се до скоростният лост. но нещо не е се получава. да отбележа че не съм голям електричар. слагал съм аларми ама на скапани коли. аххахаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

намира се до скоростният лост. но нещо не е се получава. да отбележа че не съм голям електричар. слагал съм аларми ама на скапани коли. аххахаха

няма ли кой да помогне??? да каже къде е този скапан модул??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли бутон на шофьорската врата за заключване на всички врати? Вържи се към него :yes3:

това е копчето с кабелите

post-13001-055041900 1323444081_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снопа с кабели влизащи в шофьорската врата, търси два кабелa кафяв и светло зелен. Това са управляващите (управлението е с "-"). Същите кабели трябва да ги има и на това копче дето си снимал.....

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снопа с кабели влизащи в шофьорската врата, търси два кабелa кафяв и светло зелен. Това са управляващите (управлението е с "-"). Същите кабели трябва да ги има и на това копче дето си снимал.....

Благодаря ти много. утре ще пробвам. алармата емалко "по-специална". със пейджър система е и с дистанционно запалване. което ми усложнява работата много

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това добре.....но управлението на централното си е съвсем стандартна функция, там няма разлики.

Аааа запалване, затова ли ме разпитваш за илиминиране на имобилайзера.....Ми каже бе човек, няма да гадаем. Иди при някой ключар да ти направи едно копие на чипа, лепи го с тиксо и .......

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това добре.....но управлението на централното си е съвсем стандартна функция, там няма разлики.

Аааа запалване, затова ли ме разпитваш за илиминиране на имобилайзера.....Ми каже бе човек, няма да гадаем. Иди при някой ключар да ти направи едно копие на чипа, лепи го с тиксо и .......

благодря, след голямо проучване за чипът разбрах , та даже и цената му е към 30лв. оттука обаче ме навява мисълта че някои от кабелите след контакният ключ се пркъсват за да минат през реле. и тъй като незнам по какво пуска сигнал чипът

. дали няма да прекъстна точно кабел по който тече инфото. оттука пак проблем май ще е къде да лепна чипът???

иначе съм вързал всичко почти. алармата има доста екстри. ще снимам схемата да ви е покажа. а ето това е саматта аларма най- отдолу:http://www.bktuning.net/Photos/Hardware/SW004TW.jpg

АВТО АЛАРМА С ДВУСТРАННА КОМУНИКАЦИЯ МЕЖДУ ДИСТАНЦИОННОТО УПРАВЛЕНИЕ И АВТОМОБИЛА И LCD ДИСПЛЕЙ С ДИСТАНЦИОННО ПАЛЕНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ, ОТВАРЯНЕ НА БАГАЖНИК И АВТОМАТИЧНО ВДИГАНЕ НА ПРОЗОРЦИТЕ.

FM двустранна комуникация между дистанционното и алармата с обхват до 5км към дистанционното и 1,5км за контрол към автомобила.

Звуков режим и режим на вибрация за дистанционното управление.

Шоксензора, модула за запалването на двигателя и модула за централното управление са вградени в централния блок.

Пневматично и електронно управление на централното заключване с позитивен и негативен импулс.

Дистанционно запалване на двигателя, чрез таймер и температурни настройки.

Допълнителни температурни, ултразвукови и микровълнови датчици.

Звукова сигнализация, вибрация и показване на конкретния режим на екрана при активиране на алармата.

Изходящи канали за автоматично вдигане на прозорците, управление на климатик и управление за светлини.

Редактирано от largo555
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

учудващо но... закачих почти всичко по алармата. забелязах че когато запаля колата, исккам да е загася вадя ключът, а колата продължава да си работи. когато отворя шофьорската врата и е затворя колата изгасва. това според мен е напправено с цел да не е забравяш на скорост. остана ми 3 кабела за вързване. единият е към алтернатора, който когато колата е на контакт да показжа 2в. а когато запали да става на 12в. ама ми е малко проблемно че този генерато е заврян в @#$%. някой знае ли какъв по цвят и къде на някое по- достъпно место мога да го открия???

а и още един проблем имам НЕМОГА ДА КАЧА СНИМКИ. иска да ги направя супер малки и..... то не се вижда нищо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За снимките - качи ги в снимка.бг и дай туснимки ще кача. или по скоро видео. ама за сега имам прблем. никой ли не знае каде отива на по- достъпно място този кабел??? или май ще требва сам да го диря???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи търсиш кабелчето за лампата на генератора (то няма никъде другаде такива напрежения).......Ми сваляй таблото, виж коя е лампата за генератора, проследи и пътечките по платката и виж на коя букса отива. И се вържи там, най-лесно е ......кабела трябва да е син на цвят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи търсиш кабелчето за лампата на генератора (то няма никъде другаде такива напрежения).......Ми сваляй таблото, виж коя е лампата за генератора, проследи и пътечките по платката и виж на коя букса отива. И се вържи там, най-лесно е ......кабела трябва да е син на цвят.

вързах всичко. кабелът го намерих в близост до кутията с бушони. една букса (мисля че 6 кабела). колата пали и всичко е както требва. обаче заради чипът ключът трябва да е на контакта. сега през седмицата ще си направя само чип ,но вапросът ми е : КЪДЕ ДА ГО ЗАЛЕПЯ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре реши сам - че иначе някой може да ти стане ортак на автомобила.

Този форум все пак е публичен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приемащата сигнала бобинка е най отпред на контактния ключ...За оптимална работа е най добре чипчето и да се пада в средата, и по възможност перпендикулярно....От тук нататък техническите решения както каза valboss трябва да са твой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приемащата сигнала бобинка е най отпред на контактния ключ...За оптимална работа е най добре чипчето и да се пада в средата, и по възможност перпендикулярно....От тук нататък техническите решения както каза valboss трябва да са твой.

благодаря Ви за инфото много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря Ви за инфото много.

ето и линк на видеото с което вече ДОВОЛНО паля моята "Мичи Клизма" :icon_rock:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=2501661734240

http://www.facebook.com/video/video.php?v=2501696535110

Редактирано от largo555
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...