AMG_iev Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 Прегледах темите във форума, но не срещнах някоя, която да се отнася до моя проблем. Проблемът е еститически, а не технически ;) Та по същество - явно старият собственик е бил доста висок и темето му се потривало в тавана в областта на шофьорското място и там е зацапано, а и сигурно леко е бил провиснал, защото явно същият се е опитал да го позалепи и то доста нескопосано. На други места тавана пак леко е провиснал и вече съм решил да го претапицирам. Най - добрата цена която ми предлагат е 80 лв., но ми се струва, че няма да е голяма философия аз да го направя. Някой колеги от БМВ форума са се справили доста добре сами и май от там ми дойде музата - http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82410 Някои от вас сблъсквал си се е с подобен проблем и как го е решил.Ако някой е претапицирал сам да сподели за лепила, плат, кое как се сваля и т.н. Ще се радвам да споделите мнения и съвети. Хубавото е, че нямам шибидах, люк и други подобни. От 15-ти юни съм отпуск - до тогава събирам информация и ако се реша се захващам, ако не ще дам 80 лв. и ..... ще видим каква ще я свършат.Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 (редакция) Не се занимавай с глупости. Я го направиш я не. Може да ти прогизне лепилото в плата и да избият петна, ако има дунапрен отдолу няма да стане абсолютно равно и ако е с някакво по-обикновено лепило ще мирише доста дълго време. В Пловдив има много каризми на части. Пробвайте се да свалите тавана от някоя. Ако успеете си решаваш проблема за винаги. Все пак ако толкова искаш си купи достатъчно найлони да покриеш всичко вътре и действай с някакви стари дрехи. Иначе при инцидент щетите ще са непоправими. Редактирано 5 юни 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AMG_iev Публикувано 5 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2011 Прочете ли темата на БМВ феновете, колегите са сложили и снимки и доста добре изглеждт всички? Нямя подобни оплаквания ако всичко се направи с качествени материали. Вероятно е да си прав ама ще се радвам ако някой който го е правил сподели мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 Ами лепили сме на един приятел на пасата тавана и той е с подобен плат (пак бял) и на няколко места не стана съвсем равно, а на едно изби петно от лепилото. Отделно ако лепилото ти не е хубаво може след време пак да се разлепи заради високите температури. Тия с BMW-тата са сменяли направо целия плат със нов и то със сив или черен и там риска да излезе дефект е по-малък. На каризмите таваните не се разлепят, освен ако ти не се опиташ да го разлепиш. Моя таван го пера редовно заедно с тапицериите и нищо не му е станало. Звъни по обявите за коли на части и си намери нов таван, ама да ти го свалят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AMG_iev Публикувано 5 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2011 И аз смятам да сменям целия плат с по-тъмен, даже черен, а що се отнася до разлепянето по време на топли дни има лепила, които са за температуре от - 40 до + 100. Относно избиването си има технология на насаняте и лепенето - определен интервал от време, който да се изчака от нанасянето на лепилото до поставяне на плата. Мислиш ли, че е такава сложнотия свалянето, мисля да махна една от корите на предните колони и да видя как е тавана, аз мисля, че е като на другите коли - няма как да не се сваля, предполагам, че е дървен, шперплат или нещо от сорта. Ти май твърдо си решил да ме разообедиш :D Като говорих с тапицера веднага като я погледна и отсече 80 лв., даже и не се замисли, което ми подсказва, че не е голяма философия свалянето ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 юни 2011 Сподели Публикувано 5 юни 2011 Може да има разни щипки които да правят свалянето на кората почти невъзможно. Ако вземеш цял килограм лепило към края на мазането ще стане по-гъсто и ще се маже по-дебело и някъде ако повториш или натиснеш повече при лепенето може да стане фал. Отделно доста трудно се работи вътре в колата (желателно е да извадиш каквото може от интериора и да облепиш всичко с найлони), ако тавана не може да се свали без да се повреди. И не купувай полихлоропреново лепило, че много ще мирише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AMG_iev Публикувано 20 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2011 Само да споделя,че в крайна сметка използвах ослугите на тапицер и тавана стана супер. Видях как се сваля и въобще не е философия - държи се на седниците, хватките за ръце, предните кори на колоните и плафоните с осветление. Последните две са на щипки, а седниците и хватките са на болтчета. Като махнете това и тавана си пада ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.