n67 Публикувано 6 август 2011 Сподели Публикувано 6 август 2011 Здравейте,колеги.Вчера рових по мотора щото ми протече водното съедеинение което охлажда турбото,и установих че има осезаем страничен луфт на оста.За мен това е сигурен признак че турбото е тръгнало.Та въпроса ми е ако някой знае къде в София рециклират трбини да пише.Устройва ме и втора употреба. :mitsu-smiley: Спейс рънър 98г.4Д68 двигател.vin.JMBSNN18WWU000456. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 август 2011 Сподели Публикувано 6 август 2011 Здравейте,колеги.Вчера рових по мотора щото ми протече водното съедеинение което охлажда турбото,и установих че има осезаем страничен луфт на оста.За мен това е сигурен признак че турбото е тръгнало.Та въпроса ми е ако някой знае къде в София рециклират трбини да пише.Устройва ме и втора употреба. :mitsu-smiley: Спейс рънър 98г.4Д68 двигател.vin.JMBSNN18WWU000456.Митко турбото е изпитан човек ,занимаващ се с ремонта на турбини,обаче едно време беше на едно място ,сега е на друго, което аз не знам........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 7 август 2011 Автор Сподели Публикувано 7 август 2011 (редакция) Митко турбото е изпитан човек ,занимаващ се с ремонта на турбини,обаче едно време беше на едно място ,сега е на друго, което аз не знам........Мерси,колега.Адали е вярно това, че оста била с керамични втулки,като се ремонтират се заменят с бронзови които не издържат :icon_hmm: .Дли да не си така докъто не пръсне,пък после да си търся втора употреба?.Още едно питане,еднакви ли са турбините на моя рънър и на спейс вагон 2000тд. Редактирано 7 август 2011 от n671210 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 август 2011 Сподели Публикувано 7 август 2011 Мерси,колега.Адали е вярно това, че оста била с керамични втулки,като се ремонтират се заменят с бронзови които не издържат :icon_hmm: .Дли да не си така докъто не пръсне,пък после да си търся втора употреба?.Още едно питане,еднакви ли са турбините на моя рънър и на спейс вагон 2000тд.Ако луфта е само радиален, карай си така и не го мисли- може и да надживее рециклирана турбина ..Ако има и аксиален луфт, тогава може да се замислиш за рециклиране, или за друга турбина..Турбините са еднакви с вагона .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 7 август 2011 Автор Сподели Публикувано 7 август 2011 Ако луфта е само радиален, карай си така и не го мисли- може и да надживее рециклирана турбина ..Ако има и аксиален луфт, тогава може да се замислиш за рециклиране, или за друга турбина..Турбините са еднакви с вагона ..Мерси колега,поуспокоих се.Луфта който го има е само настрани,по оста на въртене.Не мога да преценя колко е но си се усеща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.