Cantona Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Здравейте! При ускоряване на Каризмата най-често на 2-ра скорост около 3000 оборота се чува едно леко стържене и колата за момент забавя ускорението, а след това продължава нормално. Получава се и понякога на 3-та при същите обороти. В няколко сервиза имах различни диагнози- от проблем в скоростна кутия до демферен маховик. Къде е точното място за установяване на проблема според вас? Каризма ДИД 2002г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 Здравейте! При ускоряване на Каризмата най-често на 2-ра скорост около 3000 оборота се чува едно леко стържене и колата за момент забавя ускорението, а след това продължава нормално. Получава се и понякога на 3-та при същите обороти. В няколко сервиза имах различни диагнози- от проблем в скоростна кутия до демферен маховик. Къде е точното място за установяване на проблема според вас? Каризма ДИД 2002г.Може и да е турбина, трябва да се види.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cantona Публикувано 27 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2010 Може и да е турбина, трябва да се види.............. Да, а къде е подходящото място за подобен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikib4 Публикувано 6 септември 2010 Сподели Публикувано 6 септември 2010 имах същия проблем!! но на 4-5 .Оказа се скоростна кутия!!!Лагери които са счупени и стърже в корпуса!!!Виж маслото! Ако има стружки, значи проблема ти е голям!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cantona Публикувано 6 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2010 имах същия проблем!! но на 4-5 .Оказа се скоростна кутия!!!Лагери които са счупени и стърже в корпуса!!!Виж маслото! Ако има стружки, значи проблема ти е голям!!! Проблемът де оказа ЕГР клапа, която беше запушена. Или поне на този етап така изглежда,защото изчезна след почистването от боклуци. Все пак имаш право и за лагерите...ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 септември 2010 Сподели Публикувано 6 септември 2010 (редакция) Проблемът де оказа ЕГР клапа, която беше запушена. Или поне на този етап така изглежда,защото изчезна след почистването от боклуци. Все пак имаш право и за лагерите...ще видим.Стърженето ти е от турбината, а това че се е оправило от почистването на ЕГР-а е защото когато ти блокира клапана , то надува от турбината се разрежда през него и реално турбината работи на празен ход.......т.е. тя създава налягане, а то не се създава във въздуховодите защото изпуска от ЕГР-а, това води до развъртане на празен ход и понеже има луфт в оста м/у двете турбинки и те опират в корпуса му.........очаквай старата песен на нов глас след време.........Ето за това става въпрос......http://media.snimka.bg/7115/020484421.jpg Редактирано 6 септември 2010 от DJ Tymbi Добавяне на снимнка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.