angli4anina Публикувано 17 октомври 2010 Сподели Публикувано 17 октомври 2010 Колеги,купих си Паджеро къса база 2.8,автоматик.Изпробвах го на офроуд.При спускане на стръмен терен включвам 4llc .А лоста на автомата на L,но скороста като спускам не намаля,все едно че съм на директна.Понеже не съм карал Паджеро,това нормално ли за този джип?Колата при това положение е със задвижващи 4 колела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 октомври 2010 Сподели Публикувано 17 октомври 2010 Колеги,купих си Паджеро къса база 2.8,автоматик.Изпробвах го на офроуд.При спускане на стръмен терен включвам 4llc .А лоста на автомата на L,но скороста като спускам не намаля,все едно че съм на директна.Понеже не съм карал Паджеро,това нормално ли за този джип?Колата при това положение е със задвижващи 4 колела.Хмм........я пробвай пак ,но без L.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angli4anina Публикувано 17 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2010 Пробвах и на 2 и на D при включен малък лост на 4 LLC и като се движи колата е с вкл 4 по 4 но скоростта не намаля и при 3-те положения-L,2,D е една и съща,оборотите са към 900 на празен ход Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 17 октомври 2010 Сподели Публикувано 17 октомври 2010 Пробвах и на 2 и на D при включен малък лост на 4 LLC и като се движи колата е с вкл 4 по 4 но скоростта не намаля и при 3-те положения-L,2,D е една и съща,оборотите са към 900 на празен ходИма ли бутон Hold? Ако имаш, активирай го както е на L и трябва да не качва на по-горна скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angli4anina Публикувано 17 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2010 Това е малкия бутон на лоста ли?Ако е той го включвах,но нямаше промяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conqueror Публикувано 17 октомври 2010 Сподели Публикувано 17 октомври 2010 При 900 оборота скоростта ще е една и съща независимо дали си на L, 2 или D. При едни и същи обороти ще има разлика при 4HLc и 4LLc (което са понижаващите предавки). Иначе не знам какъв е бил наклонът и колко е била висока скоростта, но Pajero-то все пак няма Hill Descent Control, тъй че не очаквай да се спуска с 3 км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angli4anina Публикувано 17 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2010 При мен и на 4 LLC и 4 HLC скоростта е една съща това нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conqueror Публикувано 17 октомври 2010 Сподели Публикувано 17 октомври 2010 При мен и на 4 LLC и 4 HLC скоростта е една съща това нормално ли е? Според мен не. Нали затова се казват понижаващи предавки. Предавателното число се променя, съответно и скоростта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.