Премини към съдържание

Кандидат-собственик на SPASE STAR


Препоръчано мнение

Здравей колега от Хасково.От доста време съм навит да си купя mitsubishi space star 1.8 gdi едно такова се намира и тука в Хасково ,но нищо не знам за тези коли.Какви дефекти най-често дават,какъв е разхода на гориво,на каква цена са частите общо взето обичайните неща които интересуват всеки собственик на кола която иска да си купи.Днес ходих да гледам колата на прав поглед изглежда добре няма никакви забележки от вън само единият десен мигач е пукнат,моторът работи добре даже успях да си направя една кръкче с нея.Само едно ме притеснява когато спрях колата пред авто къщата моторът не работеше равномерно ту малко вдигнеше оборотите ту леко паднеха,не знам дали това не е някакъв голям проблем.Другото което забелязах е че при скорост от 60 километра когато колата е на свободна стрелката на скоростомера на 2-3 пъти отскочи до 80 после до 60 пак до 80 и се върна на 6о километра.Иначе колата ускорява добре даже бях наистина възхитен ,добра ходова част покарах я по дупки никъде не тропна и не помръдна.Другото което ме претесява е че на тия 122коня данъка тука в Хасково ще голям и не знам колко е.Ако можеш ти или някой друг да ми каже какво да гледам и дали тези дефекти са големи да знам как да процедирам Цена на ремъци ,ролки и т.н. Благодатя предварително.Ето това е колата

Здравей,колега.За данъка - на Алфа 156 2000г. 1,6 120к.с. за Хасково - 198лв. за тази година!Иначе това със смяната на оборотите може би е нормално.Във форума за Каризма има тема за GDI,където е описано през какви режими минава двигателят.Аз определено мисля да слагам газова и GDI мотора отпадна.На 1.3 данакът ми е 90лв!Колата която си гледал при Автоламбов ли е?Ако е тя,гледал съм я и аз!Нямам много опит в експлоатацията все още,но впечатленията ми за момента са доста добри!За сега съм правил само първоначално обслужване-ремъци,филтри,ролки и масло - около 340 лева.Имам леко потропване отпред и от форума разбрах ,че това е често срещан проблем.Ще карам колата при колегата mario64,защото тука не са много в час. За GDI моторите доколкото разбрах най-компетентият е колегата Milen_z от Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега.За данъка - на Алфа 156 2000г. 1,6 120к.с. за Хасково - 198лв. за тази година!Иначе това със смяната на оборотите може би е нормално.Във форума за Каризма има тема за GDI,където е описано през какви режими минава двигателят.Аз определено мисля да слагам газова и GDI мотора отпадна.На 1.3 данакът ми е 90лв!Колата която си гледал при Автоламбов ли е?Ако е тя,гледал съм я и аз!Нямам много опит в експлоатацията все още,но впечатленията ми за момента са доста добри!За сега съм правил само първоначално обслужване-ремъци,филтри,ролки и масло - около 340 лева.Имам леко потропване отпред и от форума разбрах ,че това е често срещан проблем.Ще карам колата при колегата mario64,защото тука не са много в час. За GDI моторите доколкото разбрах най-компетентият е колегата Milen_z от Пловдив.

Колега колата е на борсата до братя василеви,ти ако сия гледал с аккви впечатления си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата е на борсата до братя василеви,ти ако сия гледал с аккви впечатления си?

Същата е.Ходих да я гледам с познат автомонтьор и според него е добра,но не става за газова.А относно GDI мотора - ето написаното от Milen_z:"Нормалната работа на GDI би следвало да е по този алгоритъм.

1. При студен двигател се държи както нормален инжекцион, оборотите са в зависимост от температурата.

2. При напълно загрял двигател и при стоене на автомобила на място, оборотите трябва плавно да паднат до границите на 540-640. През това време тече така наречената проверка за склонноста на двигателя да работи в режим на бедна смес (Compression on lean). Ако в този режим някои от параметрите и датчиците не са в съответната норма ECU-то повишава оборотите и прави повторен опит да ги свали на 540-640. (Това поражда играенето на оборотите)

3. Ако падането на оборотите е успешно и работата на двигателя се закрепи на примерно 600 об/мин. То в този режим двигателя седи точно 4мин. (нито повече, нито по малко). Тази проверка е доста важна и оказва влияние и при движението и при разхода на автомобила.

4. След изтичането на тези 4 мин. оборотите се повишават до 740-780 и остават толкова докато автомобила не мръдне от място , тогава двигателя влиза в така наречения режим на продухване или при диагностика го изписва като STICH.

Цялата процедура ще се повтори при следващото спиране на автомобила (например на светофар).

Ето така трябва да работи нормално двигател с GDI система.

 

P.S. Това го написах за да може всеки собственик на автомобил с такъв двигател да е наясно с работата му, и да не възникват излищни съмнения в състоянието на автомобила. Разбира се всяко отклонение от посочените стоиности е породено от някаква причина, която следва да се открие и отстрани.

И също така ако купувате такъв автомобил изчакаите го да загрее, покараите , вижте как се държи на топъл двигател, Иначе одисеята започва с ремонт." Между другото в същия автосалон имаше една много добра Каризма 2000г. но с 1.6 мотор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Привет, колеги!

Описаното с промяната на оборотите само за GDI моторите ли важи?

От скоро карам 1.3 , 99-о лето, понякога имам усещането че си мени оборотите, или е само докато е студен двигателя...

възможно ли е и при 1.3 да се появяват такива колебания в оборотите, или по-точно нормално ли е или си е притеснително?

Благодаря предварително и се извинявам че пиша в чужда тема, в предвид да не пускам нова...

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...