Evgeniy74 Публикувано 8 юни 2010 Сподели Публикувано 8 юни 2010 Привет колеги, От няколко дена имам проблем с оборотите на TDI 1.9. Както си карам и започват да се менят и по някое време ми светва лампата на двигателя. Днес дори ми се стори, че видях и пушек отзад в този момент. Това не го прави постоянно. Ще съм благодарен за съвети. Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeniy74 Публикувано 9 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2010 Тази сутрин положението беше още по-зле. Първите два пъти когато се помъчих да запаля си остава са с мъченето и страхотен пушек отзад. След малко ( на третия път ) си запалих и пушека го нямаше в такава степен. Подгряващите свещи са добре. Тръгнах, вървеше си нормално и по някое време отново ми светна лампата на двигателя и започна да припушва и се получава нещо като леко тресене. Изгасих я, запалих я и всвичко е ОК. Идеи и при кого да отида за да оправи нещата? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 юни 2010 Сподели Публикувано 9 юни 2010 Пробвай да се свържеш с ТОЗИ човек... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 (редакция) public/style_images/master/snapback.pngEmovn написа на 21 юни 2010 - 18:06 : Здравейте и аз имам подобен проблем!!Като съм в движение ми светва лампичката на двигатела и не може дасе дава никва гас триабва дасе натиска педала на гаста до краи че да може да варви,спирам огасям колата след няколко минути палиа и си варви след извесно време пак така става светва лампичката и няма нигви обороти и гори срашно много гориво когато се появи тоя проблем.Даите моля някъф савет от какво мойе да става така Благодаря ви предварително Според мен, влиза в авариен режим...Ако си в Ерфурт - тичай в сервиз. Оторизиран, на Мицубиши.А ако успееш да си дойдеш с нея в БГ - Милен е твоят човек!...............И се постарай повечко при писането... Редактирано 21 юни 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Пробвай се да прочетеш грешките по мигащата метода: Закъсяваш първи пин на ОБД куплунга на маса и гледаш как мига лампата на таблото. Има го описано в друга тема в тоя форум. (търси за ключова дума "диагностика") Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emovn Публикувано 22 юни 2010 Сподели Публикувано 22 юни 2010 (редакция) Привет колегиМоя проблем се оказа "Дроселова Клапа" - така ми казаха. Тук тя струва чисто нова 1000 evro, а да я поправят около 300 evro. Оставих колата да се ремонтира. Може ли за малко съвет за напред, и малко информация за тази "Клапа"?Благодаря. Редактирано 22 юни 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юни 2010 Сподели Публикувано 23 юни 2010 Привет колегиМоя проблем се оказа "Дроселова Клапа" - така ми казаха. Тук тя струва чисто нова 1000 evro, а да я поправят около 300 evro. Оставих колата да се ремонтира. Може ли за малко съвет за напред, и малко информация за тази "Клапа"?Благодаря.Клапата е това ,което седи на входа на колектора и тя "дозира" колко въздух да подава на мотора ,когато ти даваш газ ..............колкото повече натискаш педала на газта , толкова тя се отваря..............на много коли тя се отваря механично с жило, но твоята ( а и на по съвременните коли) се отваря с ел. мотор...........то представлява 4 намотки в бридж система, които си противодействат и така във всеки един момент от подаването на газта ,тя се отваря или затваря доста чуствително и прецизно..............за ротора на мотора е вързан този дросел , а той пък е съставен от мет. тяло цилиндрично и на него е залепен магнит ............именно този магнит се отлепя и почва да се върти напосоки спрямо тялото...........проблема е че магнита трябва да е на точно опрерделено място ,защото иначе ще ти държи дросела или затворен или отворен повече и няма да работи както трябва мотора и той ще се изфорсирва или ще гасне и празен ход няма да имаш............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emovn Публикувано 23 юни 2010 Сподели Публикувано 23 юни 2010 (редакция) Това беше много полезна информация за мен..........Благодаря!А може ли да ме упътите как вървят цените в БГ на всичко това..?Благодаря ви пак, много сте мили.. Редактирано 23 юни 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bms Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 (редакция) Стьпковият мотор на Каризма 1.6 - 99 коня, еднакъв ли е с на Каризма 1.8 ? Редактирано 5 юли 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.