kozia Публикувано 8 август 2010 Сподели Публикувано 8 август 2010 Здравейте,Става въпрос за Мицубиши L200 2,5TD от 2005 година на около 200 000 км.От известно време забелязвам че двигателя загрява, като стрелката за температурата стига малко под червения сектор, което според мен е доста. При нормална температура по време на работа на двигателя във всички режими винаги тази стрелка е била по средата - предполагам някъде 80-90 градуса.Случаите в които загрява:-когато качвам баир или лек наклон при включен климатик (бързо се охлажда когато се спускам по наклон или пусна по инерция, а най-бързо изстива ако спра климатика)-когато автомобила се движи бавно при нормален режим на натоварване - 2-3 скорост и включен климатик (естествено веднага загрява, ако качвам наклон на 2-ра или 3-та) Нивото на антифриза е в норма, но не е сменян от 2 години. Ремъкът на климатика просвирваше много рядко та го стегнах скоро, но проблема си остана. Мислех да промия охладителната система с някакъв препарат (Fenom или нещо подобно) и да сменя антифриза, но това че климатика винаги е част от проблема ме притеснява. Вярно, че температурите напоследък са над 32-35 градуса, но...И между другото вечер и нощем нямам подобни проблеми Моля за съвет, защото дава ми колата някъкви симптоми и искам да взема мерки преди да е станало късно. Но откъде да започна?Направо ме е страх да правя по-сериозни предположения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 август 2010 Сподели Публикувано 8 август 2010 Аз бих започнал със смяна на термостата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozia Публикувано 10 август 2010 Автор Сподели Публикувано 10 август 2010 Вчера и без климатик не можах да кача баира след Разделна към Здравец(с 500кг. товар). Май ще се окаже задръстен радиатор сис слама, прахоляк, пръст, мухички, пчелички и всякакви боклуци. Като легнах да го погледна - направо е станало като керпич.Не е термостата защото маркуча към радиатора е горещ и перките въртят нормално. Нямам балбукане в разширителния съд. Нямам масло във антифриза или антифриз в маслото.Тази вечер свалям радиатора по хладно и дано да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 Тази вечер свалям радиатора по хладно и дано да стане.Със хубаво промиване на радиатора отвън и вътре, би трябвало да стане..:icon_thumbup:Ако и това не помогне, отиди да ти оправят центровката на ГНП-то .. Когато е с повечко закъснение, така грее по баирите.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozia Публикувано 14 август 2010 Автор Сподели Публикувано 14 август 2010 Пример за много задръстен радиатор Изчистване и накисване цяла вечер във ваната, после едно душче сутринта и всичките ми проблеми изчезнаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.