Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте!Съвсем нов съм в този форум току що се регистрирах.Молба към всички съфорумници.Претежавам Паджеро Шогун от 1 година.Имаше голямо парно.Има и климатроник който не работеше но вече работи от лятото.След като свърши латото откачих ремъка на компресора за климатроника.И се изгуби парното.Тръбите които са за парно и двете са топли.А духа студено.Бихте ли ме посъветвали какъв е проблема.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Съвсем нов съм в този форум току що се регистрирах.Молба към всички съфорумници.Претежавам Паджеро Шогун от 1 година.Имаше голямо парно.Има и климатроник който не работеше но вече работи от лятото.След като свърши латото откачих ремъка на компресора за климатроника.И се изгуби парното.Тръбите които са за парно и двете са топли.А духа студено.Бихте ли ме посъветвали какъв е проблема.Благодаря предварително.

Ми не ти се е върнала клапата за топло/студено и сега е в положение студено......а и няма как да ти се управлява,тъй като си изкл. компресора и съответно електрониката ти не работи....от чий зор ги махаш ремъците на компресора? Да ти харчи по малко ли??? :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да позна от първия път.Това означава,че трябва да сложа ремъка обратно ли?Няма ли друг начин?

И с колко повече да ти харчи????? :icon_doh: :icon_hmm: С 0.01литър повече нафта на 100 км.........колега, вземи се стегни.......КОгато не е включен климатика, компресора не се върти ,върти се само шайбата на компресора , но оста, магн. съединител и въобще помпата не се въртят............с други думи,все едно се върти някоя обтяжна ролка,и няма как реално да ти "харчи" повече колата ти.........но пък минусите са повече,защото така оставена шайбата в покой,тя се прецаква от влагата, студа,калта и т.н. защото там се натрупват и хваща корозия(това е все едно да караш една кола активно 10 години и после да я оставиш половин година в покой) Така след вртеме ще се наложи да си търсиш друга шайба...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега си спомних,че дори когато бе включен компресора парно нямаше.

Тогава проблеа ти е в Air flow damper motor.................т.е. моторчето за задвижване на клапата за топло/студено...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А къде се намира това моторче?Зная само че е под таблото някъде.Ориентирайте ме.

Ами ако кажеш колата ти каква е......знае се че е Шогун,но нито година, нито мотор ,и най важното, ляв или десен волан?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готово всичко се оправи.Все пак благодаря.

Колега от ремака ли е проблема.Аз искам да те питам когато климатроника е изключен,купето можели

да се отоплява от двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но в моя случеи леко духа топло.

Колега,значи или клапата не ти се отваря достатъчно или филтъра ти е доста мръсен иняма достатъчно приток на въздух!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,значи или клапата не ти се отваря достатъчно или филтъра ти е доста мръсен иняма достатъчно приток на въздух!

Да и аз мисля,че е там проблема.При мен при загряла кола върнах градусите на минимум и тази клапа се раздвижи.След това всичко си дойде.Пробвай дано имаш успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз мисля,че е там проблема.При мен при загряла кола върнах градусите на минимум и тази клапа се раздвижи.След това всичко си дойде.Пробвай дано имаш успех.

Филтера и тази клапа каде се намират,на лесно место ли са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Филтера и тази клапа каде се намират,на лесно место ли са.

Честно казано и аз не разбрах и не мисля да те заблуждавам.Свалих цялата жабка и от зад видях вентилатора и клапите около него но не съм сигурен това ли са въпросните клапи.Дано накой по знаещ ти помогне.Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз не разбрах и не мисля да те заблуждавам.Свалих цялата жабка и от зад видях вентилатора и клапите около него но не съм сигурен това ли са въпросните клапи.Дано накой по знаещ ти помогне.Успех!

ОК МЕРСИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А къде се намира това моторче?Зная само че е под таблото някъде.Ориентирайте ме.

 

Здравейте колеги,тъй като и аз имам проблем с парното и реших да попитам и аз в темата на колегата.Имам Паджеро 1993 2.5 TDI десен волан автоматик с климатроник и проблема ми е същия маркучите на парното са топли с температурата на двигателя а парно няма.Моля някой който се е справил сам с разглобяването и отстраняването на този проблем да поясни по подробно.Коя е точно тази клапа къде е филтъра на купето,ако има и някъкви схеми ще е чудесно. Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...