Премини към съдържание

Проблем с алармата


Препоръчано мнение

Здравеите колеги! Значи моят проблем с алармата е, че когато изключа колата за известно време, но е на контакт и като я запала след това почва да пищи. На вас случва ли ви се това, и от какво може да е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Алармата се лъже че има посегателство и започва да пищи,иди при алармаджия да ти я върже както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте, колеги.

Ще споделя моят проблем в тази тема, за да не отварям нова такава, безмислено е.

Имам следния проблем с алармата. Модела е Gemini 7157 или поне така са написали тези, които са я монтирали. Като намерих къде е управляващия й модул (под волана, в ляво, отваря се капачето и там вътре се намира) на нея пише Gemini 822.

Проблема се проявява само, когато е студено на вън, т.е. късна есен и зимата.

Заключвам си колата и светодиода на алармата светва, по книжка трябва 30 секунди да свети постоянно и през това време се инициализира. Обаче при мен, не всеки път става така. Може и на 10-тата, и на 20-тата секунда да започне да премигва неравномерно и започва да пищи. Отключвам колата, следва заключване. Проблема се оправя при първото отключване-заключване или следва още едно пищене. При второто отключване-заключване алармата успешно се инициализира, т.е. 30 секунди свети постоянно светодиода, след което започва да мига равномерно и няма проблеми.

 

Живея в Русе, звънях вчера на тукашния сервиз, който е представител на Алком. Разказах му така и така и каза, че ще се чуел с тези в София. Не го знам дали е звънял или не. Днес пак му звънях и каза, че не бил убеден в това, което му разказах вчера - алармата почвала да пищи след 30-тата секудна според него. Да ама не е така, не съм прост. Каза да проверя, каква грешка дава и ще му се обадя пак, да си бил прочел там. Силно се съмнявам, че ще помогне въобще. Питах го дали може да премине в тих режим алармата. Каза, че май не можело. Значи не знае. В ръководството за Gemini 822 пише точно как да се програмира алармата. Явно човечеца не е на вътре с тези неща.

 

Надеждата ми е във Вас, колеги! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък често ми пищи алармата без видима причина... същото като твоята, ръководството ми дадено от БС е под всякаква критика.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е много чувствителна и да се включва от по-силното пърпорене на колите. Аз ходих миналата година да ми намалят чувствителността и от тогава много по-рядко се включва и то само когато, някой много пърпори и минава покрай моята.

 

А за ръковоството - напълно безполезно, само кодовете за активиране са описани. Иначе отиваш на сайта http://www.gemini-alarm.com/ , Handsbook -> Car и т.н. и теглиш, естествено, ако ти е Gemini алармата.

Мен пък често ми пищи алармата без видима причина... същото като твоята, ръководството ми дадено от БС е под всякаква критика.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Merci за линка, Gemini e, сега ще прегледам какво интересно има. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

 

Да ти кажа пърпорещи коли няма, паркинга е от затворен тип и няма много движение. Но сега се замислих, че като е валяло намирам следи от лапичките на котки по колата сутрин.. ама пък толкова чувствителна да е http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чувствителността може и сам да я намалиш. Намираш контролният модул и има една врътка. В едната посока се увеличава, в другата намалява.

 

Забелязал ли си кода на грешка, който ти дава алармата, след като се е включила без видима причина? Даваш на контакт и LED-а на алармата започва да мига. Кода се повтаря три пъти. Между повторенията има по-голям интервал.

 

Аз успях да направя още едно нещо, но сега ще го постна в друга тема, че тази не е подходяща.

 

 

 

 

 

 

Merci за линка, Gemini e, сега ще прегледам какво интересно има. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

 

Да ти кажа пърпорещи коли няма, паркинга е от затворен тип и няма много движение. Но сега се замислих, че като е валяло намирам следи от лапичките на котки по колата сутрин.. ама пък толкова чувствителна да е http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък често ми пищи алармата без видима причина... същото като твоята, ръководството ми дадено от БС е под всякаква критика.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif

-Пищи без видима причина и без сериозни детонации наоколо поради простата причина че "алармаджиите" не са наясно при монтажа и при настроиката в последствие..-за какво става дума, масово неуки са :worthy:

В съвременните алармрни системи има една опция наречене ТОКОВ ДАТЧИК, следящ за промяна в захранващотото напрежение от момента на включванев положение охрана до момента на изкл. деактивиране!!!! Токовият датчик следи за минимална консумация , тоет дори съвсем малка промяна от сорта на миливолт в захранването, ..и започва да алармира, поради причината че алармата си мисли че има включен консуматор, демек нещо става!!!

През студените дни процесът на саморазряд и прагово пропадане на напрежението на акумилатора в миливолти е доста по бързо и рязко в сравнение с топлите дни от годината, алармата следователно "вижда това" и реве безпричинно! Решението!!!- При аларма с токов датчик , тази опция се изключва завинаги и постоянно , още в момента на монтажа и първата настройка!!!!!-За да няма горкия потребител впоследствие проблеми и главоболия и да не му реве колата, по паркинзи и пред домът бащ посреднощ и да предизвиква псувните ная комшиите! :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази опция е да задейства алармата, ако тръгнат да ти крадат акумулатора. Дори е полезна с това, че ти подсказва да си заредиш акумулатора или че акумулатора има проблем. По принцип всяка аларма в първите 30 секунди си сканира датчиците и ако няма проблемни взема автомобила "под охрана".

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...