didotoo Публикувано 4 юли 2011 Сподели Публикувано 4 юли 2011 (редакция) Юлиан съм, на Дидо баща му. Колеги, някакви идеи? След доливане днес, се оказа че нивото е високо с описания метод на мерене. Тоест згряла на D и на ръчна. Даже, щото доляхме още литър и нивото бе над максимума и чак догоре до края на металната част на щеката. Че се наложи после да го източваме. После я мъчихме на задна но пак същото. Включва но боксува и наравно едвам едвам върви. Все едно както буксува съединител на кола. Нещо повече се случи. След като проверих с омметър всички датчици, тоест двта отгоре които следят оборотите на валовете и тоя който е една букса отпред долу, в която отиват 5-6 кабела навътре в мозъка и вероятно управляват някакви селеноиди, но нямаха прекъсване. После като я покарахме за тест, спря да превключват и предните скорости. Работи си на една скорост при D положение на лоста и не превключва скоростите. Така от старт до около 140км си върви, оборотите плавно се качват до около 4000. Все е едно е аутоматик от нов тип, тоест безстепенен. Не мога да разбера на каква скорост е включила, защото и на голям баир си тръгва нагоре и плавно си ускорява после по равното. Но преди се усещаше лек тласък като превключваше, а сега не. Дали не е влязла в някакъв авариен режим там, незнам. Не съм наясно с автоматиците. Разбирам само от ръчни кутии и двигатели. Дайте идеи какво става и прави ли се диагностика на тая кутия. Имам кодочетец за ЕКУ на двигатели, който сам си бях направил, по К и L линии, но не вярвам да мога да я закача. Нямам и софтуер за Митцубиши, а и тя си е стар модел. Иначе колата си върви прекрасно откъм возия, въпреки че няма реглаж още. Двигателя мърка, само при палене студена, малко прекъсва за около десетина секунди, но това ще е от кабели че са малко старички и оня третия всукателен клапан, който иска вложки. Но това ще го оправя. Проблема ми засега е в кутията. Аз си имам своя кола, но искам да го опраавя това митцубиши за малкия, че много и се радва. Днес направо е нещастен след тия проблеми с кутията, Благодарности че помагате! Редактирано 4 юли 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 Колеги, някакви идеи? След доливане днес, се оказа че нивото е високо с описания метод на мерене. Тоест згряла на D и на ръчна. Даже, щото доляхме още литър и нивото бе над максимума и чак догоре до края на металната част на щеката. Че се наложи после да го източваме. После я мъчихме на задна но пак същото. Сега прочетох дългият пост до край и видях това ..Оригиналният карбуратор ма Микуни с вградени 3бр. ел. жигльори, ел калпан и датчик за положението на педала на газта -TPS, е заменен с обикновен такъв и без TPS. Дали има това отношение към скоростната авт. кутия, във връзка с компютиризираното и управление??? Преди да предприемаш каквито и да е ремонти, възстанови сензора за позицията на газта, защото той участва в управлението на кутията ..Ако и тогава не се оправи, можеш да търсиш други причини, като заседнал клапан за управление в клапанният блок примерно, Пък и този "пран" филтър, :D също може да се смени с нов .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 (редакция) Сега прочетох дългият пост до край и видях това .. Преди да предприемаш каквито и да е ремонти, възстанови сензора за позицията на газта, защото той участва в управлението на кутията ..Ако и тогава не се оправи, можеш да търсиш други причини, като заседнал клапан за управление в клапанният блок примерно, Пък и този "пран" филтър, :D също може да се смени с нов .. Иее, tanks . Намерих мануал за тази кутия -КМ175 и там е описан метода за диагностика. Пише че проблема е в липсващия ТПС сензор и предав. кутия е заключена в трета предавка. То си е така и на практика. Движи се само на една скорост. Ето инфо от мануала:3. If the fail-safe system is activated and the transaxle is lockedin 3rd gear, the fault code in the Fail-Safe Code Descriptionwill be stored in the RAM.Three of these fault codes can be stored.4. The cancellation will occur if, with the transaxle locked in 3rdgear, the ignition key is turned to the OFF position, but thefault code is stored in the RAM. Само не пише как да я отключа от тоя режим, но първо ще трябва да въстановя TPS-a. Ще видя как да го направя това на новия карбуратор. Редактирано 5 юли 2011 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbikz75 Публикувано 2 юни 2015 Сподели Публикувано 2 юни 2015 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7523&st=0&gopid=325594entry325594 това масло също е подходящо защото е оригинално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.