golev Публикувано 21 септември 2007 Сподели Публикувано 21 септември 2007 Нарочно пиша тук, за да не отврям нова тема. Преди 2 дена, точно когато валеше яко дъжд си тръгвам от работа, пуснах да духа на стъклата, за да не се изпотяват и парното въобще не проработи. Карах така и след 15-тина мин се включи все едно си е работело винаги. На какво може да се дължи това, не ми се иска пак да ме изостави точно, когато ми трябва. Ще допълня, че от доста време перката на вентилатора бучи като го пусна, сякаш има нужда от почистване, но все отлагам. Също така не губи охладителна течност! Някакви идеи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 септември 2007 Сподели Публикувано 21 септември 2007 Ако топли на високи обороти, а на ниски духа по-студено най-вероятно е термостат.Забеляза ли дали мърда стрелката за температурата от обичайното си положение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 21 септември 2007 Сподели Публикувано 21 септември 2007 Нарочно пиша тук, за да не отврям нова тема. Преди 2 дена, точно когато валеше яко дъжд си тръгвам от работа, пуснах да духа на стъклата, за да не се изпотяват и парното въобще не проработи. Карах така и след 15-тина мин се включи все едно си е работело винаги. На какво може да се дължи това, не ми се иска пак да ме изостави точно, когато ми трябва........ :mitsu-smiley: А след тази случка нормално ли си работи парното? Стрелката къде стои, когато е загрял мотора? Най-вероятно термостата не отваря. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 22 септември 2007 Сподели Публикувано 22 септември 2007 Парното сега си работи нормално, само перката на вентилатора се чува малко. Пробвах по съвет на Тишо следното: карам без парно докато загрее колата, след което го пускам на макс да видя дали температурата пада- не пада, стрелката си стои както си трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 Всъщност проблема е електрически. Парното си работи нормално, няма проблем с термостат и охладителна течност, а двигателчето на вентилатора спира да работи. Това е имал предвид golev като е написал, че парното не работи. Доколкото понякога ветилатора започва да работи, изключвам като причина изгорял предпазител. Остават 2 варианта: лош контакт на ключа или износени четки. Доколкото вероятно четките никога не са сменяни и имаки предвид това, че според golev вентилаторът е станал по-шумен, склонен съм да мисля, че е от тях.Моля за вашите коментари и евентуално препоръки къде са се отстрани проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 Нарочно пиша тук, за да не отврям нова тема. Преди 2 дена, точно когато валеше яко дъжд си тръгвам от работа, пуснах да духа на стъклата, за да не се изпотяват и парното въобще не проработи. Карах така и след 15-тина мин се включи все едно си е работело винаги. На какво може да се дължи това, не ми се иска пак да ме изостави точно, когато ми трябва. Ще допълня, че от доста време перката на вентилатора бучи като го пусна, сякаш има нужда от почистване, но все отлагам. Също така не губи охладителна течност! Някакви идеи?Четки или клеасали втулки ......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 Четки или клеасали втулки ......... :icon_blush: ОК :good: Днес пак ми направи същия номер! За да се стигне до тези четки и втулки май трябва да се свали цялото табло. Четох подобна тема от Jolly Roger, но не съм убеден, че ще мога да се справя с тази работа. Пламене, ако мога да мина по някое време да я погледнеш :please: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 ОК :good: Днес пак ми направи същия номер! За да се стигне до тези четки и втулки май трябва да се свали цялото табло. Четох подобна тема от Jolly Roger, но не съм убеден, че ще мога да се справя с тази работа. Пламене, ако мога да мина по някое време да я погледнеш :please:Мини и ще я видя, не е необходимо цялото табло да сваляш споко.......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 24 септември 2007 Сподели Публикувано 24 септември 2007 ОК :good: Днес пак ми направи същия номер! За да се стигне до тези четки и втулки май трябва да се свали цялото табло. Четох подобна тема от Jolly Roger, но не съм убеден, че ще мога да се справя с тази работа. Пламене, ако мога да мина по някое време да я погледнеш :please: :mitsu-smiley: При теб няма да се наложи да сваляш цялото табло, а само при жабката да се разглоби и там дето са ти врътките за парното. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.