FISH Публикувано 25 септември 2006 Сподели Публикувано 25 септември 2006 Привет на вси4ки.Наскоро едно мом4е ми подаде една визитка с адреса на този саит на улицата за което му благодаря.И така имате си нов 4лен . С радост ще се присъединя към феновете на Mitsubishi lancer защото и аз карам такъв автомобил ве4е 3та година...колата е 91год. и съм много доволен от нея...е като всяка стара булка и тя си има своите дребни косури. Имам един малък проблем които от известно време се мъ4а да отстраня сам, но не успявам - клаксонът ми създава проблеми ... не прави добър контакт някъде във волана и свири когато си поиска , а не когато ми потрябва...някакви идеи по този дребен проблем да има някои? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 26 септември 2006 Сподели Публикувано 26 септември 2006 Привет на вси4ки.Наскоро едно мом4е ми подаде една визитка с адреса на този саит на улицата за което му благодаря.И така имате си нов 4лен . С радост ще се присъединя към феновете на Mitsubishi lancer защото и аз карам такъв автомобил ве4е 3та година...колата е 91год. и съм много доволен от нея...е като всяка стара булка и тя си има своите дребни косури. Имам един малък проблем които от известно време се мъ4а да отстраня сам, но не успявам - клаксонът ми създава проблеми ... не прави добър контакт някъде във волана и свири когато си поиска , а не когато ми потрябва...някакви идеи по този дребен проблем да има някои? подобен проблем имах и аз и се оказа че проблема е в тромбите а не във волана.Бяха се скапали от ръжда. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivy Публикувано 27 септември 2006 Сподели Публикувано 27 септември 2006 Здравей и добре дошъл! Аз самата съм член на форума съвсем отскоро и мисля, че дори малко съм позакъсняла! Тук има полезна информация и отзивчиви хора, готови да ти помогнат! От 2004 карам Лансер 91 година и съм доста доволна. Наскоро оправях ръждите по веждите и отдолу, но клаксонът ми има все същият проблем - свири, когато си поиска, а не когато ми трябва! Явно е типичен проблем, разрешението на който не съм открила! Ако някой има предложение какво да се направи...присъединявам се към твоето питане :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 септември 2006 Admin Сподели Публикувано 27 септември 2006 Здравейте Първо няколко думи за това, какво представлява класона:Звуковият предупредител се намира в коша на автомобила, близо до предната част на колата. За различните модели Мицубиши се поставя фабрично около предната броня.Сигналът до него се подава через натискане на бутон и скоба, която е монтирана зад средната част на волана, или страничните копчета на някои модели с еърбег. При натискане протича електрически ток и той се отвежда до сърцевината през намотки. Сърцевната се намагнетизира привлича котвата при което контактите се отделят и прекъсват тока - сърцевината загубва магнитните си свойства и котвата се връща в изходното си положение. Това позволява на контактите отново да се долепят и да протече електрически ток. Така се създава едно постоянно вибриране на мембраната, в следствие на което се появява звукът. В устройството има и кондензатор, той намалява искренето, когато електрически ток се прекъсва. Възможните повреди и отстраняването им: Силата на звука намалява. Дължи се на:Изтощена батерия (акумулатор) - зарежда се;Окислени контакти на прекъсвача - почистват се с шкурка и се изолират;Разрегулирани контакти - регулират се с отвертка.Клаксонът свири непрекъснато. Дължи се на:Задържане на контактния бутон (скоба) - оглеждат се къде задържа от елементите;Оголване на проводник, който опира в масата - изолира се.Класонът не свири. Дължи се на:Скъсан проводник, откачен кабел;Контактът при "масата" на класона не е добър - сваля се средната част на волана, мястото на пластината се закрепва добре в "кабелната обувка" и съединението се притяга плътно;Прегорели кабели;Спукана мембрана;Прегоряла бобина;Навлизане на влага или вода в мeмбраните.Внимание: Колите оборудвани със SRS Airbag се извършват ремонти по класона и разглобяването им от волана само от специализиран сервиз на Мицубиши! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazy Публикувано 27 септември 2006 Сподели Публикувано 27 септември 2006 :icon_clap: Big Boss отново е :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivy Публикувано 27 септември 2006 Сподели Публикувано 27 септември 2006 Благодаря на Big Boss за изчерпателното обяснение и за информацията! Сега трябва да намеря ентусиаст да провери всичко това :good: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FISH Публикувано 29 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2006 Банда , вие ме разбихте...много благодаря на вси4ки ... а най - из4ерпателният отговор на моят въпрос несъмнено спе4ели една бира на първата ни сбирка :drinks: на която с удоволствие ще дойда... а кога ще е тя? :icon_hmm: Според мен проблема се таи някъде във волана ... надявам се тези дни да го елеминирам с помоща на тази така богата информация която полу4их от BIG BOOS...благодаря за топлият прием оше жеднъж...Ако на някои му трябват 4асти за COLT 87 г. 1.5 карбуратор нека да се обади - един познат претарпя катастрофа и разпродава колата на 4асти или цяла...двигателят е отли4но състояние и малко километри въпреки годинките - под 100 000 !!! ако някои се интересува да ми пише на bangelakov@abv.bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.