striprasta Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 Здравейте, пуснах тази тема в офроуд форума, но сега открих този и реших, че повече ми пасва, тъй като колата няма да се ползва за истински офроуд. Ще се радвам да получа мнения и от вас. Направо ще копирам: "След като почти си изгорих ретините от четене по наши и чужди форуми, най-сетне се спрях на марката и модела, които най-точно пасват на моите изисквания, а именно - Mitsubishi Pajero. Единственият въпрос, който остана да разреша е "коя разновидност точно?". Изискванията ми при търсенето бяха следните: семеен автомобил с голямо пространство, за да могат да се съберат всички принадлежности за къмпинг; да може да ме изкара от планинската къща дори и след силен снеговалеж, както и до някой див плаж; да е надежден - кой ли обича да ходи по майстори; да има 7 места (за да го регистрирам на фирма), климатик и да е дизел. Тъй като бюджета ми е около 10-15 000 лв - в категорията попаднаха Паджеро 2 и 3 и от там започна чуденето - дали да бъда скромен и да си взема по-евтиния, но и по-стар вариант или да се метна на по-скъпото и по-добро в много отношения возило. Другият въпрос е дали наистина по-новото е по-добро, като (подчертавам) говоря от гледна точка на поддръжката или тя (поддръжката) ще излезе по-скъпа въпреки по-високото първоначално вложение. С нетърпение очаквам отговорите ви, след което и да се присъединя към гордите собственици на този прекрасен автомобил." Ето и два примера: 1. 2.8 2. 3.2 С риск да ви досадя - още един въпрос - на кой от двата модела багажника е по-голям (без трети ред седалки) и има по-добра товароносимост? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 Колега, и двата модела са успешни. Дали избраните от теб коли са добри - това зависи от подръжката от предишния собственик, което тук няма кой да ти каже. Отиваш на място, гледаш едната, после другата кола и избираш сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 Колегата Слави е прав за всичко, но според мен 3.2 DID е по - добър! А от там идва и по- скъпата поддръжка. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgb Публикувано 26 юли 2010 Сподели Публикувано 26 юли 2010 (редакция) Приятел, и двата са с различно окачване караш и преценяш. Редактирано 26 юли 2010 от Mitsubishi Дали не си закъснал със съвета? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 Здравейте, пуснах тази тема в офроуд форума, но сега открих този и реших, че повече ми пасва, тъй като колата няма да се ползва за истински офроуд. Ще се радвам да получа мнения и от вас. Направо ще копирам: "След като почти си изгорих ретините от четене по наши и чужди форуми, най-сетне се спрях на марката и модела, които най-точно пасват на моите изисквания, а именно - Mitsubishi Pajero. Единственият въпрос, който остана да разреша е "коя разновидност точно?". Изискванията ми при търсенето бяха следните: семеен автомобил с голямо пространство, за да могат да се съберат всички принадлежности за къмпинг; да може да ме изкара от планинската къща дори и след силен снеговалеж, както и до някой див плаж; да е надежден - кой ли обича да ходи по майстори; да има 7 места (за да го регистрирам на фирма), климатик и да е дизел. Тъй като бюджета ми е около 10-15 000 лв - в категорията попаднаха Паджеро 2 и 3 и от там започна чуденето - дали да бъда скромен и да си взема по-евтиния, но и по-стар вариант или да се метна на по-скъпото и по-добро в много отношения возило. Другият въпрос е дали наистина по-новото е по-добро, като (подчертавам) говоря от гледна точка на поддръжката или тя (поддръжката) ще излезе по-скъпа въпреки по-високото първоначално вложение. С нетърпение очаквам отговорите ви, след което и да се присъединя към гордите собственици на този прекрасен автомобил." Ето и два примера: 1. 2.8 2. 3.2 С риск да ви досадя - още един въпрос - на кой от двата модела багажника е по-голям (без трети ред седалки) и има по-добра товароносимост? Благодаря предварително! Колега, ако ще ползваш данъчен кредит, седалките трябва да си стоят в багажника, защото ако те хванат данъчните в балкана без третия ред седалки, ще трябва да върнеш ДДС-то. Сори за спама. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 юли 2010 Сподели Публикувано 27 юли 2010 Ти ги казвай такива неща по-добре........ Че да се знае Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.