Премини към съдържание

kомпресор на климатик


Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Имам един проблем. Карам Мицубиши Галант 97г. 2.0куб. 16v 136 к.с., страхотен автомобил! Оказа се обаче, че климатроника не работи. Клапана, които изравнява налягането се е прецакал, а тепърва започват жегите. Можете ли да ми кажете откъде да си го купя или да го отремонтират на нормални цени. Иначе работещ компресор втора ръка е 200-300лв. Благодаря ви предварително! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм запознат много добре с този проблем, но провери тук http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php

Аз от тях си купих носач преди известно време, от магазин в Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За редуцир вентила който седи зад жабката в близост до изпарителя, ли са ти казали че е дефектирал?

 

Редуцир вентил

 

детаила е 87086, може да провериш при колегата alex2511, сигурен съм че има.

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За редуцир вентила който седи зад жабката в близост до изпарителя, ли са ти казали че е дефектирал?

 

Редуцир вентил

 

детаила е 87086, може да провериш при колегата alex2511, сигурен съм че има.

Този клапан се намира в самия компресор и не се продава във всички магазини. Ще проверя при колегата. Благодаря Ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За първи път чувам за такъв клапан във компресор. 1. Компресора не му трябва клапан да изравнява налягането, защото целта му е да създаде налягане като изсмуква фреона от изпарителя (радиатора ти във купето)

2. Вероятно може да говориш за клапана който се намира в задната част на компресора в близост до самата шпилка, която държи копресора към конзолата на двигателя. Ако е това то този клапан е предпазаен, и служи когато се създаде по голямо налягане да се отвори и да изхфърли част от фреона, предотвратявайки по-големи бели, като спукване на маркуч или някой друг повреден елемент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За първи път чувам за такъв клапан във компресор. 1. Компресора не му трябва клапан да изравнява налягането, защото целта му е да създаде налягане като изсмуква фреона от изпарителя (радиатора ти във купето)

2. Вероятно може да говориш за клапана който се намира в задната част на компресора в близост до самата шпилка, която държи копресора към конзолата на двигателя. Ако е това то този клапан е предпазаен, и служи когато се създаде по голямо налягане да се отвори и да изхфърли част от фреона, предотвратявайки по-големи бели, като спукване на маркуч или някой друг повреден елемент.

Анатоли, явно колегата е попаднал на менте майстор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано до сега не съм разглабял циклоиден компресор, но съм чел и никъде не пише че има изравнителен клапан.... то и няма логика от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано до сега не съм разглабял циклоиден компресор, но съм чел и никъде не пише че има изравнителен клапан.... то и няма логика от него.

 

Я да се допълня, ето разрез и описание на подобен компресор.

Циклоиден компресор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да се допълня, ето разрез и описание на подобен компресор.

Циклоиден компресор

Колеги благодаря Ви много за помща и снимковия матерял! Оказа се ТРВ или така наречения редуцир винтил. Иглата е заяла и неможе да се оправи. Ще го сменя за по сигурно. Можете ли да ми кажете колко фреон събира системата?

Ако мога да ви бъда полезен с нещо казваите :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Системата събира 680-720 грама фреон R134a, като когато ти сипват фреон, попитай ще добавят ли масло. Би трябвало да добавят между 25 до 50 грама масло. Защото при източването на фреон част от маслото ти излиза заедно със фреона, и ако машината е от по модерните... то фреонът се отделя от маслото и би трябвало да има отделно шишенце за отработеното масло! И не е ТРВ клапана, а редуцир вентил. Имат разлика макар и да изпълняват едни и същи функций.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Системата събира 680-720 грама фреон R134a, като когато ти сипват фреон, попитай ще добавят ли масло. Би трябвало да добавят между 25 до 50 грама масло. Защото при източването на фреон част от маслото ти излиза заедно със фреона, и ако машината е от по модерните... то фреонът се отделя от маслото и би трябвало да има отделно шишенце за отработеното масло! И не е ТРВ клапана, а редуцир вентил. Имат разлика макар и да изпълняват едни и същи функций.

Можеш ли да ми кажеш къде мога да го купя или да ми го сменят и горе доло колко пари би ми излезнало? Ще съм ти много благодарен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз бях ти писал по горе за един колега дето може да ти продаде втора употреба, но пък оригинален.

Виж при Слави или при Алекс , а вече къде може да ти го подменят .... като гледам си от София.

 

Ето тука един колега е написал че е доволен от този човек:

 

А ти колега толкоз ли не можа да намериш мнението което ти казах, да цъкнеш на линка към VW форума и да видиш в темата и телефон и обяснено как се стига до сервиза

 

Но добре, ето ти телефон специално за теб:

 

Стефан:

0895 428 161

0885 115 287

skype : stefan.gorchev

кв. Красна Поляна,бул. Никола Мушанов № 114. (Влиза се откъм улиците Добротич и Спас Вацов)

линк към темата им във VW форума: http://www.vwclub.bg...hp?f=13&t=44549

 

Така добре ли е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...