Премини към съдържание

Питане за работата на климатроника в Carisma GDI/1.8


Haho

Препоръчано мнение

Ами не знам, но имаше осезаема промяна. Има значение какво има вътре все пак. Отделно човека, който го сменя ми обясни че е възможно да си измени качествата с времето. Другото което е повечето машини "рециклират" фреона - отделят маслото и вероятно минава през дехидратор в самата машина и после го събира в общ съд, където може да има фреон със всякакъв произход (турски, китайски, други видове фреон и т.н) от n на брой коли със всякакви възможни примеси. Отделно сигурно и качеството на маслото, което се ползва оказва някакво влияние.

Здрасти,

 

Именно по тази причина пуснах темата, да получа съвет къде да отида. Аз самия съм пълен профан в тази област. От думите Ви разбирам, че сте доста по-наясно с темата. Вие къде сте правили обслужването?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Казанлък, ама съм 100% сигурен, че и във Пловдив има кой да ти свърши работа.

На предишната страница има една табличка с температурите и наляганията които трябва да прави.

11-12 градуса е горе-долу добре, ако ги задържа и на по-ниски обороти. Ако ви се хабят излишни средства може да почнете да търсите причината. Първо изчистете кондензатора и изпарителя (радиаторите), може да са затлачени с боклуци. 680-720гр. ти е фреона. Датчика за осветеност вдига оборотите на вентилатора, ако е пряко осветен от слънцето и е на автоматичен режим. Този, при който сте ходил, ако се занимава сериозно с ремонт на климатици трябва да може да го дооправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Казанлък, ама съм 100% сигурен, че и във Пловдив има кой да ти свърши работа.

На предишната страница има една табличка с температурите и наляганията които трябва да прави.

11-12 градуса е горе-долу добре, ако ги задържа и на по-ниски обороти. Ако ви се хабят излишни средства може да почнете да търсите причината. Първо изчистете кондензатора и изпарителя (радиаторите), може да са затлачени с боклуци. 680-720гр. ти е фреона. Датчика за осветеност вдига оборотите на вентилатора, ако е пряко осветен от слънцето и е на автоматичен режим. Този, при който сте ходил, ако се занимава сериозно с ремонт на климатици трябва да може да го дооправи.

Здрасти,

 

днес влязах в бокса за планова подмяна на дискове и накладки. Ще сменят и филтъра на купето и ще видя как е. Междувременно понеже тези дни постоянно шофирах на пуснат климатик (да го "тествам") и днес съм на фервексо-подобни отвари :) - знам че със здравето шега не бива, но явно все пак съм успял да се простудя, явно не е съвсем зле работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Oтиди в магазин или сервиз за климатици и купи спрей за почистване. Напръскайте радиаторите, особено външния и после го измийте с водоструйка, ако не сте го направили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Oтиди в магазин или сервиз за климатици и купи спрей за почистване. Напръскайте радиаторите, особено външния и после го измийте с водоструйка, ако не сте го направили.

След смяната на филтъра определено се подобриха още повече нещата. Вчера пътувах до Варна, външна температура 32-34 около 18 ч, съвсем приятно се справяше климатика. Мерси на колегите за информацията и насоките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...