Премини към съдържание

Парното ми топли слабо какви са причините и може ли да се оправи


Препоръчано мнение

Нарочно пиша тук, за да не отврям нова тема.

 

Преди 2 дена, точно когато валеше яко дъжд си тръгвам от работа, пуснах да духа на стъклата, за да не се изпотяват и парното въобще не проработи. Карах така и след 15-тина мин се включи все едно си е работело винаги. На какво може да се дължи това, не ми се иска пак да ме изостави точно, когато ми трябва.

 

Ще допълня, че от доста време перката на вентилатора бучи като го пусна, сякаш има нужда от почистване, но все отлагам.

 

Също така не губи охладителна течност!

 

Някакви идеи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако топли на високи обороти, а на ниски духа по-студено най-вероятно е термостат.

Забеляза ли дали мърда стрелката за температурата от обичайното си положение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нарочно пиша тук, за да не отврям нова тема.

Преди 2 дена, точно когато валеше яко дъжд си тръгвам от работа, пуснах да духа на стъклата, за да не се изпотяват и парното въобще не проработи. Карах така и след 15-тина мин се включи все едно си е работело винаги. На какво може да се дължи това, не ми се иска пак да ме изостави точно, когато ми трябва........

:mitsu-smiley: А след тази случка нормално ли си работи парното? Стрелката къде стои, когато е загрял мотора? Най-вероятно термостата не отваря. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Парното сега си работи нормално, само перката на вентилатора се чува малко. Пробвах по съвет на Тишо следното: карам без парно докато загрее колата, след което го пускам на макс да видя дали температурата пада- не пада, стрелката си стои както си трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност проблема е електрически. Парното си работи нормално, няма проблем с термостат и охладителна течност, а двигателчето на вентилатора спира да работи. Това е имал предвид golev като е написал, че парното не работи.

 

Доколкото понякога ветилатора започва да работи, изключвам като причина изгорял предпазител.

Остават 2 варианта: лош контакт на ключа или износени четки. Доколкото вероятно четките никога не са сменяни и имаки предвид това, че според golev вентилаторът е станал по-шумен, склонен съм да мисля, че е от тях.

Моля за вашите коментари и евентуално препоръки къде са се отстрани проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нарочно пиша тук, за да не отврям нова тема.

 

Преди 2 дена, точно когато валеше яко дъжд си тръгвам от работа, пуснах да духа на стъклата, за да не се изпотяват и парното въобще не проработи. Карах така и след 15-тина мин се включи все едно си е работело винаги. На какво може да се дължи това, не ми се иска пак да ме изостави точно, когато ми трябва.

 

Ще допълня, че от доста време перката на вентилатора бучи като го пусна, сякаш има нужда от почистване, но все отлагам.

 

Също така не губи охладителна течност!

 

Някакви идеи?

Четки или клеасали втулки ......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четки или клеасали втулки ......... :icon_blush:

 

ОК :good:

 

Днес пак ми направи същия номер!

За да се стигне до тези четки и втулки май трябва да се свали цялото табло. Четох подобна тема от Jolly Roger, но не съм убеден, че ще мога да се справя с тази работа.

 

Пламене, ако мога да мина по някое време да я погледнеш :please:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК :good:

 

Днес пак ми направи същия номер!

За да се стигне до тези четки и втулки май трябва да се свали цялото табло. Четох подобна тема от Jolly Roger, но не съм убеден, че ще мога да се справя с тази работа.

 

Пламене, ако мога да мина по някое време да я погледнеш :please:

Мини и ще я видя, не е необходимо цялото табло да сваляш споко.......... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК :good:

Днес пак ми направи същия номер!

За да се стигне до тези четки и втулки май трябва да се свали цялото табло. Четох подобна тема от Jolly Roger, но не съм убеден, че ще мога да се справя с тази работа. Пламене, ако мога да мина по някое време да я погледнеш :please:

:mitsu-smiley: При теб няма да се наложи да сваляш цялото табло, а само при жабката да се разглоби и там дето са ти врътките за парното. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...