rosko Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Прибирам си се вчера от Добрич, вярно - 500 км път, до Кремиковци в колата замириса на изгоряла пластмаса..... Не дими, не е силна миризмата, а аз се шегувам - "Добре дошли в София"..... Да, ама не. Спирам на светофара на Богоров - колата се затресе, работи си откровенно на 3 цилиндъра. И на газ, и на бензин. Нямаше къде да спирам там, изтеглих я напред и какво да видя - едната лула се разтопила и излязла направо от капака на клапаните, виси си като прани гащи..... Кабелите са на няма 2 години, ок. 30 000 км, Денсо, поръчани от интернет (не помня откъде, че Божо прави купажна поръчка)Та да имате някаква идея какво може да е причината за този странен проблем? Нищо си им нямаше, нито двигателят е работил неравномерно, нищо.... Свещите са също Денсо, купени от Ратола и са на по-малко от 10к.... Ще направя снимка и ще пусна...... Не съм имал време да проверявам свещите, но като се има предвид, че се е разтекла гума и пластмаса там - направо не ми се и мисли.... а и нямаше как, прибрах я на 3 цилиндъра, което със сигурност е зацапало свеща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 То и моя рънър работи на 3 цилиндъра та май ще е бобина,ама докато се излекува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 август 2010 Автор Сподели Публикувано 4 август 2010 Не е бубина....... И твоя не е бубина, а ако е - обади се. Не е скъпа, ама се чака дълго..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Нали вътре в лулата кабелът завършва с една кръгла "обувка", която обгръща клемата на свещта. Та си мисля, че каквато и температура да е имало там, ако клемата на лулата е била щракната за клемата на свещта, кабелът нямаше да виси безпомощно, като си отворил капака. Което ме навежда на мисълта, че захватът на тези клеми не е бил добър.От това логично се появяват искрите, които за 500 км. са стопили лулата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Прибирам си се вчера от Добрич, вярно - 500 км път, до Кремиковци в колата замириса на изгоряла пластмаса..... Не дими, не е силна миризмата, а аз се шегувам - "Добре дошли в София"..... Да, ама не. Спирам на светофара на Богоров - колата се затресе, работи си откровенно на 3 цилиндъра. И на газ, и на бензин. Нямаше къде да спирам там, изтеглих я напред и какво да видя - едната лула се разтопила и излязла направо от капака на клапаните, виси си като прани гащи..... Кабелите са на няма 2 години, ок. 30 000 км, Денсо, поръчани от интернет (не помня откъде, че Божо прави купажна поръчка)Та да имате някаква идея какво може да е причината за този странен проблем? Нищо си им нямаше, нито двигателят е работил неравномерно, нищо.... Свещите са също Денсо, купени от Ратола и са на по-малко от 10к.... Ще направя снимка и ще пусна...... Не съм имал време да проверявам свещите, но като се има предвид, че се е разтекла гума и пластмаса там - направо не ми се и мисли.... а и нямаше как, прибрах я на 3 цилиндъра, което със сигурност е зацапало свеща.Свеща ти е най малкия проблем, най вероятно твоя проблем се дължи на калпави кабели/лули, които при уравновесено дълго натоварване при стойности над средните ,изолацията на лулите не издържа и се получава .........."електрическо" прегряване , това е все едно да имаш лош контакт на някоя устър клема по ел. инсталацията в дома ти и при пускането на готварската печка ( голяма консумация - голям ток ) то тя се топи.............. :D Общо взето така мога да ти го обясня.........при мен са идвали с такива случаи, макар и не :mitsu-smiley: ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 5 август 2010 Сподели Публикувано 5 август 2010 Да се надявам да излезе смо за лула. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 август 2010 Автор Сподели Публикувано 5 август 2010 Пламене, и аз така си го обясних.... ама да питам.... Хм, странна работа..... Ще слагам старите кабели на първо време май........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 5 август 2010 Сподели Публикувано 5 август 2010 (редакция) Рънърчето вече е оправено-излезе пробита лула,такава дупка за 300 км е станала,дано да изкара 500 000кмПП.Благдаря на ros който се отзова на проблема. Редактирано 5 август 2010 от габо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 август 2010 Автор Сподели Публикувано 9 август 2010 Открийте разликите....... А да ви казвам ли каква хурка ядох да извадя стопеното от тръбичката на свеща? Май няма нужда....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.