klimt Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Здравейте, попаднах на един Лансер 75 коня 1.3, 97 година, с газ, който е много стегнат, но няма добра тяга. Карал съм съвсем същия, вървеше чувствително повече. Колата е с катализатор и изправен (по думите на продавача) ламбда контрол. На какво може да се дължи липсата на мощност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Само на газ ли не върви ? Ако е само на газ - търси проблема в газовата, не в колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klimt Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Само на газ ли не върви ? Ако е само на газ - търси проблема в газовата, не в колата. На бензин върви малко повече, но пак е като удушена. Казаха ми, че ако се махне катализатора, вероятно ще се отпуши. На бензин е възможно да не върви заради нарушения баланс в притока на въздух заради плочката. Друга възможна причина е в настройките на газовата уредба. Дотук всички причини са решими и не ме безпокоят. Въпроса ми е дали и каква може да е причината в двигателя или в електронното управление? При форсиране не пуши въобще ауспуха, и не духа от щеката на маслото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 Ами първо го караш на диагностика. Това, че не върви може да има много причини. Най-простите са например подпушване на дюзите от много каране на газ и неправилна настройка на газовата или да е за профилактика, ако е с изпарител. Може и да е нещо по-сложно и по-лошо, за това го карате някъде където разбират, преди да си дадеш парите. Има и вариант ако е от автокъща да са в комбина с някой сервиз и пак да те метнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klimt Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Колата е от Германия, докарана от човека, който я кара в момента. В Габрово е, тук все още на съм открил на кого да се доверя за диагностика. Цената е изгодна заради това че е поръждясала, и едва ли ще имам възможност да я водя по сервизи преди да я купя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klimt Публикувано 30 август 2010 Автор Сподели Публикувано 30 август 2010 Какво по лошо и сложно може да е от зле настроена газова? При положение, че и на бензин не дърпа много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 По-късно може да се появи някой с кристална топка, или хвърлящ боб и да ти отговори. Без да се види от човек който разбира няма как да се каже защо не върви. Ако настоява, че това са малки проблеми може да предложиш да ги оправи и да добави каквото е правено към цената. Във Севлиево мисля, че имаше представителство на :mitsu-smiley:, може да се обадиш да питаш дали могат да направят диагностиката, но и в Габрово ще се намери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 август 2010 Сподели Публикувано 30 август 2010 klimt аз отдавна ти бях писал да ми се обадиш за кафенце.... не знам даже дали ми отговори, не трябва да се сещате за градски само при проблеми... Телефона ми го има в профила...обади ми се , ще те насоча към газаджия ако е за него, или към сервиз... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klimt Публикувано 31 август 2010 Автор Сподели Публикувано 31 август 2010 Ако е от съединител, при плавно подаване на газ в движение двигателя трябва да се форсира,а колата да не поема? Спирачките спират много добре, не се чува стържене. Вероятно при потегляне колата трябва да поема сякаш е много натоварена, ако е от стегнати спирачки? При форсиране от ауспуха излиза абсолютно прозрачен пушек, от щеката на маслото не духа. По какво друго може да се познае изхабения двигател? Маслото под капачката е бистро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Нали ти казах отиваш при някой, който хвърля боб, леща или нещо такова. Може и при някаква гледачка и всякакви други суеверия. Може да се познае по прекалено гъстото масло, което е сипано, за да не трака, като му примерите компресията или ако го разглобите и премерите различните компоненти на двигателя дали са в съответните допуски. Мисля че последното е най-сигурния вариант и не е много скъпо - горе-долу колкото въпросния лансър ще излезне. :D Като ти е харесала колата я взимай, най-много да се изръсиш за някой непредвиден ремонт. Съединителя най-лесно може да го пробваш по някой баир нагоре с повече газ. Спирачките - вдигате колата и да се въртят колелата на ръка или на равно място да може да се бута лесно, ама няма да ти е там проблема. Като нещеш да я водиш на сервиз предварително и не ти се ходи на ходжа, гледачка и т.н., като я вземеш правиш профилактика на газовата, чистите инжекторите. Може да пробвате без пластината. Ако нищо няма резултат вече ще трябва да отидеш на диагностика или описаните методи по-горе, искаш или не. Може да са ти вързали check enginе за някоя друга лампа или с реле за време и да си мислиш, че няма проблеми, после да се окажат доста и всичко направено преди това да е напразно и да не са ти останали пари за ремонт... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.