Haho Публикувано 14 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2011 Ами не знам, но имаше осезаема промяна. Има значение какво има вътре все пак. Отделно човека, който го сменя ми обясни че е възможно да си измени качествата с времето. Другото което е повечето машини "рециклират" фреона - отделят маслото и вероятно минава през дехидратор в самата машина и после го събира в общ съд, където може да има фреон със всякакъв произход (турски, китайски, други видове фреон и т.н) от n на брой коли със всякакви възможни примеси. Отделно сигурно и качеството на маслото, което се ползва оказва някакво влияние.Здрасти, Именно по тази причина пуснах темата, да получа съвет къде да отида. Аз самия съм пълен профан в тази област. От думите Ви разбирам, че сте доста по-наясно с темата. Вие къде сте правили обслужването? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 В Казанлък, ама съм 100% сигурен, че и във Пловдив има кой да ти свърши работа.На предишната страница има една табличка с температурите и наляганията които трябва да прави.11-12 градуса е горе-долу добре, ако ги задържа и на по-ниски обороти. Ако ви се хабят излишни средства може да почнете да търсите причината. Първо изчистете кондензатора и изпарителя (радиаторите), може да са затлачени с боклуци. 680-720гр. ти е фреона. Датчика за осветеност вдига оборотите на вентилатора, ако е пряко осветен от слънцето и е на автоматичен режим. Този, при който сте ходил, ако се занимава сериозно с ремонт на климатици трябва да може да го дооправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Haho Публикувано 14 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2011 В Казанлък, ама съм 100% сигурен, че и във Пловдив има кой да ти свърши работа.На предишната страница има една табличка с температурите и наляганията които трябва да прави.11-12 градуса е горе-долу добре, ако ги задържа и на по-ниски обороти. Ако ви се хабят излишни средства може да почнете да търсите причината. Първо изчистете кондензатора и изпарителя (радиаторите), може да са затлачени с боклуци. 680-720гр. ти е фреона. Датчика за осветеност вдига оборотите на вентилатора, ако е пряко осветен от слънцето и е на автоматичен режим. Този, при който сте ходил, ако се занимава сериозно с ремонт на климатици трябва да може да го дооправи.Здрасти, днес влязах в бокса за планова подмяна на дискове и накладки. Ще сменят и филтъра на купето и ще видя как е. Междувременно понеже тези дни постоянно шофирах на пуснат климатик (да го "тествам") и днес съм на фервексо-подобни отвари - знам че със здравето шега не бива, но явно все пак съм успял да се простудя, явно не е съвсем зле работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Oтиди в магазин или сервиз за климатици и купи спрей за почистване. Напръскайте радиаторите, особено външния и после го измийте с водоструйка, ако не сте го направили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Haho Публикувано 25 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2011 Oтиди в магазин или сервиз за климатици и купи спрей за почистване. Напръскайте радиаторите, особено външния и после го измийте с водоструйка, ако не сте го направили.След смяната на филтъра определено се подобриха още повече нещата. Вчера пътувах до Варна, външна температура 32-34 около 18 ч, съвсем приятно се справяше климатика. Мерси на колегите за информацията и насоките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.