COLT4o Публикувано 5 февруари 2011 Сподели Публикувано 5 февруари 2011 И на мен едни пияни майстори до автогарата ми съсипаха окачването отзад. Пак прехвалени, ама явно само за лада нива и фиеста. Трябваше да ми сменят едни кирливи биалетки (в последствие установих, че дори и сам мога да се справя по-добре), но мен са ме учили, че едно кило брашно да имаш иди при майстор да ти го смели. Та тези пичове (един дърт и един новобранка) ми изпокъсали болтовете и решили, че колата е много преебана и трябва да правят заварки. Идиоти. Това е японска и всичко е изчислено съвсем точно до милиметър. И съответно заварката не е точна и нарушават геометрията на окачването. Задницата на колата започна да ходи като пияна наляво надясно. Въобще не отидох повече да им търся сметка. Аз тогава не знаех, какво и има и мислех, че е за реглаж. И отивам при другия прехвален майстор дето правел "най-добрите реглажи във Варна" до цирковата. Трагедия - и той не можел да развие пък други болтове (за реглажа), и задницата се носела щото тампона бил скъсан. Дадох му 10 лева и си тръгнах. Чак после се сетих, че бях доволен от едни майстори за окачването навремето до КАТ и отидох там. Като по чудо всички болтове се развиха лесно, тампона беше здрав, само дето се наложи да купя друг носач(стария беше прецакан от заварката) и след като я закачихме на реглажа всичко светна зелено и като я покарах си седи стабилна на пътя и в завоите си влиза идеално и всичко е наред. Вярно е че на мицубишитата трудно им се развиват болтовете ама си има чалъми и затова се казва МАЙСТОР. А другите са просто монтьорчета на разни френски автомобили. И така тук във Варна, болно ми е да го кажа, ама повечето са измикяри и за съжаление не само автосервизите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.