STAS Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Колеги,ако някой е по навътре с материята карбонови нишки(влакна),моля да ме просветли. 1.Допустимо ли е да се правят елементи на кола от плат от еднопосочни карбонови влакна(тоест да не са оплетени на Х) 2.На колко пласта се правят елементите. 3.Върху готовият елемент какво се прави (боядисване,лакиране) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Колеги,ако някой е по навътре с материята карбонови нишки(влакна),моля да ме просветли. 1.Допустимо ли е да се правят елементи на кола от плат от еднопосочни карбонови влакна(тоест да не са оплетени на Х) 2.На колко пласта се правят елементите. 3.Върху готовият елемент какво се прави (боядисване,лакиране)Зависи какво ще изработваш,колега.Здравината на карбона идва точно от кръстосването на нишките.Ако ще боядисваш детаила,има много по евтин вариянт.Има различни видове стъкломат,ровинг,и др,които са в пъти по евтини от карбона.Ако търсиш ефекта на карбоновата повърхност,трябва калъпа да е хубав,да се вакумира та повърхноста да заеме всички извивки на калъпа,за да мине с едно полиране без боя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 2 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2011 Значи да не си правя излюзията,че мога да направя нещо в гаражни условия. Благодаря за отговора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Разгледай тази темаhttp://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=66&t=118863&sid=45d31921b9f896c03821b917c9b5350d Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 (редакция) Значи да не си правя излюзията,че мога да направя нещо в гаражни условия. Благодаря за отговораЕ колега,чак пък да не може.Може но с повече ентусиазъм,на принципа проба,грешка.Иначе тябва да идеш при някой, който се занимава с нещо такова да крадеш занаят.Аз работя със стъкломат,ремонт на детаили предимно, мога да ти покажа някои неща.Гледам от София си,Сливница е на 20-25км. Редактирано 2 Май 2011 от n671210 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 4 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2011 Разгледай тази темаhttp://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=66&t=118863&sid=45d31921b9f896c03821b917c9b5350d Малеее страшно много неграмотни хора на едно място,за този форум си трябва преводач :icon_doh: Иначе го изчетох до колкото мога целия и ми стана ясно че си трябва и някой друг инструмент,а не само ножица за карбона и четка за мазане на смолата. Колега n671210,за съжаление вече няма да имам време за проба грешка,а и ентусиазмът се охлади малко след като рабрах че търсеното от мен олекотяване няма да има ефект поради малкото тегло на плануваните елементи,а и не толкова елементарното изпълнение,въпреки че търся само олекотяване без визуален ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SA4MATA Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Ами олекотяване без визуален ефект остави една седалка, един волан, три педала и скоростен лост и си я олекотил възможно най-добре :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Пичове,аз се пробвах да правя някой карбонови неща.Пръснах едни 90лв и видях колко е трудно в домашни условия за да стане детайла перфектен.За направата на един капак трябва вакуум,да се направи отливка и въпреки това стават грешки,а една грешка струва около 4-5квадрата карбон*80лв.(с капаци не съм се занимавал,приятел ме запали по карбоновите щуротии,а той направи няколко)Аз се пробвах да направя няколко интериорни детайла.Основният проблем в домашни условия е вакуума.Без вакуум не могат да се извадят балончетата от смолата.И след като се почне обработката с водна шкурка 1000,2000 и тези балончета стават дупки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.