Премини към съдържание

Мицубиши Делица


Препоръчано мнение

Можели някои да ми каже какви са плюсовете и минусите на Мицубиши Delica, мерси предварително.

Според мен 1-вия и основен недостиг е, че е с десен волан, ако бъркам да ме поправят колегите. Иначе по нашите географски ширини, като че ли се казва Space Gear, ако наистина е така, то тези, които карат Гиърчета да си кажат менеието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 1-вия и основен недостиг е, че е с десен волан, ако бъркам да ме поправят колегите. Иначе по нашите географски ширини, като че ли се казва Space Gear, ако наистина е така, то тези, които карат Гиърчета да си кажат менеието.

Прав си,Делицата е с десен волан , а Гиър-а е с ляв............невероятно ванче или вагонче , което е разработено на полатформата на Л200, всичко или почти всичко по окачването са взаимозаменяеми ,стига да са от една и съща година............като проходимост - :icon_thumbup: въпреки че е доста по висок, пробвано е на страничен наклон от 39 градуса , може и още ,но ни хвана шубето( до колкото съм чел некакви пичове новозеланци са го изпробвали на 45 градуса и не се е катурнал........) ,а то повярвай ми е доста голямо при такива екстремни условия........мотора най вероятно е 2.8 турбо дизел, 4М40Т 125 коня по книжка, но е по мощен с около 15 магарета ............този мотор се вгражда също и на Паджерото и на Л200,за Л300 не съм сигурен..........Единствената разлика която съм забелязвал е че е 4х4 ,но няма ръчно блокаж на дифа като на Паджерото,но мога и да бъркам , защото инфото е малко субективно..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си,Делицата е с десен волан , а Гиър-а е с ляв............невероятно ванче или вагонче , което е разработено на полатформата на Л200, всичко или почти всичко по окачването са взаимозаменяеми ,стига да са от една и съща година............като проходимост - :icon_thumbup: въпреки че е доста по висок, пробвано е на страничен наклон от 39 градуса , може и още ,но ни хвана шубето( до колкото съм чел некакви пичове новозеланци са го изпробвали на 45 градуса и не се е катурнал........) ,а то повярвай ми е доста голямо при такива екстремни условия........мотора най вероятно е 2.8 турбо дизел, 4М40Т 125 коня по книжка, но е по мощен с около 15 магарета ............този мотор се вгражда също и на Паджерото и на Л200,за Л300 не съм сигурен..........Единствената разлика която съм забелязвал е че е 4х4 ,но няма ръчно блокаж на дифа като на Паджерото,но мога и да бъркам , защото инфото е малко субективно..........

Колеги благодаря за информацията,но и според мен има два косура тая звездичка волана че е от дясно. Другото е че от същото това дясно има само една врата,тази на водача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Според мен 1-вия и основен недостиг е, че е с десен волан, ако бъркам да ме поправят колегите. Иначе по нашите географски ширини, като че ли се казва Space Gear, ако наистина е така, то тези, които карат Гиърчета да си кажат менеието.

 

Здравейте,колеги хайде да пораздвижим темата...Интересувам се дали може да си сменя дирекцията от дясна на лява на моята ''delica'' -къде,кой и колко ще струва,,,,Предварително благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш компас , жироскоп или както там се казваше , няма да можеш, защото тези модели се произвеждат само за Азия . :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...