Премини към съдържание

Стържене при ускоряване


Препоръчано мнение

Здравейте!

 

При ускоряване на Каризмата най-често на 2-ра скорост около 3000 оборота се чува едно леко стържене и колата за момент забавя ускорението, а след това продължава нормално. Получава се и понякога на 3-та при същите обороти. В няколко сервиза имах различни диагнози- от проблем в скоростна кутия до демферен маховик. Къде е точното място за установяване на проблема според вас?

 

Каризма ДИД 2002г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

При ускоряване на Каризмата най-често на 2-ра скорост около 3000 оборота се чува едно леко стържене и колата за момент забавя ускорението, а след това продължава нормално. Получава се и понякога на 3-та при същите обороти. В няколко сервиза имах различни диагнози- от проблем в скоростна кутия до демферен маховик. Къде е точното място за установяване на проблема според вас?

 

Каризма ДИД 2002г.

Може и да е турбина, трябва да се види..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

имах същия проблем!! но на 4-5 .Оказа се скоростна кутия!!!Лагери които са счупени и стърже в корпуса!!!

Виж маслото! Ако има стружки, значи проблема ти е голям!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем!! но на 4-5 .Оказа се скоростна кутия!!!Лагери които са счупени и стърже в корпуса!!!

Виж маслото! Ако има стружки, значи проблема ти е голям!!!

 

Проблемът де оказа ЕГР клапа, която беше запушена. Или поне на този етап така изглежда,защото изчезна след почистването от боклуци. Все пак имаш право и за лагерите...ще видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът де оказа ЕГР клапа, която беше запушена. Или поне на този етап така изглежда,защото изчезна след почистването от боклуци. Все пак имаш право и за лагерите...ще видим.

Стърженето ти е от турбината, а това че се е оправило от почистването на ЕГР-а е защото когато ти блокира клапана , то надува от турбината се разрежда през него и реално турбината работи на празен ход.......т.е. тя създава налягане, а то не се създава във въздуховодите защото изпуска от ЕГР-а, това води до развъртане на празен ход и понеже има луфт в оста м/у двете турбинки и те опират в корпуса му.........очаквай старата песен на нов глас след време.........

Ето за това става въпрос......

http://media.snimka.bg/7115/020484421.jpg

Редактирано от DJ Tymbi
Добавяне на снимнка
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...