Chikov Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Здравейте!Съвсем нов съм в този форум току що се регистрирах.Молба към всички съфорумници.Претежавам Паджеро Шогун от 1 година.Имаше голямо парно.Има и климатроник който не работеше но вече работи от лятото.След като свърши латото откачих ремъка на компресора за климатроника.И се изгуби парното.Тръбите които са за парно и двете са топли.А духа студено.Бихте ли ме посъветвали какъв е проблема.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Здравейте!Съвсем нов съм в този форум току що се регистрирах.Молба към всички съфорумници.Претежавам Паджеро Шогун от 1 година.Имаше голямо парно.Има и климатроник който не работеше но вече работи от лятото.След като свърши латото откачих ремъка на компресора за климатроника.И се изгуби парното.Тръбите които са за парно и двете са топли.А духа студено.Бихте ли ме посъветвали какъв е проблема.Благодаря предварително.Ми не ти се е върнала клапата за топло/студено и сега е в положение студено......а и няма как да ти се управлява,тъй като си изкл. компресора и съответно електрониката ти не работи....от чий зор ги махаш ремъците на компресора? Да ти харчи по малко ли??? :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 16 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2010 Да позна от първия път.Това означава,че трябва да сложа ремъка обратно ли?Няма ли друг начин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Да позна от първия път.Това означава,че трябва да сложа ремъка обратно ли?Няма ли друг начин?И с колко повече да ти харчи????? :icon_doh: :icon_hmm: С 0.01литър повече нафта на 100 км.........колега, вземи се стегни.......КОгато не е включен климатика, компресора не се върти ,върти се само шайбата на компресора , но оста, магн. съединител и въобще помпата не се въртят............с други думи,все едно се върти някоя обтяжна ролка,и няма как реално да ти "харчи" повече колата ти.........но пък минусите са повече,защото така оставена шайбата в покой,тя се прецаква от влагата, студа,калта и т.н. защото там се натрупват и хваща корозия(това е все едно да караш една кола активно 10 години и после да я оставиш половин година в покой) Така след вртеме ще се наложи да си търсиш друга шайба...... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 16 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2010 Сега си спомних,че дори когато бе включен компресора парно нямаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Сега си спомних,че дори когато бе включен компресора парно нямаше.Тогава проблеа ти е в Air flow damper motor.................т.е. моторчето за задвижване на клапата за топло/студено........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 16 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2010 А къде се намира това моторче?Зная само че е под таблото някъде.Ориентирайте ме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 А къде се намира това моторче?Зная само че е под таблото някъде.Ориентирайте ме.Ами ако кажеш колата ти каква е......знае се че е Шогун,но нито година, нито мотор ,и най важното, ляв или десен волан? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 16 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2010 1985 година.Десен волан.2,5 мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 ?Готово всичко се оправи.Все пак благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka 73 Публикувано 17 декември 2010 Сподели Публикувано 17 декември 2010 Готово всичко се оправи.Все пак благодаря.Колега от ремака ли е проблема.Аз искам да те питам когато климатроника е изключен,купето можелида се отоплява от двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 18 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2010 Да колега отоплява се и без ремък.При мен беше заседнала клапа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka 73 Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 Да колега отоплява се и без ремък.При мен беше заседнала клапа.Но в моя случеи леко духа топло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liudji Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 Но в моя случеи леко духа топло.Колега,значи или клапата не ти се отваря достатъчно или филтъра ти е доста мръсен иняма достатъчно приток на въздух! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 18 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2010 Колега,значи или клапата не ти се отваря достатъчно или филтъра ти е доста мръсен иняма достатъчно приток на въздух!Да и аз мисля,че е там проблема.При мен при загряла кола върнах градусите на минимум и тази клапа се раздвижи.След това всичко си дойде.Пробвай дано имаш успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka 73 Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 Да и аз мисля,че е там проблема.При мен при загряла кола върнах градусите на минимум и тази клапа се раздвижи.След това всичко си дойде.Пробвай дано имаш успех.Филтера и тази клапа каде се намират,на лесно место ли са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chikov Публикувано 18 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2010 Филтера и тази клапа каде се намират,на лесно место ли са.Честно казано и аз не разбрах и не мисля да те заблуждавам.Свалих цялата жабка и от зад видях вентилатора и клапите около него но не съм сигурен това ли са въпросните клапи.Дано накой по знаещ ти помогне.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka 73 Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 Честно казано и аз не разбрах и не мисля да те заблуждавам.Свалих цялата жабка и от зад видях вентилатора и клапите около него но не съм сигурен това ли са въпросните клапи.Дано накой по знаещ ти помогне.Успех!ОК МЕРСИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naro78 Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 А къде се намира това моторче?Зная само че е под таблото някъде.Ориентирайте ме. Здравейте колеги,тъй като и аз имам проблем с парното и реших да попитам и аз в темата на колегата.Имам Паджеро 1993 2.5 TDI десен волан автоматик с климатроник и проблема ми е същия маркучите на парното са топли с температурата на двигателя а парно няма.Моля някой който се е справил сам с разглобяването и отстраняването на този проблем да поясни по подробно.Коя е точно тази клапа къде е филтъра на купето,ако има и някъкви схеми ще е чудесно. Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.