Премини към съдържание

Любопитно за Мицубиши Паджеро 1 ...


Препоръчано мнение

Здравейте нов съм тук искам да питам каква е тази ръчка под волана на всички Паджерота има две нива спуска се надолу и се вдига нагоре,но ми е любопитно каква роля играе тази ръчка ???Някой ако отговори ще е добре ...Когато имам време ще я снимам тази ръчка.

Благодаря Предварително !!!

Редактирано от qoce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не всъщност за волана си има друга ръчка аз я знам за чупещия волан,но по надолу има една ръчка друга като,че ли за някакъв клапан е .Но не съм сигурен....Някой ако знае за какво е моля да каже ...Ще му съм много благодарен :)

ето на този клип се вижда ръчката ..Дайте пауза на 1:32 и ще видите добре ..

Редактирано от qoce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нямате ли ръководство на потребителя(за ремонт) за Pajero-то? Там е обяснено всичко кое какво е! Аз лично, като се чудя за нещо, отварям и търся.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е стар джип просто са изгубени ръководствата и затова питам някой който има такова Паджеро дали знае каква е тази ръчка просто на клипа се вижда,но явно няма човек с такъв джип във форума ...

Редактирано от qoce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е стар джип просто са изгубени ръководствата и затова питам някой който има такова Паджеро дали знае каква е тази ръчка просто на клипа се вижда,но явно няма човек с такъв джип във форума ...

Това е "смукач"......т.е. леко трябва да повишава оборотите на пр. ход.........вързан е за банана на Г.Н.П-то отделно.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за двойния пост..Някой може ли да ми обясни защо когато го запаля сутрин и има леко придърпване това го прави когато е студен,но после изчезва ...Има леко клатене на места ...

Редактирано от qoce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Аз пък щях да съм впечатлен ако някой беше отговорил......От какво ми прекъсва колата, или от какво ми люлее двигателя. Колега знеш ли колко възможни причини има ??? Всичките ли искаш да ти ги опишем, може би и начина за отстраняването ше искаш да знаеш.

В случай като твоя се ходи на диагностика и на маистор.......Ние във форума не сме врачки. А и форума не е задължителен за писане, тук никои не е насила.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за двойния пост..Някой може ли да ми обясни защо когато го запаля сутрин и има леко придърпване това го прави когато е студен,но после изчезва ...Има леко клатене на места ...

Колга, сега виждам темата ти и въпросната "ръчка"е точно за това,когато е студен мотора да увеличи цикловата прция на гнп-то и да запали по лесно.Съответно по стабилна работа на мотора докъто загрее,после се връща в изходна позиция, щото ще харчи повече.На по нвите дизели този смукач е автоматичен,на още по новите компютъра управлява всичко.От написаното от теб съдя,че хал хабер си нямаш от двг,дано си ме разбрал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми нямам си понятие щото не съм механик нито се занимавам с тунинг или нещо от рода ...занимавам се със съвсем по различна работа.И чат-пат когато ходя на планина с джипа..И аз ако знаех отговорите на тези въпроси нямаше да ви питам..мислех,че има по компетентни хора които разбират,но явно не им се обелва и дума...незнам защо ли е създаден този форум и най-важното това е БЪЛГАРИЯ...Не папразно е измислен пътеписа за БАЙ-ГАНЬО!!!Изтрийте темата !!!

 

 

Щом не знаеш защо е създаден форума, не ти трябва и тема, в която да поставяш въпроси...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...