Веско75 Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Здравейте колеги,наложи ми се да ползвам 4х4 и включих предния мост,но лампата на таблото не светна.Реших,че проблема е в нея,но установих,че предния мост не работи.Продължих да карам така и след 1-1.5км.лампата светна и веднага се усети разликата.Днес се случи същото,но след 0.5метра.Сега се сещам,че по някой път,когато дам на конкат докато подгряват свещите индикатора за 4х4 мига./ако изобщо това има значение/.Вчера исках да включа 4х4,спрях колата бутнах лоста напред и светна лампата на ABS-а върнах лоста и лампата изгасна.Ако някой се е сблъсквал с този проблем или има представа от какво е моля да сподели.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Здравейте колеги,наложи ми се да ползвам 4х4 и включих предния мост,но лампата на таблото не светна.Реших,че проблема е в нея,но установих,че предния мост не работи.Продължих да карам така и след 1-1.5км.лампата светна и веднага се усети разликата.Днес се случи същото,но след 0.5метра.Сега се сещам,че по някой път,когато дам на конкат докато подгряват свещите индикатора за 4х4 мига./ако изобщо това има значение/.Вчера исках да включа 4х4,спрях колата бутнах лоста напред и светна лампата на ABS-а върнах лоста и лампата изгасна.Ако някой се е сблъсквал с този проблем или има представа от какво е моля да сподели.Благодаря.Хмм..........според мен най добре е да се прочете грешката от АБС- а и тогава,иначе са доста предположенията ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 13 януари 2011 Сподели Публикувано 13 януари 2011 (редакция) Смятам, че ТАЗИ ТЕМА ще ти помогне. Виж си буксите дали не са клеясали, дори и да не са, пак ги напръскай с контактен спрей! Смятам, че след това няма да има проблем с диференциалът. Това са две вакуумни помпички, ако не им се подава добър сигнал, правят проблем. Моят 2002-ра година правеше същите мизерии, като тези описани в линкът. Отворих, почистих в спиртен разтвор, напръсках със спрей, сглобих обратно и проблемът изчезна. Намират се от страната на пасажера (в коша при моторът), абе най-добре утре ще направя снимки и ще ги кача. П.п. Ей така изглежда: Редактирано 13 януари 2011 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско75 Публикувано 14 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2011 Митко,благодаря ти за професионалния отговор.При първа възможност ще открия тези помпи и ще направя както казваш пък ще видим дали ще се оправи и при мен.Когато имам резултат ще пиша пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 14 януари 2011 Сподели Публикувано 14 януари 2011 (редакция) Това е снимка на мястото: http://picbg.net/u/3485/41528/512762.jpg Успех! Редактирано 14 януари 2011 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско75 Публикувано 15 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2011 Митко,двете букси за които казваш виждат ли се отгоре или трябва да ги търся от долу/канал/?Днес погледнах набързо/на бензиностанцията/,но не ги видях.Сега видях снимката,но аз там имам акумулатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 януари 2011 Сподели Публикувано 15 януари 2011 (редакция) Митко,двете букси за които казваш виждат ли се отгоре или трябва да ги търся от долу/канал/?Днес погледнах набързо/на бензиностанцията/,но не ги видях.Сега видях снимката,но аз там имам акумулатор. Защото купетата са различни, нямат нищо общо. Редактирано 15 януари 2011 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско75 Публикувано 16 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2011 Защото купетата са различни, нямат нищо общо.Тогава каде се намират тези помпи,когато колата е с два акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 16 януари 2011 Сподели Публикувано 16 януари 2011 Тогава каде се намират тези помпи,когато колата е с два акумулатора?Трябва да се пада точно под десният (от страната на пасажера) акумулатор. Ето на тези снимки е показано добре! Предполагам имаш някаква стойка за вторият акумулатор, не знам как може да се стигне до тях, през тази стойка. П.п. С каква дирекция е джипа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско75 Публикувано 16 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2011 Трябва да се пада точно под десният (от страната на пасажера) акумулатор. Ето на тези снимки е показано добре! Предполагам имаш някаква стойка за вторият акумулатор, не знам как може да се стигне до тях, през тази стойка. П.п. С каква дирекция е джипа?Ляв волан Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.