dido varna Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 чудех се дали на премина към тази инсталация, но все пак реших и сам с комшията взехме че монтирахме една обикновена газова уредба на моя Колт. Споделям 4е двигателя заработи много добре и с това гориво, дори мисля че работата стана по мека, но най важното, по икономична. Изпарителя го монтирахме лесно, точно под дросела, топлата вода я разклонихме от стъпковия мотор, за газта сложихме един смесител преди дросела и всичко заработи добре. В на4алото изключих само бензиновата помпа от релето и, но в последствие спрях и инжекторите с помоща на един готов емулатор за инжекторите. Единсвеното нещо което ме притеснява е паленето сутрин. На бензин пали но едва след като завъртя два три пъти стартер. Особеното при колта е че помпата се вкючва не като дадеш контакт, а при въртенето на стартера. И дори и вечерта да съм я изгасил на бензин, сутрин и трябват две три завъртания да напомпи бензина до инжекторната рейка. Притеснява ме че като паднат температурите и ще има проблем. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да се изкаже по темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Моят галант си го паля на газ и няма никакъв проблем. Единствено като е много студено, възниква възможност да замръзне изпарителя, но и за това си има лек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2011 Моят галант си го паля на газ и няма никакъв проблем. Единствено като е много студено, възниква възможност да замръзне изпарителя, но и за това си има лек.на газ не иска да запали при първо стартиране, а иначе след това пали доста добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Паленето на газ на студен двигател, за лятото бива, но за студените месеци е кофти работа..... освен, че амортизира изпарителя, разхода е много голям и обезсмисля карането на газ докато не затопли двигателя... Поне 5 мин на бензин е добре да поработи двигателя..добре е и заради инжекторите ако не заради друго... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Единствено като е много студено, възниква възможност да замръзне изпарителя, но и за това си има лек.Да, лечението се осъществява с една бутилка гореща вода. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 8 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2011 Проблема е решен вече. :icon_thumbup: Допуснал съм грешка при захранването на превключвателя, а от там и на бензиновата помпа в момент на палене. Тъй като помпата при колта работи едва след като завъртиш стартер, а не преди това като дадеш контакт, то и е нужно захранване в момент на старт. Тьй като съм захранил ключа от предпазителя на радиото, то така е захранено от контактния ключ че да се изключва при старт. Прехвърлих вече захранването от друго място и вече всичко е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.