Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги, бих искал да ви попитам: Шайбата, която върти ремъците се счупи. Като разглобихме видяхме, че и шпонката я няма, а зъбното колело на ангренажа е с разбит канал. Въпроса ми е: Възможно ли е да е "срещнала" клапаните? Мотора е 4Д56? Благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, бих искал да ви попитам: Шайбата, която върти ремъците се счупи. Като разглобихме видяхме, че и шпонката я няма, а зъбното колело на ангренажа е с разбит канал. Въпроса ми е: Възможно ли е да е "срещнала" клапаните? Мотора е 4Д56? Благодаря ви предварително!

Вероятно да, но това се прави така, разглабяте капаците на агр. ремък и го прекарвате на белези, когато тръгнете да въртите кол. вал за да го докарате на белези, тогава ще се разбере дали зъбното колело превърта в кол. вал. ..............ако е така, лошо,запомнете къде е било колелото и вижте дали и с колко зъба е превъртял...........по принцип ,дори и да се скъса ремъка и последвало въртене на старте няколко пъти ,подпира клапаните, но тъй като те са перпендикулярни на буталата, то има вероятност да не са криви ,а да са се строшили някои кобилици.......за целта отворете капака на клапаните и ги вижте.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Оправи ли проблема с мотора колега?

Знам всичко за този мотор. Ако имаш някакви въпроси, питай!

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...