iNFECTED Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Здравейте колеги, От вчера еклипса неще да запали ? Върти, "кювфа" върти и така.... (Като дизел с замръзнала нафта) :D Проврих: Бушоните, релетата, бензиновата помпа, има към 25 литра бензин, антифриз има, масло има, всичко изглежда наред НО НЕ ПАЛИ !Също така пробвах и с Етър, няколко пъти пръснах и пак неще ! Прочетох грешките от CHECK Engine Лампата: излизат грешки : 36 и 42 . За 420а двигателя, пише че: 36 PAIR Solenoid Circuit - M/T.36 Too Little or Too Much Secondary Air. 42 Fuel Level Sensing Unit Voltage Too High.42 Fuel Level Sensing Unit Voltage Too Low.42 Fuel Level Unit No Change Over Miles.42 Fuel Pump Relay Control Circuit.42 MFI (ASID) Relay Control Circuit.42 No MFI (ASD) Relay Output Voltage at PCM. Вече незнам кво да направя ..... Ако имате някаква идея ? Мерси предварително ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Не съм много запознат с 420а но ще се опитам да помогна Код 42 е за ASD-то (Automatic Shut Down relay), което управлява запалването и помпата при теб. Заслушай се като дадеш на контакт, дали се чува бензиновата помпа. Ако не се чува, на 100% е това. САМО ЗА ПРОБА можеш да го окъсиш и да опиташ да запалиш. ASD релето трябва да е под капака, откъм шофъорската страна, точно до релето за бензиновата помпа. Горе долу изглеждат така, АСД релето е това отдясно (откъм шофъора) http://www.usedeclipseparts.com/catalog/product_info.php?products_id=132 Също така може да провериш и релето на бензиновата помпа. Ако проблема е там, реле от 30А тип Бош ще ти свърши работа. Ако помпата се чува, когато дадеш на контакт, провери за искра и най накрая.... датчик на коляновия вал. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 (редакция) И това пробвах :( ...Релето го дадох на късо ( същото реле управлява помпата дюзите итн) .... помпата се чува.Искра има, бензин стига до свещите.Мисля да измеря и компресята но не ми се вярва да идва оттам проблема тъй като двигателя е отварян, згъстяван, с други бутала, валове и кво ли още не.(с 2 думи 10000км след основен......Също така върнах вала на 0 градуса че беше на 10.....Най кофтито е че колата няма тегличи отпред и отзад, трудно бихме я дръпнали :DСъмнявам се лекичко в ЕКУ-то или бонината ......бобината защото преди това ни е давала грешка (cylinder 2 missfire) Ще проверя Екуто, бобината, температурня датчик, също така и с иридиеви свещи че и без това с тези свещи колата прекъсва ....Как мога да го проверя датчика на кол. вал. ? Освен с друг разбирасе. Ако имате други идей казвайте. Мерси. Редактирано 17 декември 2010 от iNFECTED Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 17 декември 2010 Сподели Публикувано 17 декември 2010 Да ти кажа чудех се за другата ти грешка 36 и ми излезна това: pulsating air injection solenoid. Някакъв соленоид, който давал толкова проблеми, че са го премахнали след '96. Но от това не е проблема със запалването. Просто като я оправиш няма да е зле да го поизчистиш малко. A иначе и на мен за 42 ми излиза това No MFI relay (ASD relay) output voltage at PCM. Би трябвало ако е от датчика на вала да ти даде грешка точно за него. Няма да е зле да откачиш клемите на акумулатора за 2-3 минути и след това пак да ги прочетеш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 17 декември 2010 Сподели Публикувано 17 декември 2010 Аз на Колт 4г 4г92 имах същия проблем , и се оказа че е от бубината ... А на стария ми еклипс 1г пак със същия проблем беше от компа , беше се разтекъл , и го пратих на Милен , и тои ми го оправи ... и след това като го сложих пак не искаше да пали , и след това чак се сетих , че от много въртене са се намокрили свещите и неможе да дадат искра :icon_doh: . Така че почни от свещите ... и така нататъка :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 20 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2010 Здравейте,Колата запали .....Сложих свещи Denso от bmw с 2 електрода, откачих бензиновата помпа .... и колата запали! С откачена бензинова помпа колата работеше и форсираше към 1-2 минути :D Значи или температурня датчик е пращал грешна информация на ЕКУ-то и е задавил колата ....илиПросто свещите са били заминали .... за година и половина 4 пъти сменяме свещи ;) Тази кола много обича да яде свещи. Масло не пипа, но за сметка на това свещите ги яде през 5000 км. Сега и с тези свещи колата работи малко по добре (преди прекъсваше малко в ниските обороти с оригинални NGK с 1 електрод) Мерси все пак за помоща ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.