n_milanov_78 Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 (редакция) Здравейте колеги . Обръщамсе отново към вас дами каже ако някои знае къде е минимума и максимума на щеката на автоматична скоростна кутия при Мицубиши Каризма 18 -115кс ,96г направил сам и снимки на щеката, като съм одбелязъл с 1,2,3,4 местата за минимум и максимум според вас къде е минимум и максимум .Днеска на три места ми казаха различно че максимума е между 1и2 че има чертички други на 3 или 4 и направо се обърках за това се обръщам към вас за по компетентно мнение .В момента маслото при не запален мотор е на 4 а при запален над 4 за това ме съмнява стария собственик да е налял повече и по късно да има проблеми по не за сега няма само когато сам на D и като съм спрял на светофара мотора по някъкъв начин се тормози усещасе леко тресене и като включа на N обороти те се качват от 6-7стотин на 9-стотин не знам това да ли е проблем.от горе е 1-но а най отдолу е 4-риМоля помогнете Редактирано 8 септември 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 Нещо не може да се увеличи снимката и не може да се види ясно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 8 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2011 Колега утре ще направя по ясна снимка и ще пробвам пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 Колега утре ще направя по ясна снимка и ще пробвам пакОК :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 Вальо, сега е по-голяма, но аз лично не я виждам достатъчно ясно - особено в зоната на цифрата "1"... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 Почти всички автоматици с щеки за проверка на маслото са с 4 белязки. Минимум и максимум на студено (1 и 2), и на топло масло са 3 и 4. Нивото се мери на запален двигател, изреждат се всички скорости няколко пъти и се оставя на неутрална тогава се мери. На топло се мери при температура на маслото 80гр., пак по същия начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 8 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2011 Почти всички автоматици с щеки за проверка на маслото са с 4 белязки. Минимум и максимум на студено (1 и 2), и на топло масло са 3 и 4. Нивото се мери на запален двигател, изреждат се всички скорости няколко пъти и се оставя на неутрална тогава се мери. На топло се мери при температура на маслото 80гр., пак по същия начин. не знам дали е правилно но аз го мерих така -изминах 30-тина километра спрях колата на равно но бях на паркинг тоест на P на работещ двигател проверих маслото беше над 4-та черта на снимката угасих мотора и проверих от ново беше на 4-та та черта на снимката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 9 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2011 (редакция) това е снимка от днеска мисля че се получи но не мога да кача ощеима и надписи между 1 и 2 пише COLD а между 2 и 3 пише HOTПри мен маслото е малко над 4-та чертичка при загрял мотор а при студен на 4-тата Редактирано 9 септември 2011 от n_milanov_78 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 9 септември 2011 Сподели Публикувано 9 септември 2011 Почти всички автоматици с щеки за проверка на маслото са с 4 белязки. Минимум и максимум на студено (1 и 2), и на топло масло са 3 и 4. Нивото се мери на запален двигател, изреждат се всички скорости няколко пъти и се оставя на неутрална тогава се мери. На топло се мери при температура на маслото 80гр., пак по същия начин. това е снимка от днеска мисля че се получи но не мога да кача ощеима и надписи между 1 и 2 пише COLD а между 2 и 3 пише HOTПри мен маслото е малко над 4-та чертичка при загрял мотор а при студен на 4-тата Сега снимката е много добре.Колкото до въпроса ти - Milen_z ти отговори още вчера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 10 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2011 (редакция) Мерси на всички отзовали се за помоща. Само един последен въпрос - къде ми е максимума, че днеска искаха да доливам на една масларница. Значи на последната снимка между 2 и 3 ми е HOT- ако не се лъжа е топло и си мисля, че на 3 трябва да е максимума, а не на 4 - както при мен....Така ли е, споделете . Моля ви. Редактирано 11 септември 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 това е снимка от днеска мисля че се получи но не мога да кача ощеима и надписи между 1 и 2 пише COLD а между 2 и 3 пише HOTПри мен маслото е малко над 4-та чертичка при загрял мотор а при студен на 4-татаНа горещ мотор трябва да е на 3,, ако е над 3 е кофти ,тъй като това значи че маслото ти е над максимуна на топло и маслото е в повече в кутията........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 13 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2011 На горещ мотор трябва да е на 3,, ако е над 3 е кофти ,тъй като това значи че маслото ти е над максимуна на топло и маслото е в повече в кутията........... мерси Dj,При мен маслото е над 4-та черта при загрял двигател ,казваш че е кофти какви са последиците ако се кара така- и можели да се източи до 3-та черта или трябва да се сменя маслото и ако трябва какво масло да сложа .Доста четох в форума всички се съветват с вас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 мерси Dj,При мен маслото е над 4-та черта при загрял двигател ,казваш че е кофти какви са последиците ако се кара така- и можели да се източи до 3-та черта или трябва да се сменя маслото и ако трябва какво масло да сложа .Доста четох в форума всички се съветват с васМОже да се източи малко от маслото ,за тази цел се вдига колата на подемник и с ключ 24 се отхлабва пробката на ск. кутия ,която се намира срещу предна лява гума,след това не развивай цялата пробка ,тъй като ще улееш всичко с масло, по скоро леко разхлабваш на стъпки,като преди това си намери подходящ чист съд ,за да събереш маслото.........Пробката е дълга и влиза около 4-5 см. в кутията тъй като има отпред и магнит,така че леко по лека се развива цялата като гледаш да я притискаш към кутията а не да я дръпнеш и да ливне много масло от пропката.........източваш примерно 5-600 грама и завиваш пробката, после палиш мотора, изреждаш всички предавки и на запален мотор и загрят си мериш нивото...........по добре да източиш повече от колкото по малко, тъй като ще е по лесно......Ако караш така има риск при високи скорости да прецакаш семеринга на опашката н кутията ,както и семерингите откъм полуоските ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 13 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2011 Мерси от ново DJ. Аз си мисля направо да го сменя но не знам какво масло за автоматичната кутия да сложа ако може съвет .И още един въпрос дали е възможно от високото ниво на маслото когато съм на' D' и с натисната спирачка чакам на светофар да ми падат оборотите на 500 и се получава едно леко при трисъне, като чели се тормози двигателя а като съм на 'N' оборотите се вдигат на 700/800 оборота дали е нормално мери предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 И още един въпрос дали е възможно от високото ниво на маслото когато съм на' D' и с натисната спирачка чакам на светофар да ми падат оборотите на 500 и се получава едно леко при трисъне, като чели се тормози двигателя а като съм на 'N' оборотите се вдигат на 700/800 оборота дали е нормално мери предварителноспоред мен по скоро е проблем с МПХ или управлението му..........как се държат оборотите при пуснати фарове, нагреватели на задното стъкло и т.н....?Ако оборотите падат и не се качват ,това значи проблем в МПХ ( моторче на празен ход)Маслото ти е ATF DiaQueen III за твоята кола стигат 6 литра, но те не се събират всички, най много до 5-5.5 литра...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 14 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2011 Значи колега оборотите падат единствено когато натисна спирачка когато съм на D в сички други случаи са добре даже и да пусна и фарове също така са добре и като съм на N -неотрална с натисната спирачка мерси Dj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Значи колега оборотите падат единствено когато натисна спирачка когато съм на D в сички други случаи са добре даже и да пусна и фарове също така са добре и като съм на N -неотрална с натисната спирачка мерси DjСтранно е това, за пръв път чувам точно за такъв случай, трябва да се види ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 14 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2011 Мерси DJКакто казваш трябва да се види понеже съм от Варна растоянието до София е доста .Имам ходене до столицата но другия месец или по другия ако има вариянт тогава да я погледнеш ако не е проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 На място на загрял двигател, оставяш я да работи на празен ход на неутрална скорост....... Въртиш интензивно волана на ляво и на дясно, оборотите трябва леко да се покачат при това положение....Ако е така карай си я, това с директната е съвсем нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 15 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2011 Колеги днеска се разбра проблема за оборотите от къде е оказа се ланд сонда така че ще се търси приемам съвети каква да е.След диагнозата майстора бутна делкото с 15градуса и колата заспа но това е временно докато намеря сонда .После се запътих в М и Д Авто-еоод ,сервиз за автоматични кутии в Варна за проверка на кутията оказа се много добре само трябва да се смени маслото но ми предлагат ДЕКСТРОН 3 а не ATF DiaQueen III дали ще има проблем с този декстрон чета в форума доста са с него но има и против и се замислям доста .Питах и за максимума на щеката оказахте се прави на 3-та черта е Мерси на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 септември 2011 Сподели Публикувано 15 септември 2011 Леле сонди, делко, обороти......абе вие във Варна верно сте много зле от към маистори, как с делко ще компенсира обороти.....това да не е Жигула. Иначе за маслото не слагай Декстрон, колкото и да е добро малко се разминава с Мицубишовското. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 15 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2011 За маслото ще те послушам но къде да го намеря в Варнаа за сондата доколкото разбрах от майстора обеднявала сместа и при потегляне на колата има едно придръпване или ми падат оборотите а съм автомат и трябва да подавам повечко газ и като ми бутна с 15 градуса делкото колата литна съвсем нормално си давам газ и като и смачкам газта не се замисля Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 септември 2011 Сподели Публикувано 15 септември 2011 За целта си има сервизни ръководства, намерете ги из темите и си разпечатаите необходимото. После с листовете при маистора.......Делко на слух не се върти. В краина сметка колата има проблем с оборотите на празен ход, или се замисля при потегляне....Това са краино различни неща. И това с обедняването е пълна глупост, защо маистора не си направи елементрания труд да изключи сондата и да видим разликата........Аз ще ви кажа защо, защото е трябвало да си вземе парите за диагностиката, и дотолкова са му стигали познанията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_milanov_78 Публикувано 19 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2011 (редакция) За целта си има сервизни ръководства, намерете ги из темите и си разпечатаите необходимото. После с листовете при маистора.......Делко на слух не се върти. В краина сметка колата има проблем с оборотите на празен ход, или се замисля при потегляне....Това са краино различни неща. И това с обедняването е пълна глупост, защо маистора не си направи елементрания труд да изключи сондата и да видим разликата........Аз ще ви кажа защо, защото е трябвало да си вземе парите за диагностиката, и дотолкова са му стигали познанията. Първо се извинявам за късния отговор .Делкото го го вартя на апаратура -тоес закачи на компютър колата- от 10 сервиза само този каза че може да я закачи на компютър майстора е Ицо Мерсинков от форума му намерих кординатите ако има колеги от Варна да ме насочат към по добри да споделят.проблема с оборотите се реши така си е било нормално да падат като съм на D и натисна спирачка .Колата се замисля при потегляне когато съм на директна и ли задна само първо начално -тоес само тогава при потегляне падат оборотите и колата забива муцуна но не всвки път и се чуваше аванса с корекция на делкото проблема се оправи но за няколко дни днеска пак се появи проблема но по мако от преди. Колеги те от Варна да помагат къде мога да намеря това масло за кутията ATF DiaQueen III . на всички места където отида ми дават декстрон 3 или поне някое друго масло изпитано на нашите марки коли. ако е от значение съм сменил кабели свещи и дистрибуторна капачка Редактирано 19 септември 2011 от n_milanov_78 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.