Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

проблем със запалването на Lanser 1.8 бензин


perfekt

Препоръчано мнение

Здравейте колеги .Имам следният проблем:не фръга ток бубината(тя е здрава) има си +12V от контакт,но явно според мен се губи управлението и по маса.Моля ако някой от Вас е имал същият проблем нека бъде така добър да сподели.Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги .Имам следният проблем:не фръга ток бубината(тя е здрава) има си +12V от контакт,но явно според мен се губи управлението и по маса.Моля ако някой от Вас е имал същият проблем нека бъде така добър да сподели.Благодаря предварително

Не е нужно да пускаш въпроса по всички раздели, за което съм изтрил всичко с иключение на тази тук.......... :D

По твоя въпрос мога да напиша доста неща , но първо се конкретизирай и тогава, каква е колата, кой мотор, какъв тип управление е ....................доколкото разбирам е Лансер с 1.8 мотора, но ECI-Multi ли е или .........??? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи благодаря Ви за изтриването на темите малко се обърках.Значи автомобила е митсубиши Лансер 1.8 бензин , ECI-Multi, мотор-4G37,4WD.Проблема е следният:На бобината има +12V от контакт,губи ми се управлението по маса,тоест един бял проводник който влиза в големият сноп с кабели и според мен трябва да влиза в купето (но не го открих , прозваних всички кабели ,но този не откривам).Не е ли така схемата:Датчикат на ХОЛ(в делкото)подава импулси на компютъра , а той от своя страна ги преработва и подава на някяква комутация(която също не откривам), а тя пък тя пуска маса на бобината по белият проводник.Може и да греша , но бих желал да чуя Вашите компетентни мнения по въпроса.Поздрави

 

Забравих да добавя кондензатора отстрани на делкото също е здрав и не е пробил на корпус,също и едно метално съпротивление 2.2килоома което е хванато за двигателя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, белия кабел не е маса, а е сигнал от ЕКУ-то, в снопа кабели имаш 5 или 6 броя бяха,и отделно имаш два на друг куплунг ,който захранва бобината :) Та принципа на действия е следния ........като завъртиш на стартер, има захранване на бобината и на комутатора,който е вътре в делкото( също така бих искал да уточним от кой тип делко си, според мен е бобина-делко-т.е бобината е вътре в делкото и нямаш 5-ти високоволкотов кабел, освен това има още една подробност и тя е колко куплунга има на делкото?? Едиин или два? )На големия куплун се появяват 2 напрежения по 12 волта, две маси , и белия кабел -сигналния........... :) Дадчика почва да генерира импулси, които се подават на ЕКУ-то , то от своя страна подава сигнал по белия кабел и накъсва масата на комутатора ,т.е. без сигнал от белия кабел мотора няма да запали...............в този вариант имаш два случая.......единия да е изгърмяло ЕКУ-то ( по малко вероятния вариант ) дриугия е да е изпаткал комутатора или бубината, колкото и да ти се вижда здрава..............как премерихте бобината дали е здрава?? Само на око ли , или на стенд с осциоскипична диаграма???Това е много важно, защото бобината може да дава някаква искра, но тя не е достатъчно силна да "преодолее" горивната смес вътре в цилиндъра и искрата се гаси.........а иначе навън си има искра( бобината се скапва особено ак околата я караш на газ ,тогава живота и се скъсява значително тъй като от една страна тази бобина е много нежна" и второ - когато се кара на газ, тя работи на доста по високо напрежение ) :D ...........това е първия вариант, втория е да ако хич няма искра това значи че е скапан комутатора, но с опция да ти изчезва сигнала бо белия кабел който идва от ЕКУ-то...... :) Това са вариантите при теб............Внимавайте как мерите сигнала на белия кабел, защщото той идва от ЕКУ-то и изходното съпротивление на канала е много ниско и всякаква по груба намеса значи изгаряне на канала и последвал ремонт ( доколкото е възможно това ) на ЕКУ-то........само с осцилоскоп се мери........ :D

Белия кабел можеш да го прозвъниш единствено ако откачиш куплунга на ЕКУ-то той е 68 пинов или там някадеЕКУ-то се намира вътре в купето от дясната страна около жабката ( по скоро зад нея или отстрани на нея....не знам точно на този Лансер как е......) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли SKYPE или някякъв тел. да ти обясня по подробно ,знам че белият кабел не е маса а управление по маса .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля модернатора да закрие темата!Проблема беше в изгорял комутатор,който се намира пред дюзите захванат за метална планка.Подмених го и всичко е ОК.Много благодаря на всички отзовали се на ПОМОЩ,хиляди благодарностиииииииииии.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля модернатора да закрие темата!Проблема беше в изгорял комутатор,който се намира пред дюзите захванат за метална планка.Подмених го и всичко е ОК.Много благодаря на всички отзовали се на ПОМОЩ,хиляди благодарностиииииииииии.............

Е,радвам се че си решил проблема............не е нужно да триеме темите в които се споделя ценна информация........... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...