sir LANCERot Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Дойде време да се слагат зимните гуми. Направило ми е впечатление, че всеки път майсторите предлагат да ми замерят летите джанти и всеки път казват, че трябва да се изправят. Обаче лансерът си движи нормално, не усещам никакви проблеми с колелата. Веднъж се прецаках и за изправяне дадох 80 кинта (2x40) без да усетя разлика след това.Въпросът ми е, къде ще ми измерят джантите, без да ме лъжат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Дойде време да се слагат зимните гуми. Направило ми е впечатление, че всеки път майсторите предлагат да ми замерят летите джанти и всеки път казват, че трябва да се изправят. Обаче лансерът си движи нормално, не усещам никакви проблеми с колелата. Веднъж се прецаках и за изправяне дадох 80 кинта (2x40) без да усетя разлика след това.Въпросът ми е, къде ще ми измерят джантите, без да ме лъжат? Наистина, летите джанти са по-меки от стоманените и са по-податливи на изкривяване, вследствие удари.Освен това, при по-ниски температури, алуминиевата сплав, от която са изработени джантите, става доста крехка и лесно се изкривява и чупи. Именно затова е препоръчително през зимата да се използват стоманени джанти. Колкото до проверката на джантите, тя е елементарна и се състои в следното: Преди да се постави гумата, джантатасе слага на баланс-машината и се завърта /както е без гума/. Ако отклонението в коя да е равнина е повече от 40-50грама, наистина е необходима корекция /която за нормални отклонения не трябва да превишава 10 лв. на джанта/. За да не те лъжат, поискай да гледаш показанията на баланс машината. И избирай гумаджийница, чиято машина е с монитор/като на компютрите/. Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 ноември 2010 Сподели Публикувано 2 ноември 2010 Възможно е да е крива и пак да е балансирана. Наистина някой си намират допълнителна работа с изправяне на незначителни кривини, но... съдба :icon_blush: Ако се стигне до там да усещаш разликата - значи положението е било страшно. Не трябва да се стига до там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.