n67 Публикувано 17 април 2011 Сподели Публикувано 17 април 2011 Здравейте,колеги.Заради предстояща смяна на кормилни накрайници,качих колица на подемник да проверя дали няма нещо друго, и се оказа, че има и скъсан маншон на вътрешно каре.Слава богу все още има грес,и няма луфтове.Прегледах с търсачката,но не намерих описание на начина на смяна,и затова да питам за насоки.Авто механик съм, но не съм сменял точно такова.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монката Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 На лявата или на дясната полуоска? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 И каква е разликата :wacko2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 хм...ако е направено така както при мен....значи е дясната ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 18 април 2011 Автор Сподели Публикувано 18 април 2011 хм...ако е направено така както при мен....значи е дясната ..... Как позна?. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 Еее, колега, не знаеш ли? Лазар е ясновидец.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 19 април 2011 Автор Сподели Публикувано 19 април 2011 (редакция) Еее, колега, не знаеш ли? Лазар е ясновидец....Шегата на страна колеги.Трябва ли да вадя цялото каре от скоростие,или излиза само звездочката от кожуха?.Защот за да се смени маншона, двете трябва на се разглобят. Редактирано 19 април 2011 от n671210 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 (редакция) Шегата на страна колеги.Трябва ли да вадя цялото каре от скоростие,или излиза само звездочката от кожуха?.Защот за да се смени маншона, двете трябва на се разглобят.Шегата настрана, ама като питате нещо, казвайте и за какъв автомобил точно става дума ..Ако е за това от аватара ти, само откачаш голямата скоба на маншона и издърпваш полуоската .. После махаш зегерката на тройника и изваждаш карето, после и малката скоба и маншона е долу ..После сглобяваш по обратният ред, като не забравяш да сложиш грес (сУевременно) :D п.п. На вътрешните карета е за предпочитане черна (графитена) и накрая ..:rulez: Редактирано 19 април 2011 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 19 април 2011 Автор Сподели Публикувано 19 април 2011 Шегата настрана, ама като питате нещо, казвайте и за какъв автомобил точно става дума ..Ако е за това от аватара ти, само откачаш голямата скоба на маншона и издърпваш полуоската .. После махаш зегерката на тройника и изваждаш карето, после и малката скоба и маншона е долу ..После сглобяваш по обратният ред, като не забравяш да сложиш грес (сУевременно) :D п.п. На вътрешните карета е за предпочитане черна (графитена) и накрая ..:rulez:Благодаря колега,това ме интересуваше.Моя грешка че не съм уточнил модела,моля за извинение.Ще взема от сервиза една синя грес,за главини.Дали е подходяща?. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.