светлио Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 здравейте колеги!Нов съм в този форум и може да имам малко грешки. Купих си Митсубиши Паджеро 3.2дид 2001г. Ремонтирах го малко и стигнах до двигателя. Искам да попитам дали някой разбира от двигатели. Проблемът ми е или това не е проблем че двигателя работи шумно и малко кряка все едно има предварение. Регулирах клапаните на 10-15. Веригата е идиална. Разгледах егр не беше много зацапан, въпреки че не го изчистих. Той продължаваше към колекторите и не смеех да ги разглобя. При подаване на газ има едно леко замисляне. Кажете какво да правя и има ли начин за обиране на аванса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 3.2 DiD не беше ли с ангренажен ремък? Доколкото зная, с верига е само 2.8 TDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
светлио Публикувано 1 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2010 3.2 DiD не беше ли с ангренажен ремък? Доколкото зная, с верига е само 2.8 TDI.с верига е даже са две Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRO Публикувано 2 юли 2010 Сподели Публикувано 2 юли 2010 На мен ми трябваше известно време да свикна с дизел-а. Шума е разлилчен и това замисляне за което говориш. Ако си карал бензинова кола до този момент ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spacestar Публикувано 5 юли 2010 Сподели Публикувано 5 юли 2010 Здравей колега,Обикновенно подмяна на хидравличен обтегач и горен успокоител на веригата имат много добър ефект по обезшумяването на 4м41. Поздрави!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
светлио Публикувано 8 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2010 (редакция) Втората обаче е в трансферната кутия. Сега сериозно, двигателя има само една верига и е дноредова, доста тъка и често се случва да създава проблеми при ненавременна смяна. Препоръчително е подмяна на веригата заедно с обтегача и водачите да се прави максимум на 150 000км.Шумьт като че ли идва от дюзите, има едно грачене при подаване на газ. Когато е на място двигателя работи прекрасно и е тих. Ако може да ми препоръчате някои специалист, които разбира от паджеро 3.2 дид, че така само си гадаем, а частите са скъпи Редактирано 8 юли 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 шумьт като че ли идва от дюзите има едно грачене при подаване на газ. когато е на място двигателя работи прекрасно и е тих.ако може да ми препоръчате някои специалист които разбира от паджеро 3.2 дид че така само си гадаем а частите са скъпи Аз ти препоръчвам да се обърнеш към Пламен ( DJ Tymbi ) . Тои е от форума и по мое мнение разбира доста от Митсубиши . Пазбира се има и други варианти като Ратола и Балкан стар . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.