Veselin Dimitrov Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Здравеите колеги! Значи моят проблем с алармата е, че когато изключа колата за известно време, но е на контакт и като я запала след това почва да пищи. На вас случва ли ви се това, и от какво може да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Алармата се лъже че има посегателство и започва да пищи,иди при алармаджия да ти я върже както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Здравейте, колеги.Ще споделя моят проблем в тази тема, за да не отварям нова такава, безмислено е.Имам следния проблем с алармата. Модела е Gemini 7157 или поне така са написали тези, които са я монтирали. Като намерих къде е управляващия й модул (под волана, в ляво, отваря се капачето и там вътре се намира) на нея пише Gemini 822.Проблема се проявява само, когато е студено на вън, т.е. късна есен и зимата.Заключвам си колата и светодиода на алармата светва, по книжка трябва 30 секунди да свети постоянно и през това време се инициализира. Обаче при мен, не всеки път става така. Може и на 10-тата, и на 20-тата секунда да започне да премигва неравномерно и започва да пищи. Отключвам колата, следва заключване. Проблема се оправя при първото отключване-заключване или следва още едно пищене. При второто отключване-заключване алармата успешно се инициализира, т.е. 30 секунди свети постоянно светодиода, след което започва да мига равномерно и няма проблеми. Живея в Русе, звънях вчера на тукашния сервиз, който е представител на Алком. Разказах му така и така и каза, че ще се чуел с тези в София. Не го знам дали е звънял или не. Днес пак му звънях и каза, че не бил убеден в това, което му разказах вчера - алармата почвала да пищи след 30-тата секудна според него. Да ама не е така, не съм прост. Каза да проверя, каква грешка дава и ще му се обадя пак, да си бил прочел там. Силно се съмнявам, че ще помогне въобще. Питах го дали може да премине в тих режим алармата. Каза, че май не можело. Значи не знае. В ръководството за Gemini 822 пише точно как да се програмира алармата. Явно човечеца не е на вътре с тези неща. Надеждата ми е във Вас, колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Мен пък често ми пищи алармата без видима причина... същото като твоята, ръководството ми дадено от БС е под всякаква критика.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Може да е много чувствителна и да се включва от по-силното пърпорене на колите. Аз ходих миналата година да ми намалят чувствителността и от тогава много по-рядко се включва и то само когато, някой много пърпори и минава покрай моята. А за ръковоството - напълно безполезно, само кодовете за активиране са описани. Иначе отиваш на сайта http://www.gemini-alarm.com/ , Handsbook -> Car и т.н. и теглиш, естествено, ако ти е Gemini алармата.Мен пък често ми пищи алармата без видима причина... същото като твоята, ръководството ми дадено от БС е под всякаква критика.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Merci за линка, Gemini e, сега ще прегледам какво интересно има. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Да ти кажа пърпорещи коли няма, паркинга е от затворен тип и няма много движение. Но сега се замислих, че като е валяло намирам следи от лапичките на котки по колата сутрин.. ама пък толкова чувствителна да е http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Чувствителността може и сам да я намалиш. Намираш контролният модул и има една врътка. В едната посока се увеличава, в другата намалява. Забелязал ли си кода на грешка, който ти дава алармата, след като се е включила без видима причина? Даваш на контакт и LED-а на алармата започва да мига. Кода се повтаря три пъти. Между повторенията има по-голям интервал. Аз успях да направя още едно нещо, но сега ще го постна в друга тема, че тази не е подходяща. Merci за линка, Gemini e, сега ще прегледам какво интересно има. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Да ти кажа пърпорещи коли няма, паркинга е от затворен тип и няма много движение. Но сега се замислих, че като е валяло намирам следи от лапичките на котки по колата сутрин.. ама пък толкова чувствителна да е http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 25 ноември 2011 Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Мен пък често ми пищи алармата без видима причина... същото като твоята, ръководството ми дадено от БС е под всякаква критика.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif-Пищи без видима причина и без сериозни детонации наоколо поради простата причина че "алармаджиите" не са наясно при монтажа и при настроиката в последствие..-за какво става дума, масово неуки са :worthy: В съвременните алармрни системи има една опция наречене ТОКОВ ДАТЧИК, следящ за промяна в захранващотото напрежение от момента на включванев положение охрана до момента на изкл. деактивиране!!!! Токовият датчик следи за минимална консумация , тоет дори съвсем малка промяна от сорта на миливолт в захранването, ..и започва да алармира, поради причината че алармата си мисли че има включен консуматор, демек нещо става!!!През студените дни процесът на саморазряд и прагово пропадане на напрежението на акумилатора в миливолти е доста по бързо и рязко в сравнение с топлите дни от годината, алармата следователно "вижда това" и реве безпричинно! Решението!!!- При аларма с токов датчик , тази опция се изключва завинаги и постоянно , още в момента на монтажа и първата настройка!!!!!-За да няма горкия потребител впоследствие проблеми и главоболия и да не му реве колата, по паркинзи и пред домът бащ посреднощ и да предизвиква псувните ная комшиите! :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 30 ноември 2011 Сподели Публикувано 30 ноември 2011 Тази опция е да задейства алармата, ако тръгнат да ти крадат акумулатора. Дори е полезна с това, че ти подсказва да си заредиш акумулатора или че акумулатора има проблем. По принцип всяка аларма в първите 30 секунди си сканира датчиците и ако няма проблемни взема автомобила "под охрана". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.