stanislav spasov Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Искам да ви попитам нещо за еклипс.Та харесах си един в БГ, по-точно от Хасково. Карах го, никакви проблеми по окачване, даже вървеше много добре, но собственика ми каза, че долива 1 литър масло на 5000км. Всеки един майстор и не майстор ми вика да се откажа. Някой предложение или да ми каже от какво може да е, или поне да се набарбалякам ли и колко може да е един ремонт, или да изчакам и да търся друга.Мерси предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Пълен ребилд кит на мотора ти е 600 лв с доставката от ибей , от там нататък смятай за майстор още и виж колко ти излиза . Има и кит само гарнитури и гумички на клапаните , който е 40-60 долара , но може да не реши проблема , зависи на какво дередже ти е двигателя . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav spasov Публикувано 6 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2011 (редакция) Значи, ако е първия вариянт, цената не е толкова голяма, горе долу още толкова и за майстор, ама после двг ще се оправи и няма да имам проблеми и става горе долу като нов :D . Дано да е втория вариант, ама аз ще го взема и квото стане - кара ми се Еклипсе.Надявам се скоро да има срещичка и да се видя с всички фенове за обмен на инфо. Редактирано 7 декември 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eclipse1 Публикувано 21 март 2012 Сподели Публикувано 21 март 2012 Имам проблем с мп3 рокфорд на мисубиши еклипсе 2400 година 2007 моля помогнете ми. 0887243140 Милен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 18 април 2012 Сподели Публикувано 18 април 2012 (редакция) Имам проблем с мп3 рокфорд на мисубиши еклипсе 2400 година 2007 моля помогнете ми. 0887243140 Милен И никога не си виждал форум,и сътветно не знаеш как се пускат теми,а?!? :rolleyes: По темата:Единственото,което откривам е:"on the bottom of all eclipse units to my knowledge is two (2) solderpoints that are visible through the chasis, if you take something likea paper clip and open it up so you got a "V" shape, you can makecontact with these two terminals, and that should reset everythingback to factory specs, that is what eclipse does when you (as theregistered owner) send your unit in to them when it (the H/U) sceams"call 800", or "help"... and this will save you a two to four week" Което,грубо преведено,означава,че в дупката,в която слагаш диска,има две пъпки("точки на свързване"),видими през капачето на диска.С кламер направен във "V" форма би трябвало да можеш да свържеш двете пластинки една с друга,което ще възстанови всичко на "заводски настройки" и кодът да изчезне... Не съм виждал въпросното CD,но май V-образния кламер се държи за острата част,когато се навира П.С. Не гарантирам,че ще свърши работа,но така и така е блокаж CD-то...А и ми отне само 2 минути да го намеря с гугле-то :icon_devil:Тук е оригиналната тема. Редактирано 18 април 2012 от Black Devil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.