Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте,реших да споделя впечатления от новя мод на мицката. Днес шофирах с него и.. о Небеса.. :icon_rock: :icon_angel: . Едната дестинациа на отиване беше без климатик другата със. По 100 км на страна. Пикапчето се държи удивително добре,.. След като забравих за турбо лаг-а ,сега Митсуто не се уморява в баирите , под уморява разбирайте каране с минимални корекции на педала на газта, тоест минимално повишение на разхода. Не говорим да смачкаш педала , много ясно ,че ще върви .

 

Прави впечатление разхода е константен въпреки няколко резки изпреварвания, променя се с 1 десета, (ако е било 7.1 става 7.2 ) На педала се усеща повече мощност. Тръгването е осезаемо плавно на практика може да потегля без крака да е на педала , това на 1, и 2 -ра.

Климатика не оказва кой знае какво влияние на разхода, тоест Мицката върви леко, не се товари. Отделя по-малко топлина, сега в жегите (субективно мнение, за мен обективно, понеже си я познавам)

След като прочетохте дотук..се питате какво съм направил :)

 

Замених тръбата водеща към филтърната кутия.. тази дето отива над перката ( е то друга няма де ) понеже:

 

Динамиката на флуидите не "обича" резките ръбати форми,..особено отвора.. фешън е ама много загуби.

Динамиката на флуидите долюбва овалните форми.Моята тръба дори е бледо подобие ..таква имах за теста.

По натам смятам да я заменя с много по-измислена и качествена.

 

Най -омразното е ,че остана недостатъка с топлия въздух издухван от перката. Просто няма достъп до решетката около кулъра.. Това го има направено но маската на бронята нее като моята.. ядец.. Ако можех и хладен въздух да взимам ефекта щеше да е макс.

 

Снимки.. утре сега ме домързя :)

 

Изводи: Мотора работи по ефективно, намален изагуби вследствие на неправилата форма на тръбата, по-добро смесообразуване,понижен разход като цяло, намаляват пиковте в разхода при нанагорнище, рязко ускорение или продължително шофиране с натоварване.

:drinks: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко да ъп-на темата.Днес се качвах на Леденика, който е ходил знае завойте и наклона.Имам база за сравнение с преди време, когато колата не беше пипана,тоест сток.

 

Разхода нагоре беше (момнтен за пътуването) към 13 + ,дане говорим за турбо лаг-а между 2 и 3 тапредавка, ни така ни така.

 

Днес, на климатик, тръгнах на 7.5 горе бях на 8.2 . Пикапа си ърви идеално, предвид превключването - 2 ра 2300 и 3 та 1600 об. Много доволен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обещаните снимки, ето линка :

 

http://symptom.snimka.bg/tuning/mitsubishi.582390.24326604

 

Отдолу като се разгледат мисля ще излезнат и другите 2 на тръбичката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...