kikidimitrov Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 Здравейте колеги! Имам един проблем. Карам Мицубиши Галант 97г. 2.0куб. 16v 136 к.с., страхотен автомобил! Оказа се обаче, че климатроника не работи. Клапана, които изравнява налягането се е прецакал, а тепърва започват жегите. Можете ли да ми кажете откъде да си го купя или да го отремонтират на нормални цени. Иначе работещ компресор втора ръка е 200-300лв. Благодаря ви предварително! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 Колега не съм запознат много добре с този проблем, но провери тук http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php Аз от тях си купих носач преди известно време, от магазин в Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 (редакция) За редуцир вентила който седи зад жабката в близост до изпарителя, ли са ти казали че е дефектирал? Редуцир вентил детаила е 87086, може да провериш при колегата alex2511, сигурен съм че има. Редактирано 17 юни 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikidimitrov Публикувано 17 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2010 За редуцир вентила който седи зад жабката в близост до изпарителя, ли са ти казали че е дефектирал? Редуцир вентил детаила е 87086, може да провериш при колегата alex2511, сигурен съм че има.Този клапан се намира в самия компресор и не се продава във всички магазини. Ще проверя при колегата. Благодаря Ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 За първи път чувам за такъв клапан във компресор. 1. Компресора не му трябва клапан да изравнява налягането, защото целта му е да създаде налягане като изсмуква фреона от изпарителя (радиатора ти във купето)2. Вероятно може да говориш за клапана който се намира в задната част на компресора в близост до самата шпилка, която държи копресора към конзолата на двигателя. Ако е това то този клапан е предпазаен, и служи когато се създаде по голямо налягане да се отвори и да изхфърли част от фреона, предотвратявайки по-големи бели, като спукване на маркуч или някой друг повреден елемент. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 За първи път чувам за такъв клапан във компресор. 1. Компресора не му трябва клапан да изравнява налягането, защото целта му е да създаде налягане като изсмуква фреона от изпарителя (радиатора ти във купето)2. Вероятно може да говориш за клапана който се намира в задната част на компресора в близост до самата шпилка, която държи копресора към конзолата на двигателя. Ако е това то този клапан е предпазаен, и служи когато се създаде по голямо налягане да се отвори и да изхфърли част от фреона, предотвратявайки по-големи бели, като спукване на маркуч или някой друг повреден елемент. Анатоли, явно колегата е попаднал на менте майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Ами честно казано до сега не съм разглабял циклоиден компресор, но съм чел и никъде не пише че има изравнителен клапан.... то и няма логика от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Ами честно казано до сега не съм разглабял циклоиден компресор, но съм чел и никъде не пише че има изравнителен клапан.... то и няма логика от него. Я да се допълня, ето разрез и описание на подобен компресор.Циклоиден компресор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikidimitrov Публикувано 19 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2010 Я да се допълня, ето разрез и описание на подобен компресор.Циклоиден компресорКолеги благодаря Ви много за помща и снимковия матерял! Оказа се ТРВ или така наречения редуцир винтил. Иглата е заяла и неможе да се оправи. Ще го сменя за по сигурно. Можете ли да ми кажете колко фреон събира системата? Ако мога да ви бъда полезен с нещо казваите :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 Системата събира 680-720 грама фреон R134a, като когато ти сипват фреон, попитай ще добавят ли масло. Би трябвало да добавят между 25 до 50 грама масло. Защото при източването на фреон част от маслото ти излиза заедно със фреона, и ако машината е от по модерните... то фреонът се отделя от маслото и би трябвало да има отделно шишенце за отработеното масло! И не е ТРВ клапана, а редуцир вентил. Имат разлика макар и да изпълняват едни и същи функций. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikidimitrov Публикувано 19 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2010 Системата събира 680-720 грама фреон R134a, като когато ти сипват фреон, попитай ще добавят ли масло. Би трябвало да добавят между 25 до 50 грама масло. Защото при източването на фреон част от маслото ти излиза заедно със фреона, и ако машината е от по модерните... то фреонът се отделя от маслото и би трябвало да има отделно шишенце за отработеното масло! И не е ТРВ клапана, а редуцир вентил. Имат разлика макар и да изпълняват едни и същи функций.Можеш ли да ми кажеш къде мога да го купя или да ми го сменят и горе доло колко пари би ми излезнало? Ще съм ти много благодарен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 Ами аз бях ти писал по горе за един колега дето може да ти продаде втора употреба, но пък оригинален.Виж при Слави или при Алекс , а вече къде може да ти го подменят .... като гледам си от София. Ето тука един колега е написал че е доволен от този човек: А ти колега толкоз ли не можа да намериш мнението което ти казах, да цъкнеш на линка към VW форума и да видиш в темата и телефон и обяснено как се стига до сервиза Но добре, ето ти телефон специално за теб: Стефан: 0895 428 161 0885 115 287 skype : stefan.gorchev кв. Красна Поляна,бул. Никола Мушанов № 114. (Влиза се откъм улиците Добротич и Спас Вацов)линк към темата им във VW форума: http://www.vwclub.bg...hp?f=13&t=44549 Така добре ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.