MB200ce Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Колеги,помагайте.Пуснах тема за пръскалките,а това ми е най-малкият проблем за сега.Днес жената реши да си кара колата от Бургас към Варна и точно в някакви задръствания остана на първа скорост и до там.Лоста остана свободен.Минах през един сервиз и се оказа,че жилото от лоста до кутията е скъсан.Минах през един магазин и ми обявиха 260лв-70лв за жило.Направо останах потресен как може нещо дребно по този автомобил Колт 97-ма 1.6GLX да струва толкова пари.От цялата работа карах на 3-та около 30км докато се прибера и направо на съединителя му се скъси живота с хиляди километри.От къде да търся жило?Утре отивам в преселци и да търся.Надявам се до 20-30-40лв да намеря.Не може ли да се кербова наново и да се сложи друго жило...Моля за помощ.Някой ако има да свирка.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 Май 2011 Сподели Публикувано 20 Май 2011 Може бре...продават жило на метър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2011 Пичове,разлика има ли между 1.3 и 1.6?Почвам да търся по моргите ,че да не купувам нещо,което няма да ми върши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 Май 2011 Сподели Публикувано 23 Май 2011 Няма разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2011 Емо,благодаря за бързият отговор.След малко започва търсенето.Направо купувам и двете жила,че да няма объркваня.Още веднъж благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2011 Направо ми се разказа играта с това жило.Трябваше да разглобя половината автомобил докато ги извадя.Оказа се,че се сменят двете комплект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 Май 2011 Сподели Публикувано 23 Май 2011 Важното е, че си се справил ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2011 Е то само демонтажа.Сега докато намеря жила и ги монтирам....Ще взема една кофа с лед да си държа бирите вътре и се надявам да се справя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 Май 2011 Сподели Публикувано 23 Май 2011 Ето ти жила, че и от Бургас :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 23 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2011 Още онзиден питах,но са продадени за съжаление.Утре ще пробвам една работа и ще споделя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 Май 2011 Сподели Публикувано 24 Май 2011 Пусни снимки на демонтираните жила и на накрайниците им.Отделно дай размера....Ще е полезно за колегите.:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 24 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2011 Всичко ще опиша подробно.За сега няма развитие,че фирмата с жилата не работи днес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 25 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2011 Тоя Бургас е пълна джунгла...,както викаше мургавият брат -жунгла :D Сам правих жилото,но от много нерви май не спазих размерите.Утре,ако всичко е нормално след монтажа ще споделя :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 26 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2011 Малко снимков материал при зглобяване.За съжаление съм изтрил снимките на двете жила и планката.Зглобяването е по следният начин откъм двигателя към купето се пъхат жилата.Тези всички неща трябва да се махнат за да се работи нормално.http://imageshack.us/photo/my-images/6/image0710.jpg/Това е мястото от където влизат в купето жилата:http://imageshack.us/photo/my-images/163/image0711j.jpg/Има два гумени тампона ,които запушват влизането на разни води в купето.Те се "зглобяват" на един и се запушва дупката, и се притиска тампона към купето посредством тази планка и 2 гайки номер 12:http://imageshack.us/photo/my-images/39/image0713.jpg/Тука вече се монтира централният въздуховод:http://imageshack.us/photo/my-images/16/image0714.jpg/После разните му компютри и ламаринки,заедно с стойката на скоростният лост:http://imageshack.us/photo/my-images/607/image0715.jpg/Това е завършеният вид:http://imageshack.us/photo/my-images/8/image0716.jpg/Лоста не е крив,просто жената се радва така на лоста и за това си стои вече 2-ра година така. Сега малко пояснение за материалите и начина на преправяне на жилото.Аз бях скъсал това жило,което е от долната страна на планката за скоростната кутия.Свалят се двата метални накрайника на жилото(то вече е скъсано,така че това е лесно.Вижда се ,че е кербовано.Аз се пробвах да разпробия и да махна жилото от накрайниците ,но безрезултатно.Това е много здрав материал и просто разваля бургиите.За това се прави следното.Накрайниците се режят по към края,след това се обръщат и се заварят на обратно.Тоест часта с проволката се заваря към накрайника.След това вече може да се пробиват нови отвори за жилото 3.2мм,което се слага.Аз лично на струг го пробивах,за да може да се центрова хубаво.И накрая се кербова на менгеме.Цялата работа струваше:1метър проволка 3мм-1.67лвЗаваряне на двата детайла-4лвПробиване на струг-2лвДължината на жилото от планка до планка трябва да е 944мм.А дълбочината на отворите в планките 30мм за късата и 45мм за дългата.Ако някой има някакви въпроси съм готов да отговарям.Поздрави на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.