georgyass Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Момчета , имам голям проблем с колата , няма мощност , дави се , имам чувството , че не е центрована правилно . Въпроса ми е , от къде се прави центровка на 2г , CAS-a няма нищо общо с този на 1г , на 1г може да се наглася , а на 2г неможе . Някои правил ли е такова нещо ? Само да спомена , че сменях ремъци , ролки , основни и биелни лагери , буталата са нови , от турбо еклипс , с турбо валове , и т.н. може ли според вас тези части да объркват компа например ... даите някакви идеи ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Не съм запознат, но си мисля че валовете от турбо мотора ще са с различни ъгли на фазите и това може да е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondari Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Проблема ти е точно от валовете, имат доста голяма разлика с атмосферните такива. Белезите на зацепване нямат нищо общо с на атмосферката. Ако имаш къде погледни белезите на една турбалана и си зацепи твоя ремък по същия начин. И турбо буталата я разреждат допълнително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 5 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2011 Проблема ти е точно от валовете, имат доста голяма разлика с атмосферните такива. Белезите на зацепване нямат нищо общо с на атмосферката. Ако имаш къде погледни белезите на една турбалана и си зацепи твоя ремък по същия начин. И турбо буталата я разреждат допълнително. Аз тези валове ги бях сложил на старата ми 1г , и колата вървеше много добре , не мисля че може да е от тях ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Проблема ти е точно от валовете, имат доста голяма разлика с атмосферните такива. Белезите на зацепване нямат нищо общо с на атмосферката. Ако имаш къде погледни белезите на една турбалана и си зацепи твоя ремък по същия начин. И турбо буталата я разреждат допълнително. валовете на турбо, без турбо, 1Г, 2Г са абсолютно взаимозаменяеми и с едни и същи белези, разликата е единствено в градусите!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 16 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2012 Проблема се разреши , беше в датчика на коляновия вал , бях го обърнал наобратно . Само че забравих да споделя в тази тема . Мерси на всички :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.