qoce Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 (редакция) Здравейте нов съм тук искам да питам каква е тази ръчка под волана на всички Паджерота има две нива спуска се надолу и се вдига нагоре,но ми е любопитно каква роля играе тази ръчка ???Някой ако отговори ще е добре ...Когато имам време ще я снимам тази ръчка.Благодаря Предварително !!! Редактирано 7 март 2011 от qoce Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Това е за чупещия се волан ,а някои имат и за напред назад волана да се движи...... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 8 март 2011 Автор Сподели Публикувано 8 март 2011 (редакция) Не всъщност за волана си има друга ръчка аз я знам за чупещия волан,но по надолу има една ръчка друга като,че ли за някакъв клапан е .Но не съм сигурен....Някой ако знае за какво е моля да каже ...Ще му съм много благодарен ето на този клип се вижда ръчката ..Дайте пауза на 1:32 и ще видите добре .. Редактирано 8 март 2011 от qoce Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 8 март 2011 Автор Сподели Публикувано 8 март 2011 Няма ли някой компетентен да отговори .... :P :P Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 Колега, нямате ли ръководство на потребителя(за ремонт) за Pajero-то? Там е обяснено всичко кое какво е! Аз лично, като се чудя за нещо, отварям и търся. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 8 март 2011 Автор Сподели Публикувано 8 март 2011 (редакция) Колега това е стар джип просто са изгубени ръководствата и затова питам някой който има такова Паджеро дали знае каква е тази ръчка просто на клипа се вижда,но явно няма човек с такъв джип във форума ... Редактирано 8 март 2011 от qoce Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 Колега това е стар джип просто са изгубени ръководствата и затова питам някой който има такова Паджеро дали знае каква е тази ръчка просто на клипа се вижда,но явно няма човек с такъв джип във форума ...Това е "смукач"......т.е. леко трябва да повишава оборотите на пр. ход.........вързан е за банана на Г.Н.П-то отделно....... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 8 март 2011 Автор Сподели Публикувано 8 март 2011 Извинявам се,но ГНП незнам какво е ? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 Извинявам се,но ГНП незнам какво е ?Гориво Нагнетателна Помпа...........демек нафтовата помпа....... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 9 март 2011 Автор Сподели Публикувано 9 март 2011 Благодаря за информацията Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 10 март 2011 Автор Сподели Публикувано 10 март 2011 (редакция) Извинявам се за двойния пост..Някой може ли да ми обясни защо когато го запаля сутрин и има леко придърпване това го прави когато е студен,но после изчезва ...Има леко клатене на места ... Редактирано 10 март 2011 от qoce Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 23 април 2011 Автор Сподели Публикувано 23 април 2011 Впечатлен съм от форума никой не е отговорил от 1 месец..Защо ли го има тоя форум не се знае ...... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 април 2011 Сподели Публикувано 23 април 2011 (редакция) Аз пък щях да съм впечатлен ако някой беше отговорил......От какво ми прекъсва колата, или от какво ми люлее двигателя. Колега знеш ли колко възможни причини има ??? Всичките ли искаш да ти ги опишем, може би и начина за отстраняването ше искаш да знаеш. В случай като твоя се ходи на диагностика и на маистор.......Ние във форума не сме врачки. А и форума не е задължителен за писане, тук никои не е насила. Редактирано 23 април 2011 от Milen_z Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 23 април 2011 Сподели Публикувано 23 април 2011 Извинявам се за двойния пост..Някой може ли да ми обясни защо когато го запаля сутрин и има леко придърпване това го прави когато е студен,но после изчезва ...Има леко клатене на места ...Колга, сега виждам темата ти и въпросната "ръчка"е точно за това,когато е студен мотора да увеличи цикловата прция на гнп-то и да запали по лесно.Съответно по стабилна работа на мотора докъто загрее,после се връща в изходна позиция, щото ще харчи повече.На по нвите дизели този смукач е автоматичен,на още по новите компютъра управлява всичко.От написаното от теб съдя,че хал хабер си нямаш от двг,дано си ме разбрал. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qoce Публикувано 24 април 2011 Автор Сподели Публикувано 24 април 2011 (редакция) Еми нямам си понятие щото не съм механик нито се занимавам с тунинг или нещо от рода ...занимавам се със съвсем по различна работа.И чат-пат когато ходя на планина с джипа..И аз ако знаех отговорите на тези въпроси нямаше да ви питам..мислех,че има по компетентни хора които разбират,но явно не им се обелва и дума...незнам защо ли е създаден този форум и най-важното това е БЪЛГАРИЯ...Не папразно е измислен пътеписа за БАЙ-ГАНЬО!!!Изтрийте темата !!! Щом не знаеш защо е създаден форума, не ти трябва и тема, в която да поставяш въпроси... Редактирано 24 април 2011 от valboss Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение