Symptom Публикувано 15 юли 2011 Сподели Публикувано 15 юли 2011 Здравейте,реших да споделя впечатления от новя мод на мицката. Днес шофирах с него и.. о Небеса.. :icon_rock: :icon_angel: . Едната дестинациа на отиване беше без климатик другата със. По 100 км на страна. Пикапчето се държи удивително добре,.. След като забравих за турбо лаг-а ,сега Митсуто не се уморява в баирите , под уморява разбирайте каране с минимални корекции на педала на газта, тоест минимално повишение на разхода. Не говорим да смачкаш педала , много ясно ,че ще върви . Прави впечатление разхода е константен въпреки няколко резки изпреварвания, променя се с 1 десета, (ако е било 7.1 става 7.2 ) На педала се усеща повече мощност. Тръгването е осезаемо плавно на практика може да потегля без крака да е на педала , това на 1, и 2 -ра.Климатика не оказва кой знае какво влияние на разхода, тоест Мицката върви леко, не се товари. Отделя по-малко топлина, сега в жегите (субективно мнение, за мен обективно, понеже си я познавам)След като прочетохте дотук..се питате какво съм направил Замених тръбата водеща към филтърната кутия.. тази дето отива над перката ( е то друга няма де ) понеже: Динамиката на флуидите не "обича" резките ръбати форми,..особено отвора.. фешън е ама много загуби.Динамиката на флуидите долюбва овалните форми.Моята тръба дори е бледо подобие ..таква имах за теста.По натам смятам да я заменя с много по-измислена и качествена. Най -омразното е ,че остана недостатъка с топлия въздух издухван от перката. Просто няма достъп до решетката около кулъра.. Това го има направено но маската на бронята нее като моята.. ядец.. Ако можех и хладен въздух да взимам ефекта щеше да е макс. Снимки.. утре сега ме домързя Изводи: Мотора работи по ефективно, намален изагуби вследствие на неправилата форма на тръбата, по-добро смесообразуване,понижен разход като цяло, намаляват пиковте в разхода при нанагорнище, рязко ускорение или продължително шофиране с натоварване. :drinks: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 17 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2011 Малко да ъп-на темата.Днес се качвах на Леденика, който е ходил знае завойте и наклона.Имам база за сравнение с преди време, когато колата не беше пипана,тоест сток. Разхода нагоре беше (момнтен за пътуването) към 13 + ,дане говорим за турбо лаг-а между 2 и 3 тапредавка, ни така ни така. Днес, на климатик, тръгнах на 7.5 горе бях на 8.2 . Пикапа си ърви идеално, предвид превключването - 2 ра 2300 и 3 та 1600 об. Много доволен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 21 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2011 Обещаните снимки, ето линка : http://symptom.snimka.bg/tuning/mitsubishi.582390.24326604 Отдолу като се разгледат мисля ще излезнат и другите 2 на тръбичката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.